Coco a-go-go

Dzień Dobry!
Po pierwsze sama nazwa lakieru od razu mnie kupiła!
Lakiery od Sally Hansen mam od niedawna konkretnie od urodzin które miałam w lutym.
Była to jedyna okazja w ostatnim czasie bym mogła wydać troszkę pieniążków na przyjemności :)


Lakier Sally Hansen Insta-Dri Coco a-go-go
SH to pierwsze lakiery z "wyższej" półki po jakie sięgnęłam, głównym powodem był fakt iż na portalach aukcyjnych można je dostać za mniej niż 10zł, co obecnie jest dla mnie istotne.
Zalety:
+ładne krycie (2 cieniutkie warstwy wystarczą w zupełności)
+krótki płaski pędzelek (przy moich paznokciach własnie takie uwielbiam)
+piękny połysk (na zdjęciu wyżej bez topa)
+dostępność (Rossman, SuperPharm, portale aukcyjne)
+cena w internecie

Wady:
-czas schnięcia (spodziewałam się, że będzie nieco szybszy widząc napis Fast Dry i wiedząc, że to SH wymagałam troszkę więcej)


Przejście obok Natury obojętnie w Galerii handlowej niezbyt mi się udało ^^
A gdyby nie mój mężczyzna pewnie wydałabym więcej, na szczęście skończyło się na Topie z błyszczącą łuską essence i błyszczyku które akurat były w promocji :)

SH został dość szybko pokryty właśnie wspomnianym wyżej produktem:

Jakość zdjęcia tragiczna niestety (robione w jadącym samochodzie, więc łatwo nie było!)
Jest to jedyna fotka gdzie w miarę udało mi się uchwycić efekt jaki top z essence nadał Coco :)
Ciężko mi mieć po prostu pomalowane paznokcie bez żadnych dodatków.

A oto lakiery które grały tutaj główną rolę:


PS. Dodałam nową stronę - Wymiany - Zapraszam do oglądania i proponowania wymian,
jeśli coś wam wpadło w oko

Pozdrawiam Ciepło,
RedRouge ;)



11 comments:

  1. O kurczę! Piękny ten brąz, świetnie się prezentuje. A z topem robi jeszcze większe wrażenie!

    ReplyDelete
  2. Spokojnie, projekt rozpoczyna się za miesiąc! :D

    ReplyDelete
  3. o jaaa super połączenie- SH jest piękny, a nazwa świetna ^^
    ja też staram się omijać drogerie :P

    ReplyDelete
  4. duet prezentuje się przepięknie *_*

    ReplyDelete
  5. wow można powiedzieć duet idealny :)

    ReplyDelete
  6. przepiękny kolorek SH... takiego właśnie potrzebowałam wczoraj! :) i ten topper... grrr.. też nie umiem omijać takich sklepów... szczęście, że Natury nie mam blisko siebie. :)

    ReplyDelete
  7. Śliczny :) typ brązowego lakieru jaki uwielbiam :) moim zdaniem bez topa lepiej :D

    ReplyDelete
  8. Kolor lakieru świetny. Połączenie też wygląda całkiem całkiem :)

    ReplyDelete
  9. Świetne duo jednak nie na moje paznokcie. Nie lubię u siebie brązów.. Top nadałby się na musztardowe pazury myślę, a te już prędzej u mnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah z tym topem to ja jeszcze kombinuję gdyż na niektórych kolorach jest on bardzo wyraźny, co więcej ma dużo zielonych refleksów nie udało mi się ich tutaj uchwycić, także to nie był ostatni post w którym go spotykamy ;)

      Delete
  10. Połączenie tych dwóch lakierów jest świetne :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.