Cosmic Flower Power

Witam!
 Dziś będą kwiaty, kosmiczne kwiaty! ;)


Jestem bardzo dumna z tego zdobienia, miałam do niego aż 3 podejścia! Może jednak zacznijmy od początku. Jako tło pod kwiaty posłużył mi srebrny lakier Golden Rose Rich Color 20, na niego położyłam jedną warstwę Vipera belcanto 126. Następnie cieniutkim pędzelkiem w różnych miejscach na paznokciu malowałam plamki samoróbkami sheer tints. Problem pojawił się przy wyborze wzoru... Za pierwszym razem miał zbyt mało detali, za drugim brakowało mi "środka", ostatnia decyzja padła na wzór z płytki Flower Power od B.Loves plates, taaakk to było to!
Oczywiście te 3 próby miały miejsce w kilku dniowych odstępach, na prawdę podziwiam samą siebie za determinacje ^^








Inspirowałam się zdobieniem CrazyPolishes znalezionym na nailpolis KLIK.
Zdjęcia były robione na przemian w słońcu i w cieniu.
Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba moja interpretacja :)



 Pozdrawiam,

22 comments:

  1. Przepiękny wzór i cudnie to wszystko wygląda jak się tak mieni i błyska kolorami ;)

    ReplyDelete
  2. Robisz smaka na te tinty. Zdobienie mega mi się podoba! :)

    ReplyDelete
  3. świetne! te Twoje tinty to dobra robota <3

    ReplyDelete
  4. od jakiegoś czasu przymierzam się do zrobienia tintów, i chyba udało Ci się mnie zmobilizować, bo efekt jest WoW :)

    ReplyDelete
  5. Jakie to piękneee... . Nie dziwię się, że jesteś dumna z tego zdobienia - jest przeboskie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej, miały być ,,maślane oczy" w < > po ,,piękneee..." - bloger mi usunął znaki.

      Delete
    2. Sh.it happens xD Wybacz ale moja pierwsza myśl to była. Dziękuję za miłe słowa :)

      Delete
  6. Świetna robota, determinacja wykreowała śliczne zdobienie. Najbardziej podobają mi się kolorowe błyski belcanto spod spodu!

    ReplyDelete
  7. Wyszlo Ci to super!!! A ten belcanto jedt sliczny!
    Co do tintow tez bym je chciala ;( chyba musze poszukac jak sie je robi.

    A ta plytka tez bedzie moja i mam nadzieje ze juz niedlugo!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tinty robi się banalnie, do przeźroczystego lakieru ( jakiś taki za 4zł ) wlewasz kilka kropel wybranego koloru, mieszasz i gotowe :)

      Delete
    2. O, to takich bezbarwnych mam w 3 i troche!

      Delete
  8. Piękności! Ta płytka jest na prawdę fantastyczna :)

    ReplyDelete
  9. przepięknie wyszło :D pierwsze myślałam że tło bardziej w formie gradientu robiłaś a tu tinty :D świetnie i ten wzór wyszedł perfekcyjnie :D

    ReplyDelete
  10. No z tym mani to trafiłaś w moje gusta w 100%. Fenomenalnie wyszło. :D

    ReplyDelete
  11. Well, zbieram szczękę z podłogi, efekt jest niesamowity :D

    ReplyDelete
  12. Wow, podziwiam za determinacje :) Ja bym się pewnie poddała przy pierwszej nieudanej próbie. Super wyszło!!

    ReplyDelete
  13. idealne zdobienie! poświęcony czas się opłacił, bo jest przepięknie :))

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.