RedRouge - lovely

Witam! :)
Dziś szybciutki nielakierowy pościk.
Zakładam, że niewielka ilość osób analizowała pseudonim pod jakim się przedstawiam.
Nie jest on bez znaczenia, moją drugą miłością są szminki (szczególnie te czerwone^^),
oprócz nich oczywiście wszelakie błyszczyki, pomadki etc. 

Jakiś czas temu udało mi się wygrać małe rozdanie, w paczuszce dostałam taką o to szminkę:


Niezbyt zachęcał mnie fakt iskrzących drobinek, za pewne był to powód dlaczego nigdy nie sięgnęłam po nią na półce Lovely.
Jednak gdy pomalowałam nią usta okazało się iż nie jest to zwykła szminka jak z początku myślałam.
Jest to błyszczykowa pomadka.
Pierwszy raz spotkałam się z takim "urządzeniem", dość szybko je pokochałam ;)
Czasem miałam ochotę właśnie na pomadkę oraz błyszczyk jednocześnie, jednak zabawa by nakładać oba zawsze była dla mnie zbyt uciążliwa.

Ta pomadka służy mi głównie wtedy gdy potrzebuję szybkiego makijażu i "lekkiej" czerwieni na ustach.
Czyli ostatnio bardzo często (przez mój brzusio w pewnych kwestiach staję się leniwcem)

Tak oto prezentuje się na moich ustach (mam z nimi nieco problemów ostatnio, ale co tam...)


Z bliska wygląda dość naturalnie, natomiast z daleka daje efekt typowej czerwonej szminki :)
Myślę, że już nie będę tak sceptyczne omijać produktów "do ustnych" lovely,
ich cena kusi a jak sie okazało jakość również jest bez zarzutu (przynajmniej w tym wypadku).

Pozdrawiam,


10 comments:

  1. Jak dla mnie jest "za mokra" ;-)

    ReplyDelete
  2. odcień cudny- bardzo mi się podoba!
    niestety nie miałabym odwagi nosić :(

    ReplyDelete
  3. Ładnie się prezentuje na ustach. Ja jednak bym się nie skusiła na ten odcień- nie pasuje do mnie, chociaż mnie zawsze kusi :D
    A co do kosmetyków lovely... ja nadal będę omijać ich szafy. Wolę te produkty od wibo- niby ta sama firma, ale różnica w jakości jest spora.

    ReplyDelete
  4. :) wygląda fajnie :D aczkolwiek ja siebie totalnie nie widzę w takim kolorze... :)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Poddałam Cię nominacji :)
      http://nulka-life.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html

      Delete
  6. ładnie się prezentuje:)

    ReplyDelete
  7. Bardzo lubie klasyczną czerwień na ustach . U Ciebie prezentuje się bardzo fajnie muszę powiedzieć że połysk ma trochę jak błyszczyk:) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  8. Pięknie prezentuje się na ustach. Ja nie czuje się dobrze, w tak odważnych kolorach :) Wolę błyszczyki, ale szminki czasami też goszczą na moich ustach, jednak ich kolory są bardziej naturalne :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.