Projekt Kwiaty Tydzień 2 Tulipany

Czas szybko leci i już nadeszła pora na podsumowanie Waszych Tulipanów!



Wybór pięciu najlepszych prac w tym tygodniu wydawał mi się być jakby trudniejszy od poprzedniego (nikomu niczego nie ujmując! :P), ale udało się oto wyróżnione przeze mnie tulipany:

Oj skubana się nakombinowała i stworzyła jedną z najbardziej oryginalnych prac, brawa za pomysłowość i cierpliwość, polecam kliknąć zdjęcie i dowiedzieć się co dokładnie znajduje się na Jej pazurkach! ;)

Chyba każdy z Was zna moje uwielbienie i szacunek do misternych ręcznie malowanych zdobień, Hatsu stworzyło coś pięknego, niebanalnego i chwytającego mnie za serducho. Rysowanie po paznokciu ołówkiem? Pierwsze słyszę, ale na pewno spróbuję!

Tak wiem wiem, iż większość z Was uważa naklejki wodne z pójście na łatwiznę, jednak ja jestem zdania, że ich odpowiednie rozmieszczenie i stworzenie idealnego tła pod nie również jest sztuką. Właśnie tych rzeczy dopatrzyłam się w tym zdobieniu, jest żywo, wesoło i kolorowo :)

Oj Aniu Ty to masz predyspozycje do zawojowania tego projektu, tym razem również piękne i misterne zdobienie. Szczękę zbierałam z podłogi na nie patrząc - tyle w temacie!

Pomimo, że wzór ten raczej do oryginalnych się nie zalicza (pojawiły się aż 3 prace z tym konkretnym wzorem z płytki) postanowiłam wyróżnić ten manicure ze względu na elegancki charakter zdobienia i ładne wykonanie.


Moi drodzy z góry chcę napisać, że kolejność prac nie ma znaczenia nie są to miejsca od 1 do 5! Bo w poprzednim poście niektórzy z Was tak to zrozumieli.

Które tulipany są waszymi ulubieńcami? Wszystkie zdobienia z tego i poprzedniego tygodnia są do zobaczenia w zakładce Projekt Kwiaty.



Pozdrawiam,

31 comments:

  1. słusznie wybrane prace, najbardziej mi się podobają :)

    ReplyDelete
  2. Podziwiam dziewczyny za taki kawał dobrej roboty :)

    ReplyDelete
  3. Wszystkie prace sa piekne, ale wedlug mnie nr 1 to tulipany Ani :)

    ReplyDelete
  4. cudowne prace! aż zatęskniłam za tulipanami w ogródku...

    ReplyDelete
  5. piękne prace!
    Ja niestety mam opóźnienie, bo wypadło niespodziewanie coś i u mnie tulipanki pojawią się dopiero jutro.

    ReplyDelete
  6. bardzo dziękuję za wyróżnienie :)
    gratuluję pozostałym dziewczynom, cudowne prace, aż miło popatrzeć!

    ReplyDelete
  7. O matulu.. Ależ fantastyczne te wzory.. Wszystkie jak jeden.. Żałuję, że przegapiłam start tego projektu, bo chętnie bym wzięła udział.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zawsze można się przyłączyć do dalszej części ;)

      Delete
  8. O kurczę! Nie spodziewałam się, że taki temat jak tulipan da tyle możliwości! Jestem w szoku! :)

    ReplyDelete
  9. Oooo, dziękuje za wyróżnienie! Jest mi niezmiernie miło :-) Prace w tym Projekcie są na bardzo wysokim poziomie, nic tylko się gapić i gapić :-D

    ReplyDelete
  10. hehe zawojować mówisz... :D to początek projektu, zobaczymy na jak długo mi weny i cierpliwości wystarczy :) tak czy siak sam udział daje mobilizację i fajną zabawę :)
    Dziękuję za wyróżnienie! :*

    Mi najbardziej podobają się prace: Hatsu Hinoiri, Maliniarki i MatMaji za piękne kolory (Sabi Nails też mnie urzekła kolorystyką) :) ale ciekawe też są mani Pauliny Sadkowskiej i Puszki.

