Striping tape

W końcu doczekałam się taśmy do zdobień na która tak długo polowałam! :)
Oto efekty mojej pierwszej zabawy z nią



Oczywiście dzięki wcześniejszym eksperymentom odkryłam, że tego typu zdobienia można robić przy pomocy papieru samoprzylepnego.
Daje on nam możliwość narysowania najpierw równych kresek, wycięcia ich i przyklejenia.

Jednak to nie to samo co striping tape gdzie wygoda zdobienia jest znacznie lepsza i szybsza.

Moim lakierem bazowym był łososiowy (przynajmniej tak mi się wydaje) lakier wibo z drobinkami złota.
Niestety nie jestem w stanie podać jego numeru - starł się :(


Tutaj możecie zobaczyć jakie to jest maleństwo (obsługa długimi paznokciami nie była najłatwiejsza)



Jak na pierwszy raz jestem umiarkowanie zadowolona, myślę, że kolejna zabawa z tą taśmą pójdzie mi znacznie lepiej :)

Dodaję również tutorial dla tych którzy jeszcze nie mieli do czynienia z tego typu zabawką :)



Serdecznie pozdrawiam i bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz, który przyprawia mnie o wielkiego "banana" na buzi :)






16 comments:

  1. Wyszło naprawdę fajnie.. Wprawdzie wiem jak się taką taśmą obsługiwać ale przyda się większości dziewczyn które nie wiedzą z czym to się je :) Gdzie kupiłaś swoją taśmę?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Długo poszukiwałam po czym dziewczyny na wizażu dały mi link do dobrejrady (www.dobrarada.com.pl) Tam też zaopatrzyłam się w taśmę :)

      Delete
  2. wyszło super :)
    ten lakier bazowy to- chyba!- numerek 479 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Możliwe, jakiś czas temu wygrałam od jednej z ambasadorek mały zestawik także ten kolor posiada pewnie sporo osób :)

      Delete
    2. nie Ty jedna tak masz! przesunięcie mam nie tylko na środkowym, ale i na małym też... ale ciii!!! Tylko my zwracamy uwagę na takie detale ^^^

      Delete
  3. też czaję się na taką taśmę :) ładnie wyszło

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładnie wygląda ;) Tasiemka daje sporo możliwości

    ReplyDelete
  5. piękne Twoje paznokcie - tak na wstępie :) Zdobienie wygląda rewelacyjnie! pięknie :)

    ReplyDelete
  6. lakier bazowy podbił moje serducho jest genialny ! *_*

    ReplyDelete
  7. Super wyszły :) ja kiedyś szukałam po necie ale jak udało mi się odnaleźć to w zestawie po kika sztuk, nie potrzebowałam tyle więc dałam sobie spokój.. ale chyba na nowo rozpocznę poszukiwania ;)

    ReplyDelete
  8. jeszcze nie robiłam takiego zdobienia

    ReplyDelete
  9. Ja też zacznę poszukiwania taśmy bo Twoje paznokietki wyszły świetnie :) A przy okazji masz bardzo ładny ich kształt :)

    ReplyDelete
  10. Mam ten sam lakier :) Jest piękny :) Świetny pomysł z tymi tasiemkami :) Muszę go wypróbować :) Obserwuję i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  11. Mi taśmowa metoda jeszcze za bardzo nie wychodzi. Muszę potrenować, bo efekt bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.