Haul Lipcowy

Witam,
Dawno u mnie nie było haulu, głównie dlatego iż bardzo ograniczam się w zakupach. O lipcu jednak tak powiedzieć nie mogę, przyznaję, jak na mnie to troszkę zaszalałam :)



Na pierwszy ogień idą najbardziej wyczekiwane lakiery czyli Color Club.
Na liście moich chciejst od dawna był pierwszy od lewej czyli Magic Attraction, kolejny to cudnie mieniąca się mgiełka Si Vous Please!, następnie znany pastelowy neon Hot - Hot - Hot Pants oraz niespodziewany, ale jakże piękny gratis, neon Jackie Oh!

Lakiery ponownie zamawiałam od Euro Fashion. Dostałam telefon, że Si Vous Please właśnie się skończył ( miniatura ), po chwili kolejny, iż jest tylko w dużej pojemności, ale tej samej cenie - czyli już radość. Finalnie dostałam 4 lakiery co było dużym zaskoczeniem. Różowy neon bardzo mi się spodobał :)


Następne w kolejce są Colour Alike - sukcesywnie powiększam ich kolekcję ^^
Tym razem chciałam wypróbować lakiery do stemplowania.. a przy okazji wpadły dwa holosie.
Zaczynając od lewej numer 574 cudny róż oraz malinka numer 516. Następne są lakiery do stempli fiolet B. a berry smoothie, żółty B. a Sunshine, niebieski B. a blue ocean, czerń Kind of Black oraz biel Kind of White.



W pobliskim sklepie kosmetycznym zaopatrzyłam się w cudnie pachnący krem oraz odżywkę Paese paznokieć w płynie. A przez allegro zamówiłam kolejną butelkę Sally Hansen Diamon Flash.


Oprócz wspomnianego wcześniej lakieru CC równie długo na liście chciejstw była płytka MoYou London Tropical Collection 08.  


Znalazłam chętna na zakupy płytek VL a więc musiałam skorzystać z okazji i w moich rękach jest już numer 3 <3 Wzory na żywo zachwycają dużo bardziej niż na grafice. Baa chyba polubiłam ją bardziej od VL - 4 :)


Oprócz tego w moje ręce trafiły dwie paczki z produktami do recenzji.
Coś wpadło Wam w oko? :) Ja muszę się przyznać, że jak na razie najbardziej męczę lakiery CC oraz płytkę VL, miłe uczucie, mieć tyle dobroci a co za tym idzie chęci do malowania :)



Pozdrawiam,


24 comments:

  1. Same wspaniałości :) Lakiery z CC bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  2. O mamo ile lakierów :) Same perełki :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. CC zazdroszczę, co ją mówię! Wszystkiego zazdroszczę, płytki MoYou są piękne, gdybym tylko była lepsza w stemplach...

    ReplyDelete
  4. Lakiery z CC i Colorowo! CC te dwa pierwsze z lewej wręcz obudziły wielkie chciejstwo! Piękne są.

    ReplyDelete
  5. Już nie pamiętam kiedy ostatnio robiłam stemple na paznokciach. Muszę w końcu wziąć się za nie ;-)

    ReplyDelete
  6. Jakbym wiedziała, że zamawiacie VL to zamówiłabym 4, mega chcę ją mieć :( Z lakierów najbardziej podoba mi się ten CC hot pants <3 I daj znać jak stempluje czarny od B. bo essence chyba na stałe postanowiło wycofać produkty do stemplowania i nie mam czarnego lakieru o.O Naprawdę zaszalałaś ;p Ta płytka Moyou śliczna <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już wypróbowałam na brokatowym CC - daje radę ;) Za parę dni wrzucę posta z nim ;)

      Delete
  7. nie pamiętam kiedy ostatni raz kupowałam lakiery :D

    ReplyDelete
  8. Płytkę MoYou (kolejną :D) również chętnie bym przygarnęła :]

    ReplyDelete
  9. Na lakiery Colour Alike też się skusiłam i nie żałuję bo świetnie się nimi stempluje :)

    ReplyDelete
  10. Lakiery.... płytki... wszystko to co lubię :D

    ReplyDelete
  11. CC są faktycznie piekne!!!
    A z "alajkow" najbardziej podobaja mi sie niebieski i żółty.

    Ogolnie też chce kupić "alajki", ale czekam na nową buteleczkę i w tedy może zdecyduje się na cały set :)

    ReplyDelete
  12. Uuuuuh płytki VL zazdroszczę :) Jest mega!

    ReplyDelete
  13. Wszystko piękne, ale ta płytka...zazdroszczę:))

    ReplyDelete
  14. nie ma co zaszalałaś. bombowa płytka. zazdroszczę ;)

    ReplyDelete
  15. Szalona płytka, będzie co testować :D Patrzę z zazdrością na lakiery Color Club, ale nie wolno mi zamawiać niczego nowego, więc tylko mogę podziwiać z daleka :)

    ReplyDelete
  16. Na płytkach widze kilka fajnych wzorków :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.