Vipera belcanto Diamond-Field 126

Dzisiaj szybki i zwięzły posta z prostym aczkolwiek efektownym zdobieniem przy użyciu Vipery belcanto Diamond-Field 126


Diamond-Field 126 to topper naszpikowany drobnym srebrnych brokatem oraz glitterem w tym samym kolorze, doda elegancji każdemu lakierowi. Ja postanowiłam na połączenie z nudziakiem. Chcąc by efekt był jak najbardziej delikatny, stworzyłam cieniowanie. Na początku prawie, że suchym pędzelkiem "pociapałam" na środku paznokcia, następnie całą pustą przestrzeń do skóry pokryłam jedną grubszą warstwą DF. Dla wyrównania powierzchni i zabezpieczenia manicure, całość pokryłam bezbarwnym top coat'em.


Bardzo dobrze nosiło mi się to zdobienie, wykonywało swoje zadanie w 100% niby delikatnie, ale przy ruchach ręki zwracało uwagę połyskiem srebrnych drobinek. Myślę, że jeszcze nie jeden raz powrócę do tego topperu :)



Pozdrawiam,

8 comments:

  1. Bardzo mi przypomina srebrny Jolly Jewels po jednej warstwie :)

    ReplyDelete
  2. Niby to tylko srebrne drobiny, ale top prezentuje się świetnie. Lubię takie proste zestawienia:)

    ReplyDelete
  3. Piękny, delikatny efekt. Ostatnio zakupiłam sobie srebrny topper, bo o dziwo nie miałam nic takiego w swojej kolekcji. Jeszcze nie używałam, ale tak bardzo mi się podoba w połączeniu z nudziakiem, że chyba połączę go również w ten sposób :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo ladnie to wyglada. Ja mam problem z cieniowaniem toperow. zawsze wychodze poza obszar ktory chcialam nim pokryc

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam w ten sposób zastosowane topy :D Pięknie i delikatnie zarazem ;)

    ReplyDelete
  6. ja tam wolę złoto, ale bardzo podoba mi się sposób w jaki rozłożyłaś brokat :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.