Zatagowana! liebster blog award

Jak nigdy nikt mnie nie tagował w ciągu 4 dni 4 tagi się nawinęły ;)
A więc biorę się do roboty i odpowiadam.



Zasady są bardzo proste. Odpowiadam na 11 pytań osoby która mnie otagowała.
Ja z kolei układam 11 nowych pytań i typuję do zabawy kolejne 11 blogów które mają poniżej 200 obserwatorów.





Pierwszy Tag od sarina cosmetics:

1. Co chciałbyś zmienić w sobie na wiosnę?
-raczej się nad tym nie zastanawiam, ponieważ jestem w 7 miesiącu ciąży,
zmian w sobie nie planuję, raczej w moim życiu ;)
2. Ulubiony deser to?
-kocham serniki
3. Co dobrego zrobiłaś ostatnio dla świata?
-oj? Hmm nigdy nie śmiecę - chyba może być :P
4. Obowiązek domowy, którego nie lubisz?
-zmywanie naczyć
5. Jaki kosmetyk mogłabyś z czystym sumieniem polecić innym?
-eye liner wibo
6. Jakie książki lubisz czytać?
-"poradniki życiowe", wyjątkiem jest Ludlum
7. Największą frajdę sprawia mi...
-malowanie paznokci oczywiście :D
8. Ulubiona pora roku?
-lato
9. Makijaż klasyczny, czy kolorowy?
-kolorowy
10. Ulubione perfumy?
-nie posiadam ulubionych
11. Dlaczego założyłaś bloga?
-chciałam nauczyć się systematyczności z którą mam problemy, plus paznokcie od zawsze
były moją pasją, lubię się dzielić tym co tworzę :)

Drugi Tag od Mroofy:

1. Dlaczego założyłaś blog?
-chciałam nauczyć się systematyczności z którą mam problemy, plus paznokcie od zawsze
były moją pasją, lubię się dzielić tym co tworzę :)
2. Jak długo posiadasz bloga?
-aktywnie - od stycznia 2013
3. Czy twoi znajomi wiedza o tym, że prowadzisz bloga?
-niektórzy tak
4. Twój kosmetyczny MUST HAVE?
-lakier?!
5. Czy posiadasz jakieś zwierzęta?
-tak 4 szynszyle (Szycha, Benedykt, Czesław i Mauryca). Ogólnie kocham zwierzaki
6. Ulubiona piosenka, zespół, wykonawca?
-ciężko sprecyzować.. może.. Sting - Fields of gold
7. Ulubiona książka, autor?
-"Alchemik" Paulo Coelho
8. Ulubiony film, serial?
-Nie mam, uwielbiam wiele filmów oraz seriali
9. Ulubiona firma kosmetyczna?
-Chyba wibo, ich kosmetyków mam najwięcej. (może jak się dorobię to się zmieni :))
10. Adidasy czy szpilki?
-mimo wszystko adidasy
11. Jaki styl ubioru preferujesz? (sportowy, elegancki itp.)
-kocham kolory, głównie na sportowo jednak sukienki czy elegancje
raz na jakiś czas również lubię


   Trzeci od Czas na Piękno:

1. szminka czy błyszczyk??
-szminka
2. mroźna zima czy gorące lato??
-gorące lato
3. komedia czy thriller??
-thriller
4. orzeźwiający prysznic czy aromatyczna kąpiel??
-aromatyczna kąpiel
5. góry czy morze??
-morze
6. czarny czy biały??
-czarny
7. tłoczne miasto czy spokojna wieś??
-tłoczne miasto
8.  kot czy pies??
-pies
9. łyżwy czy narty??
-łyżwy
10. wino czy piwo??
-piwko
11.Balsam czy oliwka ??
-balsam


   Oraz czwarty od Mangomania78:

