Pierwsza udana próba...

...w końcu udało mi się znaleźć naklejki wodne na cały paznokieć które się sprawdziły na mojej płytce.
Owe naklejki pochodzą z sklepu Born Pretty Store, oczywiście ja geniusz pierwsze co zaczęłam wycinać kwiatki będąc przekonaną, że nie są to naklejki na cały paznokieć, jednak szybko załapałam iż coś jest nie tak - czarne tło pomiędzy kwiatami. Kolejna próba na moją babską logikę "skoro tło jest czarne to powinnam je przykleić również na taki lakier", kolejna pomyłka, kwiaty znikały na ciemnym podkładzie, finalna wersja to naklejki na białym tle.. uff udało się, pierwszy raz położyłam na paznokciach tego typu naklejki, poprzednie które posiadałam niestety nie wykazywały chęci przyklejenia się na brzegach. Niestety masa błędów po drodze sprawiła, że mogłam je przykleić tylko na 4 paznokciach, są również pewne niedociągnięcia, no i samo ściąganie nadmiaru naklejki łatwe nie było i niestety nie wyszło tak równo jak chciałam. Mimo wszystko cieszę się, że efekt był na tyle zadowalający bym mogła w takim mani przechodzić dwa dni :)


Naklejki możecie dostać tutaj, za 1,99$
Zachęcam również do odwiedzenia działu nail art
Używając kodu z poniższego banera otrzymacie 10% rabatu


Bardzo przepraszam, za lekko błyszczące skórki oraz za ich wygląd, niestety ostatnio mam z tym spore problemy, już nie wspominając o tym, że moje paznokcie są obecnie ścięte do zera, za sprawą lodówki która złamała mi paznokieć środkowy w lewej ręce :/
Ciężko mi się ostatnio zabrać za pisanie czy też malowanie, mam nadzieję, że to tylko chwilowy kryzys :)



Pozdrawiam,

29 comments:

  1. nasza babska logika potrafi czasem spłatać figla ^^ ładne te naklejki :)

    ReplyDelete
  2. Ostatecznie bardzo ładnie wyszło :))

    ReplyDelete
  3. Śliczne te naklejki. W sumie tez bym pewnie zaczęła od nakładania ich na czarny lakier :p

    ReplyDelete
  4. świetne naklejki, a ten piasek cudo <3

    ReplyDelete
  5. to fakt, naklejki fajne ale piasek na paznokciach wygrywa ;D

    ReplyDelete
  6. Na zdjęciach nie widać żadnych niedociągnięć, więc jak dla mnie wszystko gra :-)
    Jeszcze nigdy nie używałam naklejek całopaznociowych i przyznam się, że nie mam zbytnio odwagi. Chyba najbardziej odstręcza mnie ich trwałość...

    ReplyDelete
  7. Mimo, że krótkie to piękne :D A kwiatki są cudne :D bardzo fajnie Ci to wyszło i szczerze mówiąc pewnie też bym wiele z tych błędów co Ty popełniła ;p jak nie wszystkie ;) Dobrze, że o wszystkim napisałaś to teraz już wiem ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana, to są te "długie" paznokcie, na dniach pokażę ogryzki :<

      Delete
  8. bardzo ładnie i takie wiosenne te kwiatki :)

    ReplyDelete
  9. zdobienie jest piękne ale powiem szczerze, że ja tych całopaznokciowych jeszcze nie miałam i znając mnie zrobiłabym też na czarnej bazie pierwsze a tu zonk jednak na białej. Widzisz i okazałaś się zaś pomocna co do naklejek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. co do kryzysu nie wiem czemu ale ja mam ost dokładnie to samo więc nie jesteś sama :)

      Delete
    2. masakra, męczę się strasznie.. dziś chciałam pomalować paznokcie, ale lakier nie współpracował więc rzuciłam to wszystko w... noo :P

      Delete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. ile kombinacji musiałas zrobić :P ale efekt cudowny !!! zachwycają mnie tego typu naklejki

    ReplyDelete
  12. Świetnie wyglądają z tym piaskiem :)

    ReplyDelete
  13. w końcu bardzo ładny efekt uzyskałaś ;)
    ja też bym sądziła, że trzeba by nakładać je na czarny lakier ;p

    ReplyDelete
  14. Śliczny wzór tych naklejek :) Super efekt uzyskałaś. A ten piasek ma cudowny odcień *.*

    ReplyDelete
  15. Bardzo wiosennie ;) Ten lakier Rimmela jest rewelacyjny ;)

    ReplyDelete
  16. Tylko nie rezygnuj z pisania! Bo ja zawsze czekam na Twoje posty i lubię jak coś dodajesz <3
    Ostatecznie to (trochę) lepiej, że Ci się złamał w prawej bo możesz dodawać zdobienia pokazane tylko na lewej (chyba ze jestes leworęczna wtedy cały ten komentarz papa :D) ja sama często pokazuje tylko na lewej bo nie mam statywu pod aparat, a lewą mam naprawdę lewą :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem praworęczna, ale złamałam w lewej nie prawej Sabi^^ tak czy siak gdy złamię sobie jednego paznokcia obcinam wszystkie bo nie lubię chodzić z nierównymi :P Ja również 80% zdobień pokazuję na lewej bo nie potrafię utrzymać w lewej ręce lustrzanki nie mówiąc już o naciśnięciu migawki :D

      Delete
  17. WOW, efekt Ci bosko wyszedł.
    Sama nie wiem, czy wolę te pazurki z naklejkami, czy te drugie.
    Cudnie to wygląda.

    Pozdrawiam,
    Sol

    ReplyDelete
  18. Opłaciło się trochę powalczyć, bo wyszło WOW. I śliczny ten Rimmelek

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.