Krótko i intensywnie!

Moja walka z słabymi paznokciami trwa nadal, niestety niedawno musiałam je skrócić do zera... Jednak nie zamierzałam chować dłoni do kieszeni, wręcz przeciwnie, nabrałam ochoty na intensywne rzucające się w oczy kolory ;)

Wybór kolorów nie był dla mnie trudny, wiedziałam, że jest to idealny moment na wypróbowanie kobaltu BeBeauty. Oczywiście nie mogłam po prostu Nim pomalować paznokci postanowiłam jako akcent dodać neon od Claire's Beach. Niestety nie mam pojęcia jaki numer posiada owy niebieski lakier (oraz czy w ogóle te lakiery mają jakiekolwiek oznakowanie) zakupiłam go niedawno w Biedronce. Kryje już przy 2 warstwach, ma wygodny długi i lekko spłaszczony pędzelek. Czasu wysychania nie sprawdzałam ponieważ od razu pokryłam go top coat'em. Bardzo się z nim polubiłam i pewnie jeszcze nie raz zagości na moich dłoniach.




Po jednym dniu noszenia na paznokciach neonowych pojawił się stemplowy wzór z płytki QA65 ( BPS ). Użyłam do tego celu niebieskiego lakieru, który pod wpływem żółtego tła przypomina zieleń. Chyba już nigdy nie przywyknę do noszenia lakierów solo, nawet bark czasu mnie nie powstrzyma^^

Ciekawa jestem czy któraś z Was również skusiła się na Biedronkowe lakiery i co o nich sądzicie, osobiście jestem bardzo zadowolona z ich jakości za tak niską cenę (poniżej 5zł).



 Pozdrawiam,

24 comments:

  1. ja mam jeden kolorek z Bebeauty i też jestem zadowolona

    ReplyDelete
  2. Super! Według mnie krótkie paznokcie najlepiej prezentują się w intensywnych lub ciemnych kolorach :)

    ReplyDelete
  3. Długie, krótkie... bez znaczenia, byle zadbane :)
    Kobalt bardzo przyjemny dla oka. Powiem szczerze, że miałam ostatnio ochotę na pudrowy róż z Biedronki, ale zwątpiła... chyba niepotrzebnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Według mnie te lakiery warte są uwagi, sama posiadam 4 sztuki w tym cielisty, który również bardzo ładnie kryje :)

      Delete
  4. Świetny kobalt. Na krótkich (co to za krótkie, to są całkiem niezłe paznokcie!) wygląda bardzo dobrze.

    ReplyDelete
  5. Piękny ten kobalt i super zdobienie :) paznokcie mi się podobają i chyba sama ostatnio mam taki czas żeby mieć je krótkie :) kobieta zmienną jest i skróciłam je choć mogłam je mieć dalej dłuższe :D
    Co do koloru to mam już ten odcień i ostatnio już stwierdziłam że nie będę kupować już lakierów w takim kolorze jaki już mam jakiś mam przesyt i nic mnie nie interesuje z lakierów.
    :D

    ReplyDelete
  6. Ja jeszcze nigdy nie narzekalam na lakiery z biedronki. A kolor boski. Szkoda ze u mnie go nie wiedzialam

    ReplyDelete
    Replies
    1. No niestety co biedronka to inny towar ja polowałam na c-thru ale w mojej biedronce się nie pokazały więc na pocieszenie wzięłam lakiery^^

      Delete
  7. Pięknie wyszło :) Krótkie nie jest wcale takie złe!:)

    ReplyDelete
  8. A ja nawet nie wiedziałam, że w Biedrze są lakiery! Chyba muszę zacząć tak zaglądać... :)

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajne połączenie :)
    Lakiery z biedronki bardzo mnie zaskoczyły, świetna jakość w niskiej cenie :)
    Gdyby nie to że staram się ostatnio ograniczyć zakup wszelkich kosmetyków pewnie skusiłabym się jeszcze na jakieś odcienie

    ReplyDelete
  10. Podziwiam, że mimo krótkich pazurków dumnie je zdobisz mani i prezentujesz :)

    ReplyDelete
  11. świetne mani, kolorek lakieru z Biedronki jest boski :) też kupiłam sobie ostatnio jeden egzemplarz, ale jeszcze nie używałam ;) co do zdobień to też zawyczaj muszę mieć jakiś dodatek na pazurkach ;)

    ReplyDelete
  12. fajne połączenie:) a rzeczywiście stempelkowy lakiery wygląda na zielony ;)

    ReplyDelete
  13. te lakiery z BB są bardzo dobre jakościowo ^^ ten granat bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  14. ekstra ten niebieski kolorek! w ogóle super połaczenie i kontrasty

    ReplyDelete
  15. Krótkie pazurki też są ładne ;) niebieski kolorek jest fantastyczny ;) widziałam te lakiery w Biedronce, ale się nie skusiłam, bo myślałam, że pewnie "dziadowskie" , ale chyba wypróbuję jak jeszcze kiedyś będę ;)

    ReplyDelete
  16. Ja także mam ten lakier z BB, dokupiłam też drugi - ciemny turkus, bo kolor mnie urzekł.... Nie dołączę do zachwytów nad tymi lakierami, bo ich rzadka konsystencja mnie strasznie denerwuje, lubię gęstsze, lepiej napigmentowane lakiery [np. z Golden Rose], chociaz na plus tych z BB muszę dać, że dosyć ładnie się trzymają [granatu użyłam pod saran wrap i zmyłam go odpiero po 4 pełnych dniach]. No i kolorki naprawdę fajne, gdyby tylko nie były takie rzadkie....ehh...

    ReplyDelete
  17. piękny niebieski :) a wzór cudny! też nie wyobrażam sobie noszenia lakieru solo... jeden dzień to maksimum :D

    ReplyDelete
  18. U mnie te lakiery kosztują 6 albo 7zł i zawsze są tylko jakieś wybrakowane kolory, nigdy nie natrafiłam na całą kolorówkę tylko 4,5 kolorów. Dlatego też nie mam jeszcze żadnego z nich...

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.