    ReplyDelete
  11. Och, dziękuję za wyróżnienie! Jest mi niezmiernie miło, tym bardziej, że tak wiele prac podoba mi się i są naprawdę wspaniałe.

    ReplyDelete
  12. zasłużone top 5! :) mi bardzo spodobało się jeszcze zdobienie puszki :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. o właśnie puszeczka zrobiła też cudną prace i na nia stawiałam :)

      Delete
  13. ja jednak jestem za ręcznie malowanymi zdobieniami bo jak stemple jeszcze są trudne do zrobienia bo i odbić i pokolorować to też jest sztuka tak naklejki dla mnie to jest łatwizna i dobre rozwiązanie jak się nie ma czasu więc takie jest moje zdanie. Co do reszty to są piękne szczególnie hatsu i ania! są moimi faworytkami :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Świetnie rozumiem Twoje zdanie :)

      Delete
    2. Anito masz rację i w przypadku konkursu jak najbardziej miałoby to rację bytu, ale chyba w projekcie nie do końca o to chodzi? :)
      Ja np zwracam bardzo dużą uwagę na dobór kolorów i staranność wykonania i dla mnie ładniejsze w odbiorze będą proste naklejki dopasowane kolorystycznie i tworzące jakąś spójność całość niż misterny, ręczny malunek, w którym nie będą mi pasować kolory, albo będą uciapane skórki. Tak więc każdy ma jakieś swoje widzimisię i kryteria oceny, a w projekcie chodzi o symbol, tak mi się wydaje :) Wiadome, że ręczne zdobienia zawsze się bardziej ceni, ale inne, nawet banalne techniki też mogą dać efekt wow.

      Dziękuję bardzo za miłe słowo :)

      Delete
    3. Aniu właśnie projekt powinien też wymagać bardziej niż konkurs :)jak się bawić to już coś w to włożyć i się nie bać wykazać, próbować swoich ręcznych sił. A jeśli mowa o tym to sporo widziałam takich prac z naklejkami, które tak samo jak piszesz o zdobieniach to skórki były uciapane i kolory źle dobrane. Ja nie mówie o tej pracy bo jest piękna i myślałam, że ręcznie malowana bo tak wygląda. Jednak czasami jest tak, że ktoś na prawde umie ładnie pomalować i każdy nawet najmniejszy szczegół dopracuje a jak sie okazuje osoba która używa tylko naklejek nie umie nic zdobić nawet nie próbuje więc dla mnie to nie jest sprawiedliwe kryterium szczególnie jeśli chodzi o konkursy. Bo taka to sie nic nie napracuje a ta co sama malowała poświeci mnóstwo czasu i nic. Tak jak napisałam nie czepiam się pracy tej bo mi sie podoba ale ogólnie wyraziłam swoje zdanie jak ja uważam.

      Delete
    4. ten projekt to chyba tez pewien rodzaj konkursu :)

      Delete
    5. Rozumiem, że pisałaś ogólnie a nie o konkretnej pracy :) i ogólnie zgadzam się z takim podejściem, ale chyba nie w przypadku projektu. Ale to mój pierwszy, może nie wiem o co chodzi :D Zrozumiałam propozycję RedRouge jako zabawę... malujemy kiedy chcemy, dołączamy kiedy chcemy, a więc dla mnie i to w jaki sposób wykonamy pracę jest dowolne. No nic każdy robi według swojego uznania, ja tam się lubię pomęczyć, ale nie każdy musi :)

