A jednak pokochałam czerwień!

Jak to się mawia, kobieta zmienną jest i do mnie to przysłowie świetnie pasuje. Czerwień uwielbiam od zawsze ( wystarczy spojrzeć na mój nick ) jednak na paznokciach raczej jej unikałam, wydawała mi się zbyt oklepana i oczywista, to wszystko uległo zmianie gdy w końcu użyłam lakieru zakupionego w styczniu!



Red Ice od My Secret czekał na swój debiut parę dobrych miesięcy, dlaczego? 
Przerażał mnie różowy shimmer w butelce, jak się okazało na paznokciu kompletnie nie widoczny, za pewne dla wielu okazało się to być wadą a dla mnie ulgą^^
Lakier ten jest bardzo lekki niczym mgiełka pomimo to kryje dość dobrze, u mnie widzicie 3 cieniutkie warstwy. Malowanie nim było przyjemne dzięki równo ściętemu i precyzyjnemu pędzelkowi, no może bym troszkę ponarzekała na jego długość i kwadratową zakrętkę, która nie do końca jest wygodna.
Zakochałam się w delikatniej shimmerowej poświacie, przyjemnej konsystencji i wreszcie mogę śmiało powiedzieć, że czerwień na moich paznokciach będzie gościć częściej :)



Aby nie było zbyt nudno na palcu serdecznym dodałam sercowy łańcuch z allegrowej płytki i wypełniłam go tytułowym lakierem. Co do różowej bazy którą widzicie nie będę się rozpisywać, okropnie smużący i słabo kryjący lakier ( jeden z droższych jakie mam :/ ).

Uwielbiam takie perełki za parę złoty, tego typu lakiery upewniają mnie w tym, że nie trzeba wydać majątku by mieć w swojej kolekcji wyjątkowe lakiery.

Co sądzicie o dzisiejszym manicure i tytułowym bohaterze? Koniecznie dajcie znać!



Pozdrawiam,

32 comments:

  1. Czerwień ma tyle odcieni, że każdy znajdzie coś dla siebie ;) Ten motyw na serdecznym bardzo mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  2. Świetny lakier ! jak dla mnie za bardzo się błyszczy, raczej takich nie lubię;)
    Dodaję do obserwowanych

    ReplyDelete
  3. jest faktycznie śliczna ;)

    ReplyDelete
  4. A ja nadal nie lubię takiej czerwieni na paznokciach :P Dla mnie musi być malinowa, inaczej źle czuję się w czerwieni.

    ReplyDelete
  5. Lakier jest bardzo ładny :) Czerwień na paznokciach innych mi się podoba, na moich już niekoniecznie :)

    ReplyDelete
  6. A właśnie się zastanawiałam skąd taka błyszcząca czerwień w Hot Colors skoro moja jest zupełnie kremowa:D.

    ReplyDelete
  7. Ja czerwień na paznokciach uwielbiam! Mimo, że za takim wykończeniem nie przepadam to tutaj jakoś wyjątkowo mi się podoba:)

    ReplyDelete
  8. świetny odcień czerwieni, ja muszę mieć do tego nastrój żeby malować paznokcie na czerwono, a to się rzadko u mnie zdarza ;-)

    ReplyDelete
  9. lakier totalnie nie w moim wykończeniu, ale z tym zdobieniem wygląda uroczo <3

    ReplyDelete
  10. Ja bardzo lubię czerwiń na paznokciach, ale zawsze szkoda mi nie próbować innych kolorów (wymówka, że czerwień się zrobi na jakieś wyjście). Zdobienie dodaje blasku całości.

    ReplyDelete
  11. bardzo ładna ta czerwień :) a te serduszka urocze;)

    ReplyDelete
  12. Mam ten lakier! Jest cudny!
    Sliczne zdobienie

    ReplyDelete
  13. Piękny lakier ;) ja od zawsze chyba najwięcej lubię lakiery w tym kolorze ;) zdobienie rewelacja ;)

    ReplyDelete
  14. Sliczne zdobienie ;) czerwień rewelacyjna ;)

    ReplyDelete
  15. piękna ta czerwień i wzór z płytki :) choć ja raczej nie lubie połączenia czerwieni z różem bo mi się to gryzie ze sobą tak już po prostu mam. Myślałam że czerwień lubisz a różowy nie ale już się pogubiłam :)
    co do czerwonego mam podobnie rzadko kiedy nią maluje paznokcie a jak już pomaluje to mi się podoba :) ot co kobieta zmienną jest hehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ani za różem ani za czerwienią nie przepadam (po za paroma wyjątkami) no i nie wliczając frenchowego różu :)

      Delete
  16. wg mnie czerwień jest zawsze dobra i w modzie :)
    ale sama też jakoś dość rzadko po nią sięgam

    ReplyDelete
  17. u mnie też czerwień gości dość rzadko na paznokciach, ale ten nosiłabym na pewno :)

    ReplyDelete
  18. Ja bardzo lubię czerwienie na paznokciach, choć najczęściej maluje paznokcie na czerwono jesienią i zimą.

    ReplyDelete
  19. Nie lubiłaś czerwonych lakierów? :O szok. Ja osobiście uwielbiam :)) bardzo fajny wzorek - muszę nabyć więcej płytek od tego użytkownika, ale to po wypłacie :P

    ReplyDelete
  20. ja bardzo lubię czerwienie na pazurkach :)

    ReplyDelete
  21. świetna ta czerwień, nigdy wcześniej nie zwróciłam na nią uwagi:)

    ReplyDelete
  22. Uwielbiam czerwienie na pazurkach! :D A z tym zdobieniem wygląda rewelacyjnie! :)

    ReplyDelete
  23. Zdecydowanie do mnie przemawia! Kolor jest piękny i chociaż sama nie przepadam za shimmem, to tutaj "iska" na paznokciu nadaje wyjątkowości dla tego lakieru. Ostatnio otrzymałam od My Secret nowy kolor - Sea Wave i też musi odczekać swoje na półce, właśnie ze względu na połysk. Po Twoim poście może zdecyduję się użyć go szybciej niż sądziłam :)

    ReplyDelete
  24. Czerwień mnie specjalnie nie powala.. Jakoś po prostu ten odcień gości u mnie rzadko.. Za to stempelek podoba mi się baaaardzo :D

    ReplyDelete
  25. Wysłałyśmy na Twojego e-maila zaproszenie na organizowane spotkanie i nadal czekamy na odpowiedź :) Daj znać czy wiadomość do Ciebie doszła :)

    Madzia i Maja :)

    ReplyDelete
  26. całkiem ładnie! ja tez powoli sie przekonuje do czerwieni na paznokciach ;D

    ReplyDelete
  27. Kocham czerwień i serca :D przepiękne zdobienie <3

    ReplyDelete
  28. świetny mani :) też lubię czerwień ale nie do szaleństwa, a zdobienie cudne !!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.