Purple Sparkling MIX

Ah fiolety jak tu ich nie kochać... Dziś przedstawiam Wam mix z moim ulubionym kolorem w roli głównej.


Robienie zdjęć w moim wykonaniu bywa czasem zabawne więcej niecenzuralnych słów leci w ich trakcie niż w czasie tworzenia skomplikowanych zdobień, jak wiecie lub też widzicie zawsze robię je na zewnątrz a słońce bywa kaprysie, świeci pięknie cały poranek a gdy syn idzie na drzemkę ja łapię aparat w dłoń i lecę je złapać na zdjęciach, nie macie pojęcia jak często zdarza się, że po 3-4 cyknięciach zachodzi za ogromna chmurę! Zazwyczaj siedzi za nią dopóki mój brzdąc się nie obudzi, ahh czasem mam wrażenie, iż jest to żywa istota robiąca mi na złość! Pod spodem przedstawiam jedyne zdjęcie na którym uchwyciłam promienie słońca tak potrzebne przy lakierach o których dziś wspomnę...



Pierwotny plan w tym zdobieniu został spełniony wyłącznie na paznokciu serdecznym cała reszta powstawała na bieżąco z czego bardzo się cieszę ponieważ efekt końcowy spodobał mi się i uznałam, że jest to chyba najlepszy mix jaki kiedykolwiek stworzyłam.
Do jego zrobienia użyłam trzech shimmerowych lakierów lub jak kto woli naszpikowanych drobnym brokatem (nigdy nie byłam dobra w technicznym ocenianiu lakierów). Biel na serdecznym to SinSay 00 X White kupiony przypadkiem przy okazji zakupów ciuchowych, dostrzeżony kątem oka przy kasie, śmiało mogę powiedzieć, że już trafił do grona moich ulubieńców, piękna lekko satynowa biel z milionem połyskujących drobinek <3
Ciemny fiolet to Matte Vellvet nr. 107 od Golden Rose, ten zdecydowanie jest Wam znany i pojawiał się już u mnie wielokrotnie wygląda pięknie zarówno w pół macie jak i połysku. Ostatnim fioletem jest Golden Rose Rich Color nr. 42 zakupiony dość niedawno (o ile 4 miesiące temu można tak nazwać) naszpikowany srebrnym pyłkiem. Ahh kombinacja idealna dla mnie!



Co do samego zdobienia, zostało stworzone przy pomocy cieniutkiej tasiemki i taśmy izolacyjnej. Ostatnio bardzo polubiłam pokazywać goliznę moich paznokci, no może nie do końca bo zazwyczaj pokrywam je warstwą lakieru pół transparentnego w tym zdobieniu jednak widzicie wyłącznie lakier bezbarwny. Manicure gościł na paznokciach przez 4 dni. Jestem bardzo ciekawa czy Wam również spodobała się moje dzieło :)



Pozdrawiam,

21 comments:

  1. Uwielbiam fiolety, a ten miks jest mistrzostwem ♥ Bardzo do mnie trafia.
    Co do zdjęć to zdecydowanie wolę oglądać zdjęcia robione w cieniu i wolę też takie robić, ale masz rację, że gdy trzeba tego słońca (np. Do lakierow holo) to jak na złość go nie ma! :p

    ReplyDelete
  2. pięknie wyszło ;) bardzo fajnie ze sobą współgrają te fiolety ;)

    ReplyDelete
  3. Nie myślałaś nad zakupem lampy do zdjęć? Mnie też denerwuje to,że czasem nie ma słońca,więc zamówiłam sobie lampę ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślałam, jednak nawet na nowe lakiery mnie nie stać, więc o lampie nie wspomnę :D

      Delete
  4. piękne fiolety, ten ciemniejszy bajeczny :) idealnie mani z wykorzystaniem tasiemki, niestety nigdy mi się tak nie udało. próbowałam usuwać taśmę jak lakier już zupełnie wyschnie, próbowałam zaraz po malowaniu i za każdym razem efekt był taki sobie :/

    ReplyDelete
  5. świetna kombinacja wyszła :)

    ReplyDelete
  6. Cóż za precyzja! PIękne z tym tasiemkowym paznokciem.

    ReplyDelete
  7. Efekt końcowy bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  8. Wow, kochana, one są świetne:D I kolory i sam pomysł;)

    ReplyDelete
  9. Bardzo mi się podoba to zdobienie :)

    ReplyDelete
  10. Ale śliczne !! Bardzo mi się podoba zarówno palec serdeczny jak i mały :))

    ReplyDelete
  11. także lubię ba kocham fiolet a zdobienie wyszło genialnie i pomysłowo szczególnie serdeczny palec :)

    ReplyDelete
  12. bardzo mi się podobają takie "nagie wstawki", całość jest świetna :)

    ReplyDelete
  13. bardzo ładne połączenie, super całość wygląda :)
    a co do zdjęć - ja zwykle wychodzę na balkon, zdjęcia wychodzą dobre nawet bez słońca, a czasem to nawet lepiej jak nie ma pełnego słońca ;P no ale co innego też jak nagle przyjdzie czarna chmura ;)

    ReplyDelete
  14. bardzo mi się spodobało! świetny mix wzorów i kolorów :))

    ReplyDelete
  15. ale śliczne :) bardzo mi się podoba :)
    a kapryśne słoneczko zna chyba każda ;)

    ReplyDelete
  16. świetny mix ;) ja czasem trzy dni próbuję zdjęcia zrobić, jak pogoda nie dopisuje :(

    ReplyDelete
  17. jak starannie wykonane :) piękne!

    ReplyDelete
  18. śliczne to jest :) przede wszystkim jak precyzyjnie i estetycznie wykonane! <3

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.