Niebieskie Migdały

Hah, proszę jak ładnie wpasowała się nazwa holosia od Colour Alike do mojego manicure! Nie pamiętam kto nadał mu taką nazwę, ale muszę przyznać, że bardzo przypadła mi do gustu, tyle wstępu zapraszam do oglądania!



Chyba każdy kto choć troszkę stempluje i posiada holograficzne lakiery od CA uwielbia je za to jak się zachowują przy tej metodzie zdobienia, ja do tego stopnia, że zamiast wypróbować lakier w tradycyjny sposób od razu wpadłam na pomysł stemplowego manicure. Niestety nie jestem w stanie Wam powiedzieć przy pomocy jakich lakierów zrobiłam cieniowanie, ostatnio wszystko robię w biegu albo po nocach. Stemplowy wzór pochodzi z płytki Cheeky Jumbo European Romance, a odbiłam go tytułowym Colour Alike Niebieskie Migdały.




Niby szybki i prosty wzór, ale jak zwykle to u mnie bywa domycie brudnych skórek zajęło mi chyba więcej czasu niż całe zdobienie, mimo to kocham i kochać będę gradienty!

Jak Wam podoba się taka niebieska fantazja?



Pozdrawiam,

30 comments:

  1. również uwielbiam gradienty <3 a Twoje mani mega mi się podoba, raz, że właśnie gradient, a dwa, że niebieski :) <3

    ReplyDelete
  2. Gradient i stemple :D Uwielbiam! Nazwa rzeczywiście idealnie pasuje do paznokci :)

    ReplyDelete
  3. Strasznie mi się podoba :) Jeszcze nie próbowałam stemplować lakierami z CA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam! Ja stempluje głównie lakierami CA i Golden Rose RC (również CE)

      Delete
  4. Uwielbiam twoje gradienty! Są zawsze idealne! *.* :)
    A jak fajnie wyglądają te stempelki :D

    ReplyDelete
  5. jakie masz śliczne migdałki <3 manicure po prostu boski, też muszę coś w końcu przystemplować holosiami, bo jeszcze tego nie robiłam :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety już nie mam :( lewa ręka miała się świetnie a na prawej ciągle się łamały, różnica była już zbyt widoczna i ścięłam na obu :/ Co do stemplowania holosiami koniecznie musisz, zawsze jest świetny efekt ;)

      Delete
  6. Ale cuda stworzyłaś !! Piękny kolor... i ten kształt uwielbiam.

    ReplyDelete
  7. Śliczne i delikatne :) Uwielbiam stemplować, ale jeszcze nie miałam żadnego lakieru od CA, na razie tylko się na nie napalam na innych blogach..

    ReplyDelete
  8. Takie delikatne, piękne!
    Co do skórek, to spróbuj nałożyć warstwę kleju magik (dość grubą) na skórki. U mnie ostatnio się sprawdziło i zaoszczędziłam 10 minut czyszczenia :)

    ReplyDelete
  9. nie mogę się napatrzeć na Twoje pazurki <3

    ReplyDelete
  10. Pięknie. Niebieski. Gradient. Holo. Stemple. Czyli wszystko, co kocham :)
    Ja też krócej robię gradient niż sprzątam po :)

    ReplyDelete
  11. przepiękne zdobienie i nazwa idealnie się wpasowała to fakt :) kocham gradienty podobnie jak Ty :)

    ReplyDelete
  12. pięknie! tak delikatnie i niebanalnie :)

    ReplyDelete
  13. Aaaaaaaaaaa! To coś dla mnie! Niebieski + gradient + stempelek! <3 No a nazwa genialnie pasuje :D

    ReplyDelete
  14. Kolor jest cudowny!!!

    A zdobienie na tym gradiencie wyglada oblednie!

    ReplyDelete
  15. piękny gradient i stempelki! :)

    ReplyDelete
  16. Nienaiwdzę domywania skórek :D Zawsze zostawiam je aż same trochę zejdą i jest jako tako ok :P Zdobienie przepiękne ! Kocham stemple a za nic nie potraife ich używać :(

    ReplyDelete
  17. podoba mi się ten subtelny gradient ;) bardzo ładnie

    ReplyDelete
  18. O kurcze ale niesamowity efekt.. Strasznie mi się podoba.. Wiem, że ich holo sprawdzają się super do stempli, ale nie sądziłam, że i te jasne tak fajnie wyjdą.. Muszę spróbować :)

    ReplyDelete
  19. Świetny efekt ;) kolorek jest rewelacyjny!

    ReplyDelete
  20. Zdobienie stworzyłaś przepiękne ;)

    ReplyDelete
  21. Perfekcyjne cieniowanie, a wzorek dodał tutaj taki ciekawy akcent. Świetnie CA się odbił!

    ReplyDelete
  22. jak cudnie! :)) nie sądziłam, że takie jasne holo może być tak widoczne jako stempelek :)

    ReplyDelete
  23. Małe cudeńka :) Przepięknie wygląda stemplowanie na cieniowanych paznokciach. Jestem zauroczona! Muszę koniecznie wypróbować podobnego połączenia bo wygląda bosko :)

    ReplyDelete
  24. przepięknie wygląda ten wzorek na tym gradiencie :) idealny mani dla mnie :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.