Geometryczna Mania Zieleni

Dzień Dobry!

Uparcie pozostaję w temacie żywych, wiosennych kolorów.
Zieleń jest chyba jednym z tych które najbardziej kojarzą nam się z tą porą roku :)
Zdobienie inspirowane Lakiero Maniaczką jedynie skosy nieco inne oraz kolory.




Przy okazji chcę napisać co nie co na temat dwóch lakierów, które
ostatnio wpadły w moje łapki :)

Lakier Glamour nails nr. 4 od wibo (jest to już mój 3 z tej serii)
nazwałabym mgiełką.
Jego krycie jest bardzo słabe, więc nawet nie próbowałam miliona warstw,
a nałożyłam jedną grubszą na zieloną podstawę.
Schnie dość szybko, pięknie się mieni, wygodny w nakładaniu.
Moim zdaniem idealny na wiosnę :)

Co do Rimmela 60 seconds 825 sky high
Jest to drugi lakier tej firmy jaki posiadam.
Póki co jestem bardzo zadowolona, faktycznie szybko schnie,
kryje po 2 cieniutkich warstwach, na moich paznokciach jedna grubsza
ze względu na metodę zdobienia.
Maluje mi się nim bardzo przyjemnie, pędzelek również taki jak lubię :)


Tutaj wszystkie lakiery użyte do zdobienia:



Ponownie sięgnęłam po lakier sensique tym razem zieleń nr. 153,
jak już mówiłam ich podstawowe kolory bardzo lubię,
ach nawet pokaże zdjęcie jak prezentował się jako baza:




Zdobienie, tak na wszelki wypadek było rozłożone na 2 dni
Zielona baza plus mgiełka odsapnęły przez noc,
rano doszedł rimmel i po 1h ponownie sensique :)

Dla wszystkich lakierów szacuneczek za tak piękne schnięcie
 przy dość grubych warstwach.

Ostatnie zdjęcie w świetle dziennym po 2 dniach - telefonem komórkowym 
w trakcie jazdy samochodem :D (bez przesady, nie to nie ja prowadziłam)



Ciągle rozważam przystąpienie do projektu książkowego...
Jednak wczoraj cały dzień praktycznie przeleżałam z ogromną migreną,
dziś nie za bardzo daje mi ona spokój, obawiam się iż nie dam rady
podołać dwóm projektom na raz :(


PS. Chciałabym sprzedać zestaw 13 lakierów, zapraszam do zakładki
Wyprzedaż zainteresowanych tam są zdjęcia :)
Mam również niepotrzebną lampę UV (4 żarówki)
oraz frezerką do paznokci^^

Pieniążki pójdą na szczyty cel zakupu nowych lakierów :)


Pozdrawiam ciepło,


17 comments:

  1. jak pomysłowo :) bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  2. Prześliczne zdobienie :D a lakiery świetnie się prezentują :) też zastanawiam się czy podołam dwóm projektom na raz [prowadzę wyzwanie na moim pingerze] i niestety chyba sobie odpuszczę ten książkowy...

    ReplyDelete
  3. cudowne! chociaż dobrałabym inne kolory jako baza :)
    ale ten Rimmel jest przepiękny :)

    ReplyDelete
  4. Świetne połączenie kolorów!

    ReplyDelete
  5. cudny mani- kolory świetnie ze sobą współgrają!

    Dziewczyny, Projekt Książka jest tak elastyczny i daje taką dowolność, że nie ma się co stresować! :) zachęcam Was, naprawdę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah ja tu się bardziej martwię o swoje siły niż czas... i szczerze z moją weną nie jest najlepiej :/

      Delete
  6. Ciekawe zdobienie. Bardzo mi się podoba ten metaliczny Glamour :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajnie skosy. Kolory jakie dobrałaś są świetne zwłaszcza ten Glamour.

    ReplyDelete
  8. Kolory świetnie do siebie pasują :D W życiu bym nie przypuszczała, że będą tak pięknie razem wyglądać :)

    ReplyDelete
  9. Ładne takie wiosenne:)

    http://kwiatuszekxtra.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  10. genialnie połączenie kolorków, strasznie mi się podoba ten wzór na Twoich pazurkach ;))

    ReplyDelete
  11. Ojej, ojej! Pierwszy raz ktoś sie mną zainspirował :P Bardzo fajnie dobrałaś te kolory i Twoje skosy są super! Bardzo bardzo mi się podoba!!:)

    ReplyDelete
  12. Piękne paznokcie! To twoje własne?
    Skosy są genialne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to są moje paznokcie, ale już poszły do skrócenia^^

      Delete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.