Holo złotko

Dzisiaj zapraszam Was na proste stemplowe zdobienie od którego nie mogłam oderwać oczu!

Colour Alike 537 (H) samodzielnie na paznokciach mnie nie zachwycał, jednak jako lakier do stempli wywołał u mnie wielkie OHH!
Wyciągnęłam już zakurzoną płytkę MoYou London Explorer Collection 11, brązowo złota kolorystka wydała mi się idealna do indiańskich wzorów widniejących na płytce.



W mniejszej ilości światła manicure już tak nie zachwycał, aczkolwiek prezentował się bardzo elegancko. Jestem ciekawa jak Wam spodobało się takie połączenie ?




Pozdrawiam,

25 comments:

  1. Bardzo fajnie ten CA wygląda :)

    ReplyDelete
  2. Piękne połączenie :) ostatnio bardzo podobają mi się złota i srebra :) poza tym idealne stemplowanie :-)

    ReplyDelete
  3. Wygląda idealnie! Pasuje na dzisiejszy czas studniówek i karnawału :)

    ReplyDelete
  4. narobiłaś mi ochoty na ten lakier do stempli :P
    bosko odbity wzór, też chcę takie mani!

    ReplyDelete
  5. Super to wygląda, bardzo podoba mi się ten wzór w takiej kolorystyce.
    Ta seria CA Ja Chromolę! jest lepiej kryjąca od ostatniej i całkiem nieźle stempluje.

    ReplyDelete
  6. Bardzo lubię takie błyszczące stempelki:)

    ReplyDelete
  7. piękne są, kolorystka cudowna, no i geometryczne wzorki, które ubóstwiam :)

    ReplyDelete
  8. Piekne, a jak rowno wzor odbity, chyle czola

    ReplyDelete
  9. Takie prawdziwe azteckie złoto :)

    ReplyDelete
  10. Świetnie:)
    Złoto i brąz idealnie pasują do tego wzoru :)

    ReplyDelete
  11. Rewelacja. Super się odbił ten lakier!!!

    ReplyDelete
  12. Bardzo ładne połączenie kolorów :) Te lakiery CA są cudne do stempli <3

    ReplyDelete
  13. przepiękne połączenie - włsnie szukam lakierów do wzorków, z pewnością zapamiętam sobie, że te są zacne :)

    ReplyDelete
  14. Jakie śliczne połączenie, efekt jest nieziemski :D
    Poczytałam sobie trochę i bardzo mi się u Ciebie podoba, zostanę na dłużej :)

    ReplyDelete
  15. Świetny wzór i idealne połączenie :-)

    ReplyDelete
  16. Piękny jest ten wzór z płytki Moyou, bardzo fajnie go zestawiłaś z bazowym kolorem :)

    ReplyDelete
  17. o jaaa, jakie idealne i piękne <3

    ReplyDelete
  18. Bardzo podobaja mi sie kolory "alajkow" ale te zuczki jakos do mnie nie przemawiaja!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.