Fairys

W dzisiejszym poście chciałam Was zaprosić do świata wróżek...


Tego typu zdobienie chodziło mi po głowie długo w końcu zdecydowałam się na jego realizację.
Jako tło stworzyłam cieniowanie przy użyciu trzech pastelowych lakierów jasnego fioletu, różu i brzoskwinki a całość pokryłam srebrnym pyłkiem od wibo (niestety numerek starł się dawno temu) była to idealna kombinacja która świetnie wpasowała się w zachód słońca przy którym robiłam zdjęcia. Jako wykończenie całego manicure posłużyły mi naklejki wodne które możecie zakupić tutaj.



Zdjęcie robione z fleshem

Większość z Was wie, że zajęłam się sprzedażą akcesoriów do paznokci (a jak się wkrótce przekonacie również biżuterii) sama nie wiem czemu dopiero teraz o tym piszę, być może dlatego iż jest to początek niestety firma będzie się rozwijać póki co w ślimaczym tempie, co prawda w oddali tli się światełko nadziei na zdobycie funduszu do szybszego rozwoju, nie wiem czy będzie to za tydzień, miesiąc czy dwa i nie chcę niczego zapeszać bo sam fakt iż udało się zacząć po wielu miesiącach starań to już coś.
Nie martwcie się, raczej rzadko będą u mnie gościć posty z moimi produktami, choć nie ukrywam, że jako pasjonatka zdobienia paznokci sama muszę wypróbować to co sprzedaję^^

Mam nadzieję, że bajkowy manicure przypadnie Wam do gustu, choć ja muszę przyznać, iż czułam się w nim nieco nieswojo, to chyba przez tą słodycz :)


Pozdrawiam,

25 comments:

  1. mnie się bardzo podoba :)
    ciekawa sprawa z tą firmą, podziwiam ludzi którzy robią to, co kochają i jednocześnie jest to ich pracą :)

    ReplyDelete
  2. Magiczne *.* To cieniowanie - mistrzostwo !

    ReplyDelete
  3. a ja myślałam, że to stemple MoYou :) cudowne mani :)

    ReplyDelete
  4. Mistrzowskie cieniowanie! Powodzenia z firmą :D

    ReplyDelete
  5. Tez mysle nad firma ale brak lokum mnie trzyma ;/ daj znac gdzie Cie pozniej bedzie mozna znalesc i kupic cos z pewnego zrodla! Powodzenia!

    Co do naklejek tez byam pewna, ze to stempelki! Sa sliczne te naklejki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lokum tak na prawdę nie jest potrzebne, towar trzymam w domu a sprzedaż internetowa, jeśli ktoś chce zawsze może odebrać osobiście.. sklep stacjonarny może kiedyś gdy będzie co na pułkach ustawić^^

      Delete
  6. Jak bajkowo. Byłam pewna, że to stemple :)
    Ps. Życzę sukcesów z firmą..

    ReplyDelete
  7. Bardzo dziewczęco wyszło ;)
    Podoba mi się :))

    ReplyDelete
  8. Urocze ;)
    Trzymam kciuki za Twoją firmę!

    ReplyDelete
  9. Ale bajkowe! Cudowna ;)

    A ja bym była za tym, żebyś trochę opisała produkty, które będziesz sprzedawać ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno to zrobię, jak nie na blogu do na fanpage'u, być może będę po prostu robić jeden post w miesiącu na ten temat jednak wolę zaczekać na większą ilość towaru :)

      Delete
  10. A ja jestem bardzo ciekawa, gdzie i co dokładnie sprzedajesz :)

    ReplyDelete
  11. uroczo i słodko ;)
    a co do sklepu to super, pochwal się co gdzie jak ;)

    ReplyDelete
  12. Cudne zdobienie! Takie pastelowe cieniowanie + błyszczący pyłek to połączenie które zawsze mi się podoba, a z tymi naklejkami całość wygląda uroczo :)
    I nie kombinuj, tylko pokazuj sklep i przedmioty, które sprzedajesz cześciej. Nikomu to nie powinno przeszkadzać. A fajnie będzie na bieżąco patrzeć, co masz ciekawego w ofercie :D

    ReplyDelete
  13. Śliczne zdobienie, delikatne i dziewczęce :)

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam takie lekkie, pastelowe zdobienia - są takie słodkie! :) Mam te naklejki, ale jakoś jeszcze nie miałam okazji ich używać ;) Mam nadzieję, że uda Ci się rozkręcić swoją działalność :)

    ReplyDelete
  15. Bardzo magicznie, przypomniala mi historia Piotrusia Pana :)

    ReplyDelete
  16. prześliczne, myślałam, że to stemple :P

    ReplyDelete
  17. Myślałam, że to stempelki :) a tu zonk :D naklejki :D pięknie wyszło i delikatnie

    ReplyDelete
  18. Piękne zdobienie! Zaczarowało mnie :-)
    Jak tylko będziesz gotowa, podawaj linki do sklepu, publikuj asortyment. Już nie mogę się doczekać :-) No i powodzenia!

    ReplyDelete
  19. ja też myślałam, że to stempelki. Pięknie jest :)

    ReplyDelete
  20. Bardzo mi się podoba :)) super tło dla naklejek, które są świetne!

    ReplyDelete
  21. Ta mgiełka błyszcząca w tle pasuje do tych wróżek, przesłodkie.

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.