Projekt Kwiaty Tydzień 5 Kwiat Tropikalny

Zapraszam Was na podsumowanie przed ostatniego tygodnia projektu, najbardziej wyczekiwanego przeze mnie Kwiatu Tropikalnego!


W tym tygodniu wybór był zdecydowanie najtrudniejszy, z jednej strony bardzo mnie to cieszy z drugiej ponownie to podkreślę, nie cierpię być osobą wybierająca pięć najlepszych prac zawsze wydaje mi się, że ktoś będzie pokrzywdzony :P

Oto moi faworyci:

Piękny wyspiarski pejzaż z kwiatami w roli głównej, wszystko namalowane przepięknie :)

Na pierwszy rzut oka byłam świecie przekonana iż są to pokolorowane stemple, wszystko wydawało mi się być zbyt równe na ręczny malunek, jednak się myliłam! Piękne kwiaty które bardzo przypadły mi do gustu.

Tutaj głównie zachwyciła mnie kolorystyka, nawet ślepy skojarzył by ten manicure z tropikami! :P

Mówcie co chcecie, ale Sabi "kupiła mnie" tą żabą! cała reszta również pięknie zmalowana mam słabość do kwiatów na czarnym tle, szczególnie tych tropikalnych.

Piękna kolorystyka i nico inne niż większość kwiaty, prostota która do mnie trafiła :)



NIE! Tym razem złamię zasady, już bez dodatkowego opisu, ale po prostu muszę dodać jeszcze kilka prac, które mi się spodobały^^







Wybaczcie mi to odejście od zasad, ale na prawdę źle się czułam nie wyróżniając większej ilości prac :)

I tak oto został nam tylko jeden tydzień projektu z jednej strony smutno z drugiej muszę przyznać, że czuję lekką ulgę, bo czasowo u mnie jest coraz gorzej, za pewne przez długi czas nie zabiorę się za organizację kolejnej takiej zabawy - niestety :(

Wszystkie prace z tego jak i z poprzednich tygodni możecie zobaczyć TUTAJ



Pozdrawiam,

14 comments:

  1. Same genialne prace! Ciężko byłoby wybrać jedną ;) Pierwsza mega ciekawa; )

    ReplyDelete
  2. Jak zawsze jestem pod wrażeniem prac, nie dziwię Ci się, że ciężko było wybrać tylko pięć. I bardzo cieszę się, że znalazłam się w gronie wyróżnionych :) Najbardziej urzekła mnie praca Sabi- nails, ta psychodeliczna żaba jest obłędna :D

    ReplyDelete
  3. Nie dziwię się, aż tyle wybrałaś :-) Podejrzewam, że ten tydzień też będzie trudny pod względem wyboru tylko 5ciu prac :-P

    ReplyDelete
  4. piękne prace <3 nie dziwię się, że nie mogłaś się zdecydować :) cieszę się, że w końcu mnie kopnął ten zaszczyt bycia w piątce :D mam nadzieję, że za tydzień też tam wyląduję :P
    szkoda, że projekt dobiega końca :(

    ReplyDelete
  5. Piękne prace. Te wybrane, te wyróżnione, ale też te, które można obejrzeć w zakładce. Świetny projekt, szkoda, że został już tylko jeden tydzień.

    ReplyDelete
  6. świetne prace ;) mi najbardziej podobają się kwiatki SheLazy ;D

    ReplyDelete
  7. Nie dziwię Ci się, że się wyłamałaś i zaprezentowałaś więcej prac.
    dziewczyny świetnie się spisały :D

    ReplyDelete
  8. Wow genialne prace, co jedna to piękniejsza! ;-) jestem pod mega wrażeniem!

    ReplyDelete
  9. ale kolorowo :) Praca P. Sadkowskiej świetna! taka trochę graficzna :) ale spodobały mi się też mani Dziagusi, Madeleine i 9th princess :)
    Dziękuję za wyróznienie!

    ReplyDelete
  10. o mamunciu ile pięknych prac nie miałam kiedy nawet zaglądnąć na wszystkie, patrze a tu tyle cudnych kwiatków że sama bym w te tropiki pojechała bo aż się chce :) nic tylko zebrać całą ekipe dziewczyn z tego projektu i lecieć na Hawaje :P co jedna to piękniejsza :) dziękuję za wyróżnienie mojej pracy :) nie masz łatwego wyboru oj nie masz :*

    ReplyDelete
  11. Oczywiście Tropikalne Kwiaty zawładnęły moim sercem. Niesamowite prace! Dziękuję serdecznie za wyróżnienie. Nie ukrywam, że duma mnie rozpiera, bo bardzo rzadko maluję odręcznie.

    ReplyDelete
  12. brawo dziewczyny, nie mogę się napatrzeć <3

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.