Dragon

Od pewnego czasu miałam nieodpartą chęć na intensywną zieleń, jedynym problemem był pomysł na zdobienie - no przecież nie będę chodzić z lakierem solo ;)
Na szczęście wena przyszła sama, a raczej z pewną płytką do stemplowania...



 Chciałam sięgnąć po zwykłą kremową zieleń, jednak po tym jak wpadłam na pomysł motywu smoka stwierdziłam, że do tego zadania idealnie nada się lakier magiczny czyli holograficzny od Colour Alike z numerem 517. Niestety warstwa top coat'u nieco przytłumiła mieniące się kolorami tęczy drobinki.

Przejdźmy teraz do samej płytki, za pewne wygląda dla Was znajomo, sama byłam bardzo zaskoczona gdy je znalazłam. Mając delikatne obawy postanowiłam jednak zakupić parę sztuk na próbę. Nie macie pojęcia jaka była moja radość gdy zobaczyłam ładnie odbity wzór na paznokciu. Niewiele myśląc postanowiłam zamówić ich więcej, ale nie dla siebie, do sprzedaży w moim sklepie! Moi drodzy płytki XIUYA powinny pokazać się na aukcjach Blueberry ( i na naszej stronie internetowej - oby była już gotowa ) do końca tego miesiąca. Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam na fanpage klik.




Cudowne uczucie łączyć pracę z pasją, mam nadzieję, że i Wam sprawię wiele radości, bo nie robię tego jako "typowy" przedsiębiorca, ale jako kolejna paznokciowa maniaczka, nawet mój narzeczony dołączył do Bluberrowej ekipy. Mimo wszystko postaram się by sfera pracy nie była aż tak mocno związana z moim blogiem, choć chyba same rozumiecie, że muszę wypróbować to co sprzedaję ;)

Chętnie wysłucham co myślicie na temat płytki i oczywiście jak zawsze chcę się dowiedzieć jak podoba Wam się mój smoczy manicure!


Pozdrawiam,


21 comments:

  1. Pięknie się ten wzorek odbił :)

    ReplyDelete
  2. co jak co, ale ta zieleń mnie urzekła ;)

    ReplyDelete
  3. No piękny manicure. Płytka jest cudowna! Bardzo mi się podoba i super, że wprowadzisz je do sprzedaży. :)

    ReplyDelete
  4. Piekne, starannie wykonane mani. Gratuluje zalozenia sklepu. Zajrzalam na allegro i jesli ceny pozostana takie jak sa to mysle ze mozecie liczyc na powodzenie. Kusza mnie naklejki wodne ale chyba poczekam az pojawi sie wiecej aukcji i wtedy zamowie wiecej. Pozdawiam i zycze powodzenia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, moim głównym założeniem są możliwie najniższe ceny i przy tym póki co staram się pozostać :)

      Delete
  5. Oby interes się kręcił, takich płytek jeszcze na Polskim Allegro nie widziałam i na pewno będą miały wzięcie :-) (chyba, że cały Naród zacznie kupować w Chinach, ale na to się nie zapowiada :-P)

    ReplyDelete
  6. Cudne pazurki, pięknie to wygląda, a na płytki sama "choruje" D więc ide polubiac aby być na bieżąco :)

    ReplyDelete
  7. Ta płytka jest ekstra! Identyczna jak jedna z MoYou w sumie. Kiedyś chciałam ją kupić (uwielbiam smoki), ale ostatecznie spasowałam - wygląda na to, że to chyba dobrze :) Super mani!

    ReplyDelete
  8. O, będzie źródło Moyou'wych podróbek! Pisz na blogu o nowościach, będziemy wiedziały co warto zakupić z twojego sklepu.
    Powodzenia, świetnie, że łączysz pasję z zarobkami.

    ReplyDelete
  9. Ciekawy ten wzoreczek i fantastycznie się odbił ;) w ogóle cała płyteczka bardzo fajna ;)

    ReplyDelete
  10. Ale super płytka, wygląda jak MoYou :D
    i zdobienie fajne, uwielbiam ten lakier z CA :)

    ReplyDelete
  11. Mam tę płyteczkę, czuję że kiedyś się skuszę na taki mani, bo podoba mi się szalenie :)

    ReplyDelete
  12. jak bosko to wygląda :O
    rewelacyjna płytka! ^^

    ReplyDelete
  13. Fantastyczna płytka jestem nią oczarowana.

    ReplyDelete
  14. Płytka jest śliczna, a wzór idealnie pasuje do tej zieleni :)

    ReplyDelete
  15. Ooo jak ten wzorek cudnie się odbił! <3 Tą która jest na aukcji już mam z MoYou, ale na pewno chętnie kupię tą z posta jak tylko będzie w sprzedaży - jest dużo tańsza i nie trzeba tak długo czekać! :) A zdobienie świetne, super dobrane kolory :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.