Zima w różowych okularach

Będzie kolorowo, słodko i wesoło!
Już na wstępie przepraszam za jakość zdjęć, niestety zgubiłam na parę dni kartę z aparatu i musiałam posiłkować się telefonem.



Zdobienie powstało dzień przed wyjazdem do mojego domu rodzinnego, świetnie odzwierciedlało moje samopoczucie, chyba jak każdy kto żyje z dala od rodziny i przyjaciół nie może się doczekać chwili gdy ich odwiedzi. Dla mnie jest to podwójnie ważne, gdyż jest to okazja by mój syn i narzeczony poznali miejsca w których spędzałam dzieciństwo oraz ludzi dla mnie ważnych.
Dobrze dość sentymentów, musiałam napisać parę słów prywatny, bo raczej rzadko przelewam uczucia na paznokcie^^

Jako baza posłużył mi piękny turkus od Flormara BT02, sondą stworzyłam różowe kropki lakierem Golden Rose Color Expert 64. Reszty nie planowałam, ale pakując zamówienia w ręce wpadły mi kolorowe świąteczne wzory naklejek wodnych od razu stwierdziłam, że idealnie wpasują się w kolorystykę jaką stworzyłam. 




Zdobienie w nieco dziecinnym stylu, ale co mi tam, czasem warto zaszaleć w końcu dzieciństwo zazwyczaj kojarzy się z radością i zabawą ;)
A teraz poproszę o opinie jak Wam widzi się taki klimat na paznokciach?




 Pozdrawiam,

19 comments:

  1. Jest dziecięce, ale w taki słodki i sentymentalny sposób, na wspominki i wyjazd w rodzinne strony akurat w sam raz! Ta skarpeta podoba mi się najbardziej!

    ReplyDelete
  2. zdobienie w pastelach jest cudowne!!!

    ReplyDelete
  3. Ale uroczo! Fajny taki dziecinny styl, niby infantylnie ale tak jakoś z klasą, podoba mi się :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. BTW a jak Twój synek reaguje na Twoje wzorki na paznokciach? Zwraca na nie uwagę? Prosi, żeby jemu też pomalować? Z zeszłym roku malowałam paznokietki siostrzeńcowi mojego męża, bo tak mu się spodobało ;)

      Delete
    2. Żeby prosić to jeszcze za wcześnie, dopiero zaczyna mówić pierwsze słowa "mama" "tata" "daj" itp. Jak mam na paznokciach coś wyrazistego to faktycznie usiądzie i się przygląda, ostatnio próbował piłować sobie paznokcie :)

      Delete
  4. świetne, bardzo pozytywne mani :) Od razu robi się weselej :)

    ReplyDelete
  5. jejku jakie to piękne i słodkie *.*
    ojj bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  6. hihi, fajnie, tak kolorowo i optymistycznie

    ReplyDelete
  7. Przeurocze paznokcie, cudny kolorek i zdobienie mnie zachwyca.

    ReplyDelete
  8. Luuubię to! <3 Kolorek bazowy idealnie tutaj pasuje :)

    ReplyDelete
  9. Jakie urocze :D Aż w głowie zasiała mi się myśl o dzieciństwie :)

    ReplyDelete
  10. Powiedziałabym, że jest słodko i pierdząco, ale... no jest idealnie! Taką zimę to ja rozumiem! ♥

    ReplyDelete
  11. Jest słodko i wesoło ;) Zimę koniecznie trzeba sobie ubarwiać takim kolorowym i wesołym mani ;)

    ReplyDelete
  12. Bardzo kolorowe i wesołe zdobienie:)
    Przecież zimą nie musi być buro :)

    ReplyDelete
  13. ale urocze <3 wesołe jak ni wiem co ^^

    ReplyDelete
  14. od razu wesoło się robi, śliczne!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.