Słoneczny gradient

Witam!
Ostatnio pałam coraz większą tęsknotą do lata. Na moich paznokciach taśmowo pojawiają się kwiaty oraz "słoneczne" kolory. Dziś zapraszam Was na gradient w żywym żółto pomarańczowym zestawieniu :)


Cieniowanie jest zdecydowanie jedną z moich ulubionych metod zdobienia, ale czyszczenie skórek... Zawsze po tego typu zabawach męczę się z doprowadzeniem ich do ładnego stanu, chyba pora pomyśleć o tym magicznym preparacie ( zapomniałam jak się zwie ) dzięki któremu po prostu "zrywamy" ze skóry nagromadzony bałagan.

Do cieniowania użyłam żółtka Vipera Focus on 910, jasnej pomarańczy Colour Alike Żar Tropików, ciemniejszej pomarańczy Q by Colour Alike Mechaniczna Pomarańcza oraz holo top coatu Colour Alike B. a star aby nadać nieco słonecznego połysku :)



Rzadko zdarza mi się stworzyć gradient i nie pokryć go żadnym zdobieniem, ten był wyjątkowy nic więcej nie było mu potrzebne! Zgadzacie się ze mną? :)




Pozdrawiam,


23 comments:

  1. też mam ostatnio fazę na żywe kolory, już mam dość tej szarugi za oknem :(

    ReplyDelete
  2. Jest taki energetyczny, pozytywny, potrzeba mu tylko słońca i ciepełka :)

    ReplyDelete
  3. Zatęskniłam za latem! *.* Bardzo ładny gradient :)

    ReplyDelete
  4. Piękny gradient! Przejście jest boskie, kolory baaaardzo letnie a ta holo mgiełka dodała dużo uroku. Ja używam kleju Magic (o to chodziło?) i on właśnie jak zaschnie to można go łatwo "zdjąć" razem z nadmiarem lakieru. Tylko z kolei chwilę zajmuje mi otoczenie skórek pędzelkiem, przy gradiencie nie ma problemu bo tylko dół palca nam trzeba chronić, ale np. przy stemplach już dookoła paznokcia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta sama role spelnia tez latex tylko jest drozszy niz klej. Ale z tym magikiem to jest swietna sprawa ;) kupilam go do puzzli, a tymczasem to pazurki korzystaja

      Delete
    2. Wypróbuję sobie go, szczególnie, że cena bardzo niska :) Dziękuję za informacje :)

      Delete
  5. piękny gradient, idealny na "niedobór" Słońca, który ostatnio mnie dopadł :)

    ReplyDelete
  6. Boski jest! Dobrze, że chociaż w ten sposób można sobie zrobić taki mały substytut słonecznej pogody. ;)

    ReplyDelete
  7. u mnie dziś też przywoływanie lata z odwrotnym gradientem :D

    ReplyDelete
  8. Ależ ja tęsknię za słoneczkiem ;) piękny gradient , a holo top jeszcze dodał mu uroku ;)

    ReplyDelete
  9. Słoneczko sobie na paznokciach zrobiłaś :D A tu śnieg na przekór temu. Gradient idealny, wcale się nie dziwię, że nie zasłaniałaś żadnym wzorem, szkoda by było, jest cudny!

    ReplyDelete
  10. Oj jaki,piekny:-)uwielbiam takie,gradient i taaakie wesołe kolory.az chce się ciągle patrzec ma takie pazurki :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie tak robiłam, cały okres noszenia tego cieniowania non stop się na nie gapiłam :D

      Delete
  11. Ja chcę już lato !!!!!!! Wiosenne mani już w tym roku widziałam, ale tak ciepłego i letniego jeszcze nie :D

    ReplyDelete
  12. Sliczne, iscie sloneczne!

    Tez mam ochote na takie kolory na pazurkach, ale z racji ze obecnie mam tluczki, a nie pazurki to z musu maluje kolorami bladymi, jasnymi za ktorymi nie do konca przepadam, a szczegolnie o tej porze roku ;(

    ReplyDelete
  13. W klimacie lata! A za oknem kupa śniegu :(

    ReplyDelete
  14. przepiękny gradient, zdecydowanie nic więcej mu nie potrzeba <3

    ReplyDelete
  15. piękny :D
    na swoje też zacznę nakładać takie delikatne brokatowe topy :)

    ReplyDelete
  16. Śliczny gradient, od razu zatęskniłam za latem :D

    ReplyDelete
  17. ah przepadałam :) muszę jakiś gradient zrobić bo chyba zwariuje :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.