Turkusowy mix

Ostatnio bardzo polubiłam stemplowanie na pół transparentnych bazach i coraz częściej tego typu zdobienia goszczą na moich paznokciach, dzisiaj w połączeniu z turkusem :)

Może zacznijmy od turkusu jest to Golden Rose Rich Color nr. 44 jak każdy lakier z tej serii charakteryzuje się dobrym kryciem no i niestety jak dla mnie ogromnym pędzelkiem, wiem że większość z Was je lubi jednak mi bardzo ciężko lawiruje się Nim przy skórkach, mimo to uwielbiam ten lakier za kolor i fakt iż świetnie nadaje się do stemplowania. Aby turkusowi nie było zbyt smutno dodałam po jednym limonkowym ćwieku. Na palcu wskazującym i serdecznym położyłam dwie warstwy mlecznej bieli Golden Rose care + strong 218, następnie odbiłam wzór z płytki od BPS  najpierw tytułowym turkusem a następnie bielą Golden Rose Color Expert 02 dzięki czemu powstała stemplowa kanapka. Niestety na zdjęciach turkusowy wzór jest bardzo słabo widoczny musicie mi uwierzyć na słowo, że na żywo efekt jest dużo lepszy :)



Wiem, że może być to już nudne, ale ponownie muszę przeprosić za swoje skórki walczę z Nimi jak tylko się da biegam z kremem w ręce, smaruję olejkami, niestety niewiele to pomaga...

Mam nadzieję, że ten mix przypadnie Wam do gustu tak samo jak mi noszę go już 4 dzień niestety dziś już powoli zaczyna się sypać, ale i tak tyle dni z jednym zdobieniem to u mnie sukces :P


Pozdrawiam,

27 comments:

  1. Bardzo mi się podoba! :) Takie kanapkowe stemple - wow! Muszę coś podobnego zrobić :) Mam nadzieję że ze skórkami będzie lepiej niedługo... podobno kremy dla dzieci bardzo pomagają :)

    ReplyDelete
  2. Dobre skórki, nie są złe. Fajna jest apteczna maść z witaminą A "Retimax", ma więcej wit. niż te inne.
    Podwójne kanapkowe stemple - piękności.

    ReplyDelete
  3. Ale piękne, delikatne ;) Szkoda, że nie widzimy ich na żywo, bo ten turkusowy wzór na pewno zachwyca! :)

    ReplyDelete
  4. Pięknie te stemple wyglądają ;) ja dopiero zaczynam przygodę z całopoaznokciowymi, na razie marnie mi idzie, ale nie mam uczciwego stempla :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja miałam podróbę kanda (zmatowiłam ją bloczkiem) i spisywał się całkiem nieźle,obecnie mam od MoYou ten różowy jednostronny jeden raz przejechałam bloczkiem i stempluje tak jak widać - świetnie! :)

      Delete
  5. Świetny mix, pięknie wszystko ze sobą połączyłaś :)

    ReplyDelete
  6. Świetny efekt końcowy :) Ostatnio kupiłam sobie ten lakier nr 44, jest prześliczny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również zakupiłam go dość późno za to pokochałam od razu^^

      Delete
  7. Jeju! Przepięknie wyglądają te stempelkowe kanapki! Ciekawie wymyśliłaś to nakładanie na siebie wzorów i kolorów :)
    a tego ćwieka kleiłaś klejem, czy bezbarnym go jakoś przykleiłaś? Ja nie mogę dojść jak to zrobić. Kiedy ostatnio robiłam u siebie po zwykłych czynnościach, jak czesanie czy ubieranie odpadały :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. przyklejam na lakier kolorowy a później całość pokrywam top coat'em (grubszą warstwą) wtedy trzymają się bez zarzutu. Kiedyś robiłam tak jak Ty i też mi odpadały niestety top coat jest konieczny albo przyklejenie ich na kropelkę chociaż ja się obawiam takich zabiegów :P

      Delete
  8. stemplowa kanapka, super pomysł! :)

    ReplyDelete
  9. uwielbiam ten lakier ;) bardzo ładne połączenie :)

    ReplyDelete
  10. coś tam widać te turkusy, ale słabo, na żywo na pewno wygląda lepiej bo nie wierzę że turkus mógłby byc tak niewidoczny :)
    całość bardzo mi się podoba ^^

    ReplyDelete
  11. Wyglądają bardzo stylowo :)

    ReplyDelete
  12. no no sama muszę pomyśleć o takim zdobieniu bo bardzo mi się to podoba na takiej mlecznej bazie :)

    ReplyDelete
  13. Szkoda, że na zdjęciach nie widać jak na żywo wyglądało to połączenie. To co widzę na zdjęciach średnio mi się widzi (mówię o kanapce stemplowej) właśnie ze względu, że turkusowego nie widać, ale jeśli piszesz, że na żywo był wyraźny to czuje, że przepadłabym :) Fajny pomysł.
    A ten biały jak się spisuje przy stemplowaniu na ciemnych bazach? Mój Sinful mi się kończy i szukam godnego zastępcy.

    ReplyDelete
  14. Mam pytanie do Ciebie :) Czy mogłabyś mi podać nazwę użytkownika od którego kupowałaś stempel Kand albo namiary gdzie mogłabym taki dostać. Niestety trafiłam na podróbkę:<

    ReplyDelete
  15. połączenie doskonale! ;) piekne paznokcie

    ReplyDelete
  16. Świetne połączenie kolorów! Gratuluję wyboru :) A na skórki i wzmocnienie paznokci polecam tabletki na włosy skórę i paznokcie, ale takie z płynną zawartością. Ja przekłuwam kapsułkę szpilką i wcieram w skórki, paznokcie, dłonie a czasem jeszcze łokcie :D Efekt SUPER!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.