My się zimy nie boimy!

Pierwsze śniegi pojawiły się w niektórych polskich miastach, a w mojej głowie już narodziły się dwa pomysły na śniegowy manicure, jednak nie zamierzam rezygnować z wiosenno-letnich zdobień, czyli kwiatów, które będą bohaterem dzisiejszego posta :)

Ostatnio w ruch dość często idą u mnie lakiery nude, z niewiadomych przyczyn nagle poczułam do nich wielką miłość :)
Używając białego lakieru essence do stempli odbiłam siateczkę z płytki hehe 018. Od dawna marzyły mi się proste wzory idealne pod ręczne malunki. Niestety samą bazę pod kwiaty skończyłam robić ok. godziny 23 doszłam do wniosku, że nie mam siły na farbki akrylowe, postanowiłam na łatwiznę - naklejki wodne!




Muszę przyznać, że źle się czuję z faktem iż ręczne malunki zaczynają pojawiać się u mnie coraz rzadziej, ale cóż poradzić, należy do ludzi którzy lubią się wyspać inaczej jestem nie do życia :P

Z tym zdobieniem zostawiam Was na weekend a sama jadę nieco wypocząć w rodzinny gronie :)


Pozdrawiam,

25 comments:

  1. Piękne są te naklejki :) Baza pod nie też jest świetna :)

    ReplyDelete
  2. wiadomo, malowane zawsze najlepsze, zwłaszcza w Twoim wykonaniu, ale naklejkom wodnym nijak nie można odmówić uroku :)

    ReplyDelete
  3. Jakie piękne! Takie delikatne kolorki :-)

    ReplyDelete
  4. Całośc wygląda bardzo ładnie i schludnie. Naklejki bardzo ładnie się wpasowały :)

    ReplyDelete
  5. Naklejki to świetne wyjście na ,,zaganiane" wieczory i sytuacje typu ,,jest północ a ja dopiero bazę zrobiłam" :-) Ja tam w naklejkach nie widzę nic złego, tym bardziej, że te małe (bo z całopaznokciowymi nie ma tego problemu) też trzeba przecież jakoś wkomponować ;-) Dla mnie zdobienie wyszło super :-D

    ReplyDelete
  6. Bardzo ladne. Moja mame te roze by zachwycily bo ona uwielbia kwiatuszki na paznokciach. A co do sniegu to u nas (40km od Zakopanego) jeszcze nie bylo. Pozdrawiam i zycze udanego weekendu

    ReplyDelete
  7. ale piękne :) naklejki wodne wyglądają super

    ReplyDelete
  8. Zakochałam się w tym zdobieniu, jest takie eleganckie :)

    ReplyDelete
  9. śliczne połączenie beżu z krateczką i kwiatkami <3

    ReplyDelete
  10. Jej jaki świetny pomysł! Mi też chodziło po głowie coś podobnego tyle że w niebieskich lub różowych odcieniach! :)

    ReplyDelete
  11. świetnie wkomponowałaś naklejki na ten wzór ;) bardzo mi się podoba

    ReplyDelete
  12. może i naklejki, ale i tak pięknie wyglądają ;) bardzo podoba mi się to tło ;D

    ReplyDelete
  13. Piękne zdobienie, ślicznie skomponowane. Zapragnęłam mieć takie na swoich pazurach :)

    ReplyDelete
  14. Przepiękny kolorek, idealnie wykończone te paznokcie <3

    http://luxwell.blogspot.com/2014/11/2.html

    ReplyDelete
  15. Hehe a ja przed chwila myslalam zeby do Ciebie napisac, kiedy bedziesz w rodzinnym miescie i czy bedziesz miala wolna chwile! ;)

    Nie lubie nude ale samo zdobienie bardzo mi sie podoba!

    Ja po dzis dzien nie mam ani pol farbki akrylowej ;)

    ReplyDelete
  16. przepiękne kwiatuszki :) uwielbiam takie kwiatowe zdobienia i nie zrezygnuję z nich za szybko :)

    ReplyDelete
  17. w naklejkach fajne jest własnie to, że jak nie mamy czasu na ręczne malunki to one ratuja nas z opresji. Ja się czasami źle czuję z tym, że dam naklejke a sama nie zmaluje czegoś ale wszystko jest dla ludzi i po coś te naklejki robią prawda? Więc całe zdobienie mi przypadło do gustu.
    Ja ostatnio też późno robiłam paznokcie przez co mi się stemple rozmazały z pośpiechu i tęsknoty za łóżkiem i snem. Przyszła pora roku nie korzystna dla nikogo więc Cię rozumiem :)
    O dziwo u mnie jeszcze śnieg nie spadł pomijając Tatry oczywiście bo tak już jest od dawna.

    ReplyDelete
  18. Piękne te Twoje pazurki ;) krateczka i kwiaty fajnie się zgrały; nie ważne czy latem czy zimą kwiaty są zawsze świetnym pomysłem na mani, nawet powiedziałabym, że zimą bardziej się takich mani pragnie, gdy za oknem szaro i ponuro ;) też jestem do niczego taka prą roku, ciągle męczą nas z córą choróbska i często zasypiam sama usypiając ją :(

    ReplyDelete
  19. ja też nie mam nic przeciwko naklejkom... nie każdy ma czas leżeć i pachnieć (i na okrągło malować paznokcie)
    urocze zdobienie stworzyłaś, totalnie w moim ulubionym klimacie <3

    ReplyDelete
  20. Odp.
    Faktycznie, ale udało mi się zmienić i kosztuje 16,60 €. Pisz do mnie na e-mail, posprawdzam Ci ceny :)

    ReplyDelete
  21. Ależ cudownie to wygląda :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w Zimowym Projekcie. Więcej informacji na asiulcowaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. wow, jestem pod wrażeniem! ;) Pięknie!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.