Projekt Kwiaty Tydzień 4 Kwiat Wiśni

Nie ma co, dziś mam zwariowany dzień, na szczęście udało się z małym poślizgiem napisać podsumowanie Kwiatu Wiśni... Mam nadzieję, że się nie gniewacie! :)




Bez zbędnych ceregieli pięć wyróżnionych prac:

Chyba żadne słowa nie będą w stanie oddać mojego zachwytu nad pracą Hatsu a spróbuje się ktoś ze mną nie zgodzić! :) Mogłabym patrzeć na nie godzinami!

W zdobieniu Anity najbardziej urzekła mnie piękna kolorystyka, oczywiście wykonaniu również nie mogę nic zarzucić, sama chętnie nosiłabym taki kwiat wiśni :)

Nietypowe bo białe, ale wykonanie jest mistrzowskie! Sabina gdybyś nie narzekała na ten jeden płatek kompletnie bym na niego nie zwróciła uwagi! Nie sądzę by ktokolwiek miał inne zdanie niż ja :)

Wersja delikatna i minimalistyczna, która mi bardzo przypadła do gustu, motyw popularny jednak nie widziałam go jeszcze w takiej wersji także myślę, że miejsce w piątce zasłużone :)

Justine użyła kolorystyki, która stworzyła niepowtarzalny klimat a taki mały szczegół jak domek na paznokciu środkowym i serdecznym świetnie uzupełnił manicure.


Muszę przyznać, że dziś nie łatwo było mi wybrać i opisać najlepsze prace, głowę mam przepełnioną myślami, już pominę fakt, iż robię kilka rzeczy jednocześnie.

Mam nadzieję, że nikt z Was nie czuje się pominięty z jednej strony taka rywalizacja o wyróżnienia nakręca atmosferę, ale sami chyba dobrze wiecie, iż bycie tym który wybiera nie jest łatwe^^

Wszystkie prace jak zawsze możecie zobaczyć w zakładce Projekt Kwiaty do której gorąco zapraszam!
A ja oczekuję na kwiaty Tropikalne - przyznam, że na ten tydzień czekałam najbardziej :)



Pozdrawiam,

20 comments:

  1. Przepiękne te prace na ten tydzień. Jeszcze dodałabym... nie, za dużo, tak pięknie dziewczyny malują, że ciężko wybrać :)

    ReplyDelete
  2. Wszystkie są cudowne! W życiu bym nie zmalowała czegoś tak pięknego na swoich paznokciach ;O

    ReplyDelete
  3. Oj tak, co do pracy Hatsu nie można się z Tobą nie zgodzić :-P Jest fenomenalna.
    Również praca 9thPrincess niesamowicie mi się podoba - za ,,szczegółowy" minimalizm :-D
    W ogóle wybrana przez Ciebie piątka to same świetne prace :-)

    ReplyDelete
  4. piękna piątka :) Mnie od początku najbardziej urzekła praca Justine145! I jeszcze praca Puszki była ciekawa :)

    ReplyDelete
  5. Śliczne! Szkoda, że ja tak nie umiem.

    ReplyDelete
  6. hatsu to w tym tygodniu mnie rozwalila, to zdobienie jest idealne. sabi rowniez bardzo mi sie podobam, zreszta jak i reszta, cudne ;)

    ReplyDelete
  7. zdobienie Hatsu jest bezkonkurencyjne! ♥ podobała mi się też praca Edyty ;) ogólnie, bardzo udany tydzień, wszystkie zdobienia śliczne ;)
    i dziękuję za wyróżnienie w 5 ;D

    ReplyDelete
  8. Oj Hatsu rozwaliła cały system wiśniowy jej praca jest tak cudowna że ja sama nie mogę przestać na nia patrzeć :) dziękuję bardzo za wyróżnienie mnie w tej piątce :) długo nosiłam to zdobienie u sb a już mam kwiat tropikalny na paznokciach jutro tylko zrobić zdjęcia i napisać post i już :) piękne prace każdej z dziewczyn :) oj nie masz łatwego wyboru kochana nie masz i tego Ci nie zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  9. Ja jak na blogu zobaczyłam tą pierwszą pracę to wow! ;) Dwie ostatnie bardzo przypadły mi również do gustu :)

    ReplyDelete
  10. Jej! Wszystkie prace niesamowite *.* Zazdroszcze talentu tym dziewczynom ... Naprawdę cudo

    ReplyDelete
  11. oj tak, praca hatsu rozwaliła system ;) ja też się nie mogę doczekać kwiatów tropikalnych u dziewczyn :)

    ReplyDelete
  12. Wow pierwsza praca jest faktycznie mistrzowska ;-) cudowne, uwielbiam ten motyw

    ReplyDelete
  13. Praca Hatsu miażdży :D ale wszystkie bardzo mi się podobają i po obejrzeniu zakładki wiem, dlaczego miałaś problem z wyborem 5 ;)

    ReplyDelete
  14. Mi sie bardzo podoba praca Hatsu- wow. Dziękuję za wyróżnienie, milo byc wsrod takich znakomitości... W ogóle ten tydzień byl bardzo dobry... :)

    ReplyDelete
  15. cudowne prace :)
    bardzo podobał mi się też mani Puszki przez klimatyczność zdobienia i delikatne polskie kwiatki Ani

    ReplyDelete
  16. Wszystkie piękne <3 Gratuluję Hatsu talentu i precyzji, to już małe dzieło sztuki!

    ReplyDelete
  17. Piękne prace, mi się jeszcze bardzo bardzo podobała praca Puszki.

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.