Abstrakcja dla relaksu

Muszę przyznać, że ostatnio na brak weny nie narzekam, wręcz przeciwnie mam jej natłok co nie do końca wychodzi mi na dobre, dzisiaj chciałam Wam pokazać jedno z niewielu zdobień które przypadło mi do gustu. Odrobina abstrakcji w towarzystwie kwiatów...


Przez ostatnie 4 dni malowałam paznokcie dzień w dzień niektóre z moich pomysłów były ryzykowne, no i niestety w większości przypadków obawy się sprawdziły, przeładowane z niedopasowaną kolorystyką, nie sądziłam że nadmiar pomysłów również nie jest dobry^^

Zdobienie które dzisiaj Wam pokazuje miało znajdować się na każdym z paznokci niestety na serdecznym nie do końca wyszło i zostało zakryte czernią, moim zdaniem świetnie się wpasowała :) Jako baza posłużył mi piękny french'owy róż który pod wpływem czarnego zdobienia i zmatowienia bardziej przypomina szaro bury mleczny lakier, no cóż szkoda, ale tak czy siak na serię porażek jaka mnie spotkała w ostatnich dniach z tego malunku byłam zadowolona :)



Niczym specjalnym się nie inspirowałam, po prostu usiadłam i malowałam, coś co było mi potrzebne przy natłoku myśli i zatraceniu frajdy z zdobienia paznokci - malowanie przez parę dni dzień po dniu troszkę mnie zmęczyło, a bardziej ilość nie udanych prób :P

PS. A już wkrótce ruszy u mnie Projekt mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu pomimo dość banalnego tematu :)



 Pozdrawiam,


27 comments:

  1. cudne są <3 takie proste, ale jednak nietypowe i urocze

    ReplyDelete
  2. piękne kwiaty ;) ciekawa jestem jaki projekt wymyśliłaś ;D

    ReplyDelete
  3. O, super! Czekam na projekt :)
    Masz racje, że wygląda szaro ta baza, ale wpasowało się do tej czerni. Okropnie Ci zazdroszczę takiej kreatywności. Ja jedyne co potrafię to łączyć stemple i kolory, chociaż i to czasem nie wychodzi.

    ReplyDelete
  4. królestw za połowę Twojej weny! ^^ super wzorki!

    ReplyDelete
  5. Piękny wzór namalowałaś :-) Kolory są świetne, jestem po prostu zachwycona całością :-D Czerń rzeczywiście bardzo dobrze się wkomponowała. No i z niecierpliwością czekam na projekt :-)

    ReplyDelete
  6. Pięknie ci te kwiatki wyszły, a to zmatowienie i 'zszaroburzenie' lakieru w sumie na dobre wyszło, dzięki temu świetnie się wtopił w całość :D

    ReplyDelete
  7. WYSZŁO NA PRAWDĘ REWELACYJNIE! Jak dla mnie kwiatki idealne :)

    ReplyDelete
  8. wow - super!
    fajny kontrast tworzą kwiatki na szarym tle :)

    ReplyDelete
  9. Cudowne! Te kwiatki są idealne :)

    ReplyDelete
  10. Piękne połączenie;) I powiem Ci, że tak jak reszta uważam, że zszarzenie różu wyszło mu na dobre:)

    ReplyDelete
  11. Tak mi się spodobało, że teraz myślę o tym żeby zmalować coś podobnego u siebie :)

    ReplyDelete
  12. Śliczne wzorki :)
    Ja lubię często zmieniać kolor paznokci, ale bez przesady :D
    Zresztą nie miałabym na to zbytnio czasu ;)

    MSjournalistic.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. przepiękna na abstrakcja. Genialnie wygląda to tło pod kwiatami :)

    ReplyDelete
  14. wyglądają pięknie! i ta czerń jest jak najbardziej na miejscu :)

    ReplyDelete
  15. bardzo oryginalnie to wygląda, chyba głównie dzięki zmatowieniu

    ReplyDelete
  16. Świetnie wyszło :) Kwiatuszki namalowane rewelacyjnie! :)

    ReplyDelete
  17. Mi zdobienie bardzo się podoba ! Jest rewelacyjne

    ReplyDelete
  18. jakie cudne kwiaty, całość jest przepiękna, nawet ten czarny pazurek tu pasuje :)

    ReplyDelete
  19. Zdobienie przepiękne ;) Czasem tak jest , że ma się mnóstwo pomysłów, aż paznokci brakuje, a czasem całkowita pustka ;)

    ReplyDelete
  20. Śliczne jest to zdobienie :) uwielbiam Twoje kwiatki <3

    ReplyDelete
  21. Mani prezentuje się bardzo fajnie. Sama bym sobie takie zmalowałam (gdybym umiała ;p ).

    ReplyDelete
  22. Rewelacyjne kwiaty, a ta bura szarość zrobiona przypadkiem nieźle pasuje ;)

    ReplyDelete
  23. muszę napisać, że tym zdobieniem złapałaś mnie za serce i rozłożyłaś na łopatki <3 cudownie !!!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.