Pink and Roses

Witam :)

Pomimo, że na dworze wciąż śnieg leży a temperatura nie rozpieszcza same promienie słońca
 skłaniają mnie ku wiosennym zdobieniom.
Ja, kobieta trzymająca się z dala od różu na taki właśnie kolor pomalowałam paznokcie!


Jak chyba wspominałam, mój brzuszek zrobił się już dość duży,
 a mały Filipek wierci się niemiłosiernie.
W związku z tym za pewne będę robić więcej zdobień tylko na 1 bądź 2 paznokciach.
Tym razem są to proste róże 
(mój 2 raz z tą metodą, jak zwykle nie do końca jestem zadowolona).
Jedyne co mogę dodać - Trening czyni mistrza - za pewne do róż jeszcze powrócę :)


Jeżeli chodzi o lakier podkładowy, jest to eveline 325 
(mój pierwszy i póki co jedyny lakier z tej firmy).
Kolor jest śliczny jednak krycie?
 Ooo mamo... na paznokciach mam 4 warstwy a i tak przydała by się jeszcze jedna...
Może to tyczy tylko tego różu, sama nie wiem.. chętnie posłucham innych opinii :)



Pomimo iż róże mogłyby się prezentować lepiej, nagrałam tutorial,
 techniki za pewnie nie zmienię, brakuje tylko wprawy :)
A więc chętnych zapraszam do obejrzenia:




Serdecznie pozdrawiam,


20 comments:

  1. Śliczne Ci wyszły te róże! Mi takie za cholerę nie chcą wyjść :P

    ReplyDelete
  2. jak ja Ci zazdroszczę tych róż- wyszły idealnie!
    sama mam dwie lewe ręce do kwiatków wszelkiej maści.

    Pozdrowienia dla Filipka wiercipięty :)

    ReplyDelete
  3. całość wyszła ci bardzo ładnie :)

    ReplyDelete
  4. Mam jeden lakier Eveline i dwie warstwy wystarczają ;)

    ReplyDelete
  5. Śliczne ;) który miesiąc?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) podziwiam, że masz na pazurki siły :) Oby tak dalej :):*

      Delete
  6. piękne zdobienie Ci wyszło ;))

    ReplyDelete
  7. Nie wiedziałam, że masz bobaska w brzuszku :) Gratulacje!!!
    Piękne robisz zdobienia. Mi takie kwiatki niestety nie wychodzą :(

    ReplyDelete
  8. I z maluchem masz jeszcze siłę takie cuda robic?! Podziwiam! Piękne róże!

    ReplyDelete
  9. Eveline ma niestety to do siebie że słabo kryje. Nawet powiedziała bym że fatalnie.
    Ale kolor ładny.
    A róże piękne, jedynie bym zmieniła gałązki, ale zdobienie bardzo ładne :)

    ReplyDelete
  10. Otagowałam Cię na swoim blogu- mam nadzieję, że odpowiesz na pytania :)

    ReplyDelete
  11. Ale cudowne róże! Całość kapitalna.. lakier bazowy piękny! <3.. na pewno zobaczę filmik i potrenuję.. muszę mieć taki mani.:)

    ReplyDelete
  12. Bardzo ładne wyszły Ci te róże:D Jakoś ostatnio się przymierzam do tego wzoru, może jak będzie prawdziwa wiosna to się zbiorę do tego:D

    ReplyDelete
  13. przepiękne.. strasznie mi się podoba ta różyczka ;)

    ReplyDelete
  14. piękna róża a do tego bardzo podobał mi się Twój cieniutki pędzelek gdzie można taki kupić? :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.