Projekt Kwiaty Tydzień 3 Stokrotki

I tak oto dobrnęliśmy do połowy projektu, pora pooglądać Wasze stokrotki!



Na wstępie bardzo Was przepraszam za moją "dynamikę" dodawania Waszych prac w zakładce Projektu, robię co mogę, ale nie zawsze znajdę chwilę na bieżące ich dodawanie.

Oto pięć prac, które najbardziej mi się spodobały:

Nie będę ukrywać, że mam słabość do komiksowych malunków (tzn, obramowanych czarnym kolorem), dlatego obie prace jakie stworzyła Sabi trafiły w mój gust, jednak odrobinę bardziej spodobała mi się ta wersja z ciemniejszym tłem.

Stała bywalczyni w mojej ulubionej piątce, nie zawiodła i jej pole pełne stokrotek mnie zachwyciło. Piękna kolorystyka, świetne wykonanie kwiatów na pierwszym planie i ten efekt widoczny w oddali <3

Puszka z kolei "kupiła mnie" już samym pomysłem! Pięknie zmalowana dziewczyna z wianuszkiem, ach pamiętacie jak kiedyś przesiadywałyśmy na trawie i plotłyśmy stokrotkowe wieńce? miłe wspomnienie :)

W zdobieniu Hatsu bardzo spodobało mi się tło niczym z bajki, zdobienie wyróżnia się na tle innych prac a ja zawsze to doceniam.

Niby oczywiste, niebo trawa stokrotki, jednak wszystko jest tak ładnie zmalowane, że musiałam dodać tutaj pracę Madeleine, chętnie bym znalazła się w tym miejscu które zostało przedstawione na paznokciach.


Wasze prace są piękne, pomimo, że troszkę nie wyrabiam się z spełnianiem obowiązków związanych z projektem to i tak jestem bardzo zadowolona, że postanowiłam go zorganizować, przez ostatnie tygodnie przed jego rozpoczęciem czułam niedosyt ciekawych wzorów w blogosferze, ciągle patrzyłam na swatche lub małe skomplikowane zdobienia, teraz to się zmieniło, szkoda iż ja sama nie wyrabiam się z malowaniem, miałam nadzieję na branie udziału w każdym tygodniu a póki co jestem w ciemnej d.... :P

Pamiętajcie, że wszystkie stokrotki oraz pozostałe tygodnie możecie zobaczyć TUTAJ



Pozdrawiam,

20 comments:

  1. Druga i trzecia są zdecydowanie najlepsze :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jejku jakie wszystkie ładne! :)

    ReplyDelete
  3. Te od Hatsu najladniejsze ^^ juz zmalowalam kwiaty wiśni i bedzie nawet tutorial, ale dopiero nabiera mocy prawnej :p

    ReplyDelete
  4. Oj tak, przepiękne są te wybrane prace. I jeszcze Dziagusiowe zdobienie strasznie mi się podoba. A poza tym reszta malunków też, ja kocham stokrotki. Dobrze, że nie muszę wybierać :)

    ReplyDelete
  5. Zdobienie Ani! rzeczywiście przykuwa uwagę jak piękny obraz a nie manicure ;)

    ReplyDelete
  6. Wszystkie zdobienia piękne, każde z nich ma w sobie COŚ, co sprawia, że są naprawdę wyjątkowe ;)

    ReplyDelete
  7. zdobienie ani! jest po prostu bezkonkurencyjne ;D Podobają mi się też prace Edyty i Dziagusi ;)

    ReplyDelete
  8. Popieram opinie wiekszosci... praca ani! jest cudna :)

    ReplyDelete
  9. Druga podoba mi się najbardziej ale ogólnie to każda jest przepiękna ;-) ciężko byłoby się zdecydować które lepsze ;-)

    ReplyDelete
  10. Dziękuję za wyróżnienie i wam dziewczyny za miłe słowa! :) z żalem je będę zmywać :D
    Jak najbardziej zgadzam się z resztą wyróżnionych prac, jeszcze praca Dziagusi mega urocza :)

    ReplyDelete
  11. Przepiękne prace, widać, że wszystkie dziewczyny bardzo się postarały :)
    Ja dziękuję za miłe słowa w komentarzach o moich stokrotkach :)

    ReplyDelete
  12. Ania :-D wow przepiękne, subtelne i bardzo wiosenne niczym obraz.

    ReplyDelete
  13. Świetne prace! Najbardziej podoba mi się zdobienie Hatsu :-)

    ReplyDelete
  14. piękne prace :) ja spóźniona :D

    ReplyDelete
  15. same śliczności i świetnie wybrane top 5! jak widać stokrotki są dobrym paznokciowym motywem :))

    ReplyDelete
  16. Dopiero zauważyłam to wyróżnienie :) Bardzo się cieszę, że moja praca przypadła Ci do gustu. Malowanie tego zdobienia było świetną zabawą :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.