TOP 10 OF 2014

Zapraszam na coroczny wybór 10 zdobień z których byłam najbardziej zadowolona.
Muszę przyznać, że jest to miłe uczucie przejrzeć wszystkie prace z całego roku, zobaczyć jak bardzo zmieniają się moje gusta i umiejętności od stycznia do grudnia... ale dość gadania, zapraszam do oglądania!

Kolejność jest przypadkowa!
Pierwsze zdobienie, połączenie stempli i ręcznego malowania lakierami. Mam do nich niesamowity sentyment, dzięki nim zajęłam 3 miejsce w konkursie.


Połączenie pięknego lakieru claire's i ręcznie malowanego kotka.


Stemple na gradiencie, iście letnia kolorystyka :)


Ręcznie malowana babeczka, byłam z niej bardzo dumna :)


Świeże śnieżynkowe zdobienie, nosiło mi się je świetnie idealnie wpasowały się w zimowy kilmat.


Sówka mojego synka ( ukochana maskotka ) namalowana na jego 1wsze urodziny :)


Miłość międzygatunkowa, czyli robale, które robiły furorę, byłam z nich dumna tak samo jak z babeczki!


Pop artowe zdobienie namalowane na konkurs ( niestety chyba nic wtedy nie wygrałam, po za satysfakcją z dobrze odwalonej i pracochłonnej roboty ^^ )


Prosty, ale efektowny motyw zwierzęcy, sreducho podobało mi się najbardziej.


Ostatnia laureat pracochłonny aczkolwiek prosty w brązach tak nie lubianych przez Was a ta ukochanych przeze mnie ;)



Jestem bardzo ciekawa, które zdobienia są według Was najlepsze, koniecznie dajcie znać w komentarzach. Muszę przyznać, że ten post napawa mnie radością, ale i też smutkiem. Większość faworytów to ręczne malunki, których nie robię od chyba 2 miesięcy, co prawda chęcią i weną już zapałałam, ale czasu coraz mniej. Miło w końcu napisać post w którym nie mogę napisać żadnego "ale" jak to mam w zwyczaju, nareszcie doceniam własną pracę i oby tak było przez cały rok 2015.


 Pozdrawiam,

24 comments:

  1. Wszystkie są świetne ! Ale babeczka i sówka to mistrzostwo <3

    ReplyDelete
  2. Wszystkie piękne, ale najbardziej zachwyciła mnie sówka, potem robale i babeczka , cudne! :-)

    ReplyDelete
  3. piękne pazurki! 7 z nich wylądowało już w moim folderze z inspiracjami :)

    ReplyDelete
  4. Moim ulubieńcem jest właśnie ostatnie zdobienie w brązach ;-) A następnie komiksowe paznokcie :-)

    ReplyDelete
  5. Masz powody do dumy, ponieważ wszystkie prace są perfekcyjne. Moim faworytem jest pop art, ponieważ jest bardzo kolorowo no i precyzyjnie :)

    ReplyDelete
  6. A mi w tym zestawieniu brakuje takich ptaków w zbozu, od RM, pamietam ze ogromnie mi sie podobaly :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi również, folder z najlepszymi pracami liczy 20 zdobień, musiałam z niektórych zrezygnować^^

      Delete
  7. Ciężko coś wybrać ;) Ja bardzo doceniam te pop-art ;) Widać w nim mnóstwo Twojej pracy :)

    ReplyDelete
  8. pop art jest rewelacyjne. Nie czaje jak mogłaś nic nie wygrać.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anita mi już przypomniała, wygrało klika osób nagrodą był 1 lakier rimmela i trzeba było wypełnić długi formularz aby go dostać więc olałam sprawę :P

      Delete
  9. Komiksowe zdobienie po prostu wymiata, ale inne też! I bardzo piaskowe tasiemkowe na gradiencie, wygląda świetnie!

    ReplyDelete
  10. wszystkie są cudowne! zazdrość mnie zżera, że ja nie umiem takich wspaniałości zmalować:)

    ReplyDelete
  11. wszystkie piekne zdobienia szczególnie pop art ale z tego co ja pamietam to wygralas tak jak ja jeden lakier z którego zrezygnowalas bo pisali o placeniu podatku od wygranej ale to nie my a oni placa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaa faktycznie to dlatego nie zapamiętałam tej "nagrody" :D

      Delete
  12. Pusheen Pusheen Pusheen!!! ... przepraszam, bo prostu wariuję na punkcie tego kota :D wyszedł Ci idealnie, uchwyciłaś cały jego urok!

    ReplyDelete
  13. Ten kotek :3 wszystkie motywy ze zwiarztkami mi się strasznie podobaja!

    ReplyDelete
  14. moim ulubieńcem jest Pusheen :D ale wszystkie zdobienia mega! ;)

    ReplyDelete
  15. Wszystkie przepiękne! Chociaż moje serce najbardziej skradł Pusheen oraz ostatnie, brązowe <3

    ReplyDelete
  16. Same fantastyczne zdobienia! Nie mogę przestać się zachwycać Twoją precyzją i dokładnością, wow! Najbardziej robi wrażenie chyba pop-artowe zdobienie :) Ale inne też są super, kotka uwielbiam <3 a babeczka jest zrobiona tak perfekcyjnie, że wygląda jak naklejka!

    ReplyDelete
  17. trudno wybrac :) ale chyba bym postawiła na sówkę i te ostatnie, ja tam lubię brązy :)

    ReplyDelete
  18. Same cudowności nam tutaj poakzałas ! Bylam przekonana, że ta babeczka to naklejka ! CUDOWNA ! :))

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.