Mint Sorbet with flowers

Witam :)


I ja w końcu dałam się skusić na wibo z blogerskiej kolekcji.
Stwierdziłam, że powinnam wyrobić sobie swoją własną opinię.



Wybrałam Mint Sorbet od Siouxie.
Lakier ma gęstą konsystencję, gluci się strasznie, nakładanie go
do przyjemności nie należało.
Na paznokciach mam aż 3 warstwy z pomocą kwik dry
lakier wyschnął w miarę szybko choć dosyć długo był plastyczny.
Ten lakier jednak broni się kolorem, który jest przecudny :)

Nie wiem czy zdecyduję się na coś jeszcze z blogowej kolekcji,
bardziej liczę na to, że uda się może kolejne okazy gdzieś wygrać^^


Dziewczyny na prawdę postarały się jeśli chodzi o kolorki.
Szkoda, że jakość lakierów taka a nie inna.

Dodatkowo ten  wibo troszkę bombelkował, strasznie mnie to irytuje,
więc od razu dorobiłam białe kropeczki a na nich wylądowały wodne naklejki :)
Wszystko pięknie zakryło wszelkie niedoskonałości.

Tutaj zdjęcie w sztucznym świetle
zdjęcia wyżej w słoneczku, które pięknie w Gdańsku dziś świeci :)


Wiem, że moje skórki nie są w najlepszym stanie..
Cały czas z nimi walczę!


Dziś skuszona promocjami na lakiery Lovely wybrałam się do jednego z Rossmanów,
niestety to co zobaczyłam na półce - cała seria color mani co do jednej sztuki
była w tragicznym stanie, jakby każdy lakier był już otwierany i przeterminowany
(połowa lakieru była jak woda, a sam lakier miał dziwne pęknięcia).

Z innych kolekcji wybrałam 2 lakiery, te wydawały się "normalne"
Spotkałyście się z czymś takim może w waszych miastach? :>


Pozdrawiam,




22 comments:

  1. Pięknie się to wszystko razem komponuje. Ale ubolewam strasznie nad jakością tej serii. Chyba tylko Amethystowy flirt nie zawodzi.

    ReplyDelete
  2. Piękne :) mam jeden lakier z tej kolekcji i zgadzam się w 100% kolory piękne ale jakość.. masakra...

    ReplyDelete
  3. Jak pięknie!! :)
    Ja jeszcze nie byłam w Rossmannie, ale sądzę, że wszystko będzie tak przebrane, że nic dla siebie nie wybiorę :(

    ReplyDelete
  4. Wspaniale wiosenne :D tylko czemu tej wiosny nadal nie ma :/
    A co do lakierów to też widziałam parę razy takie porozdwajane lakiery i to nie tylko w tej firmie. Nie wiem od czego to zależy.

    ReplyDelete
  5. Mi się podoba pięknie to zrobiłaś :)) i też musze w końcu wypróbować swoje naklejki czekam na dogodną okazje hehe niestety projekt goni projekt więc na razie pewnie ich nie użyje. A jeśli chodzi o lakiery w sklepach to niemal w każdym trafi się taki lakier ja wczoraj byłam w Rossmanie i też kupiłam jeden lakier z WIBO i nie tylko ten wczoraj miałam manie kupowania lakierów a to przez sen jaki miałam:) I szczerze powiem że nie podoba mi się podświetlona półka z lakierami w sklepie bo w rzeczywistości w świetle dziennym wychodzi inny kolor ale to już taka moja myśl nie wiem czy też z Tym się spotkałaś? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faktycznie te podświetlone pułki nie zawsze są dobrym pomysłem, nie raz spotkałam się z tym, że lakiery były gorące.. Owszem raz na jakiś czas widziałam 1-2 lakiery z którymi coś było nie tak jednaj to co zobaczyłam dziś - dosłowanie każdy lakier z kolor mani wydawał się zepsuty :/ Wydaje mi się, że sporo kobiet je odkręca chcąc zobaczyć kolor

      Delete
  6. O, czyżbyś też była z Trójmiasta? :D

    Prześliczne zdobienie :) Niestety lakiery zz tej serii są straszne, kolory ładne, ale reszta to jakaś masakra - wolę szukać ich kolorystycznych odpowiedników. Choć "Roziskrzone niebo" okazało się nawet spoko, więc może przetestuję jeszcze "Mary Rose", który mi się bardzo spodobał :)

    ReplyDelete
  7. Też tak miałam! W moim rossmanie często są takie beznadziejne lakiery. A ten kolor jest fajny, szkoda że taka jakość:< Mam peaches and cream i też niestety jakość mi nie odpowiada.

    ReplyDelete
  8. pięknie sie komponują te naklejki z kropeczkami i zielonym lakierkiem ;)

    ReplyDelete
  9. Piękne mani :) Oj ile ja mam tych naklejek :) Miałam fazę na nie jakiś czas temu a teraz leżą na półce, bo wole coś nabazdrać :P Może rozdam je w konkursie za jakiś czas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poka poka co tam masz :P Ja ostatnio poszukuję ciekawych wzorów, za rozsądną cenę chętnie odkupię^^

      Delete
  10. lakier jak lakier, ale zdobienie.... niesamowite! bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  11. O jak pięknie wykorzystałaś tego bubla :D kolor jest niesamowity, szkoda że jakość słaba co nie.
    Ale całość super wygląda- te naklejki prawie jak ręcznie malowane :)

    ReplyDelete
  12. o jejku jakie piękne! straszne mi się podoba to połączenie; kropeczki i naklejki wodne(one dają niesamowity efekt, muszę się zaopatrzyć :O)

    ReplyDelete
  13. Kolor faktycznie jest przyjemny. Ja zastanawiałam się nad kupnem lakieru Słoneczny Patrol, ale po recenzjach jakie czytam na temat tych lakierów i jestem coraz dalsza od tego pomysłu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również im więcej czytałam tym mniej chęci do zakupu miałam... jednak się przemogłam :P

      Delete
  14. wyszło urocze zdobienie :) bardzo mi się podoba !!!! :D

    ReplyDelete
  15. urzeka delikatnością :)

    u mnie też się zdarza, że lakiery są pootwierane i niektóre w tragicznym stanie. ah te klientki...

    co do Gel Like mam 'Blue lake' - kolor cudowny, ale nakałda sie okropnie ;)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.