      Delete
    6. Ja się poniekąd z Anitą zgadzam - naklejki są opcją łatwiejszą. Staram się dostarczyć pracę nadającą się do oglądania, co jestem w stanie wykonać naklejkami. Gdybym prezentowała swoje "dokonania" freehand, na pewno nikt by się nie zachwycał, ja bym dla siebie szacunku nie miała pokazując bohomazy i rozmazane gluty. Nie jestem tak zdolna z malunków jak Anita, Ania, Red Rouge, Hatsu czy wiele innych blogerek. Potrafię zrobić gradient, odbić stempelek, czasem nawet pokolorować stempelek... Nie zawsze udaje mi się rysować proste kreski na kartce papieru, nie zamalować skórek, równo wyczyścić skórki. No taka rozedrgana jestem po prostu. Ale lubię malować paznokcie, jest to moja pasja i nie zamierzam odmawiać sobie przyjemności brania udziału w projektach, bo motywuje mnie to do regularnych praktyk i wymyślania czegokolwiek ładnego (na tulipany miałam inny pomysł, właśnie z farbką, ale wyszło do kitu, więc proszę nie pisać, ze nie próbuję, wyraźnie zaznaczyłam w swoim poście, że akurat próbowałam). Anito, twoje konkretnie prace robią na mnie ogromne wrażenie, ja tak nie potrafię. A z wyróżnienia cieszę się jak dziecko, bo nawet te naklejki dla mnie nie były takie łatwe do przyklejenia tam gdzie i jak chciałam. Szanuję wasze przemyślenia, jesli tak was boli użycie naklejek, to skupię się na stemplach i nadal będę próbować coś namalować samodzielnie. Kto wie...

      Delete
    7. Nie bardzo rozumiem czemu w ostatnim zdaniu użyłaś słowa "was", bo ja akurat nie mam nic do naklejek i właśnie nawet ich broniłam swoją wypowiedzią? ehh...

      Delete
    8. Ania! pisząc "was" miałam na myśli tych, których to boli. Dziękuję za twoją obronę, bardzo dobre argumenty! Te tulipany były chyba jak dotychczas moim najładniejszym zdobieniem i nosiło mi się je wyjątkowo dobrze.
      A posdumowując - niech każdy robi to, z czym czuje się dobrze, klei, stempluje, farbkuje, ciapie, mazia, ważne, żeby dawało mu to radość i satysfakcję. Ważna jest zabawa w projekcie, więc życzę wszystkim dobrej zabawy!
      W zakładce ze wszystkimi pracami jest tak dużo pięknych, że cieszę się, że mogę oglądać i nie muszę o niczym decydować :)

      Delete
    9. W sumie to Ania ma troszkę racji zabawa to zabawa a to że MatMaja próbujesz to jest wielki plus dla Ciebie każda z nas kiedyś zaczynała i miło mi że mnie przyrównujesz do zdolnych dziewczyn jak Ania, Red Rouge czy Hatsu ale mi do nich bardzo ale to bardzo daleko :) Ja się super bawie i mnie to nie boli że naklejki wygrywają tym bardziej, że myślałam że to było ręcznie malowane :) źle mnie zrozumiałaś a ciesze się że jest nas coraz więcej które malują swoje paznokcie i broń Boze nie przestawaj rób to co kochasz nikt nie urodził się omnibusem a ćwiczenie czyni mistrza jak powiadają. Gradient to powiem Ci że łatwy nie jest a Ty go umiesz :) jest sporo osób które nie starają się żeby naprawiać swój błąd lub poszukać lub podpytać co i jak sie robi. Uważają że są the best i takim osobom nie ma co nawet nic pisać ani radzić :) Tulipany Twoje mnie kupiły bo jest tak jak pisała Ania że trzeba umieć dopasować tło i sam pomysł na naklejki mieć a to podstawa :) spośród tylu pięknych prac Marta ma nie lada wyzwanie i podziwiam, że potrafi wybrać :)

      Delete
  14. zgadzam się z Twoimi typami ;) dodałabym jeszcze Arnell i modnanię ;)

    ReplyDelete
  15. Pracę są na najwyższym poziomie, dodałabym jeszcze od siebie Puszkę i Z miłości do paznokci :)

    ReplyDelete
  16. coś niesamowitego ;) każda ma w sobie to coś

    ReplyDelete
  17. Mi najbardziej podobają się tulipanki nr. 2 :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.