1. Czy jesteś zakupoholiczką kosmetyczną?
-"niestety" nie
2. Czy prowadząc bloga idziesz na ilość obserwatorów?
-każdy jeden cieszy, jednak priorytet dla mnie to dostanie konstuktywnych komentarzy
nie cierpię gdy ktoś krąży po blogach wszedzie pisząc "cudne" - nie ważne czy ktoś ma pół
dłoni łącznie z paznokciami pomalowane lakierem...
3. Twój najdroższy kosmetyk?
-puder sypki manhattan / perfumy playboy
4. Czy robisz sama recenzje czy też opierasz się na wpisach innych blogowiczek?
-recenzje robię w całości sama i piszę co sądzę JA na dany temat
5. Twój ulubiony zwierzak?
-pies
6. Czy planujesz założenie innego bloga tematycznego niż ten co prowadzisz? Jeżeli tak to jaka jego myśl przewodnia?
-Nie
7. Kino czy teatr?
-kino
8. Ulubiony kolor lakieru do paznokci to?
-kolorowy^^
9. Czy wybrałabyś się na off- road?
-czemu by nie, kocham nowe doświadczenia a tam byłby raj dla mojego mężczyzny ;)
10. Czy prowadzisz zdrowy tryb życia?
-w wiosnę i lato zdecydowanie, jednak zima rozleniwia, odkąd jestem w ciąży staram się
bardziej niż wczesniej.
11. Idol muzyczny to?
-nie posiadam, kocham muzykę jednak sami artyści są mi raczej obojętni.


Moje pytania:


1.Bez jakiego kosmetyku nie możesz żyć?

2.Czy zawsze się malujesz przed wyjściem z domu (nawet gdy idziesz tylko do sklepu)?
3.Jak często malujesz paznokcie?
4.Czy lubisz wyróżniać się z tłumu?
5.Kultura jakiego kraju najbardziej Cię fascynuje?
6.Czy lubisz samą siebie?
7.Ile czasu poświęcasz na prowadzenie bloga (dziennie)?
8.Czy prowadzenie bloga zmieniło coś w Twoim życiu?
9.Jesteś optymistą, realistką czy pesymistką?
10.Co w swoim życiu doceniasz najbardziej?
11.Co byś chciała zmienić w swoim charakterze?



A Taguję następujące osoby:


http://nails-art-bopp.blogspot.com/
http://diunay.blogspot.com/
http://nailsbyweronika.blogspot.com/
http://nulka-life.blogspot.com/

Życzę miłej zabawy :)

Pozdrawiam,


12 comments:

  1. Zobaczyłam 'tłoczne miasto' i trochę się zdziwiłam, ale później zobaczyłam, że mieszkasz w Gdańsku. Tak to też bym chciała:) Piękny Gdańsk.

    ReplyDelete
  2. Oo w ciąży? jak samopoczucie?:) Ja zakładałam bloga jak byłam w 9tym misiacu. :) teraz mam miesięczną córkę. ;) Wszytskiego dobrego! :)
    Dziękuję za nominację.. dopiszę do mojego tagowego posta jak tylko zdąże;)
    P.s. jakie fajne imiona mają Twoje szynszyle:D

    ReplyDelete
  3. nie lubisz zmywać naczyń? ja jestem dziwna, bo...uwielbiam! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to naprawdę dziwne :) Ja nie lubię zmywania :)

      Delete
    2. Mi to jakoś nie przeszkadza... ale czy lubie? na pewno w swoim zlewie:D

      Delete
    3. Zapraszam do siebie, wczoraj goście na meczu byli tamita miałaby teraz u mnie raj :D

      Delete
  4. W takim razie czekam z niecierpliwością:)!

    ReplyDelete
  5. Miło że odpowiedziałaś :)
    Pozdrowienia

    ReplyDelete
  6. Miło było Ciebie jeszcze lepiej poznać :)

    ReplyDelete
  7. Odpowiedziałam.. dziękuję;)
    http://nailsbyweronika.blogspot.com/2013/03/otagowana.html

    ReplyDelete
  8. Dasz rade... :) do tego jak się nic nie dzieje to je i śpi.. z pierwszą córką miałam dużo czasu na wszystko.. gorzej teraz, jak są 2:) ale tak polubiłam bloga, że jak mam chwile, to na szybko coś zrobie.. niech inne mamy i zapracowane kobitki, wiedzą, że też można. :)
    CO do stempli, to kupiłam oryginalne Konada i tak mi nie szło, że walnęłam je w kąt na 2 lata i powiedzialam, pierdzielę! Z czasem i milionem prób.. wyszło.. każdy musi sobie wypracować, jak machnąc stempelkiem, że delikatnie, a nie cisnąć, jak zdrapać i będzie świetnie.:) tez mam wzory, które użyłam raz i nie wiem jak się za nie zabrać... do tego z blaszki Essence w ogóle nie umiałam nic zrobić, dopiero jak GR rich kolor wzięłam, to się paskudy odbiły. :) Powodzenia!!!:*

    ReplyDelete
  9. ciesze się, że odpowiedziałas na moje pytania :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.