Splatter Nails



Zmobilizowałam się do dodania notki, wczoraj mimo chęci
poległam na rzecz przespania większości dnia - ale ciężarnym się to wybacza :P

Metoda wszystkim znana, ja miałam z nią styczność pierwszy raz
przy okazji robienia Projektu Książka - Kryminał czyli
splatter nails.

O mało nie wydmuchałam swoich płuc przez te słomki,
wyszło średnio na jeża - mogło by być lepiej.


Wiem wiem.. znowu zdjęciami nie zachwycam.
Wszystkie robione pod konkurs wibowski.




Aparat udało mi się opanować wczoraj,
jeszcze jedna notka pojawi się z zdjęciami nijakiej jakości
później powinno być już lepiej :)

Sprawy prywatne - firmowe, wleczą się jak zawsze czyli pod górkę...
Kocham polskie urzędy!!! 

Jednak nie zamierzamy się poddawać, jak nie drzwiami to oknem ;)




Pozdrawiam ciepło,



27 comments:

  1. Wg mnie wyszło świetnie :)

    ReplyDelete
  2. Ja też uważam ze wyszło świetnie!:)

    ReplyDelete
  3. nie znałam tej metody :-) dodaję ją do listy 'muszę zrobić' :-) pięknie!

    ReplyDelete
  4. bardzo fajny efekt :) Mozna się zmęczyć dmuchając w słomkę :)

    ReplyDelete
  5. No co Ty. Wyszło świetnie :)Muszę spróbować tej metody słomkowej :D A dookoła nie leci ten lakier? Bo ja mam wyobrażenie o tej metodzie, że wszystko dookoła i cała ja jestem w lakierze. Trzymam kciuki za załatwianie spraw :* nie można się poddawać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa zapomniałam. U mnie na monitorze muszę przesuwać stronę, bo są za szerokie kolumny :( I widzę tylko po lewej stronie te cudowne kropeczki, a te po lewej mam widoczne dopiero po przesunięciu suwaka :(

      Delete
    2. U mnie na monitorze jest OK

      Delete
    3. po pierwsze - ja obklejam palce taśmą do tej metody a na stolik kładę ręcznik papierowy i w sumie czyszczenia jest niewiele wtedy^^

      co do bloga - tak wiem na niektórych laptopach/tabletach może tak być, że stronę trzeba przewijać, poproszę narzeczonego żeby w css zapisał to co trzeba by strona się dostosowywała do komputera :) bo ja się nie znam na tym kompletnie^^

      Delete
  6. Fajnie wyglądają takie paznokietki, szkoda tylko, że ta metoda tak brudzi wszystko.

    ReplyDelete
  7. A mi sie podoba;) Rozumiem idee, fajnie. Wyglada niebanalnie. Podoba mi sie:) ja nastepnym razem pobawie sie kolorami.

    ReplyDelete
  8. ale świetne zestawienie kolorów!
    ja próbowałam tej metody i nic mi nie wyszło :(
    3mam kciuki, choć w Twoim stanie przez okno... ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Łoj tam, dam jakoś rade :D
      Mi też nie za każdym razem wychodziło :/ Najlepiej jest wylać troszkę lakieru na kartkę i w niej maczać słomkę a nie bezpośrednio w lakierze, bo różne są tutoriale :)

      Delete
  9. efekt ciekawy i strasznie podobają mi się kolory ,które wybrałaś!

    ReplyDelete
  10. A mi się bardzo podoba choć wyszło trochę jak marble;)

    ReplyDelete
  11. Próbowałam raz dmuchania-kiepski efekt, albo wydmuchiwałam cały lakier bez kleksów, albo wcale. Br...
    Twoje wyszły świetnie:)

    ReplyDelete
  12. Zestawienie kolorów jak dla mnie genialne!

    ReplyDelete
  13. Ja nie próbowałam a nawet nie wiedziałam o tej metodzie :) Podoba mi się bardzo i moim zdaniem wyszło super :)
    Trzymam kciuki za firmę :)

    ReplyDelete
  14. jak dla mnie świetny efekt!!:)

    ReplyDelete
  15. bardzo fajnie to wyszło takie dopasowane kolorystycznie :) nie wpadłabym na to.
    i też trzymam dalej kciuki. na pewno wszystko się uda :) zobaczysz

    ReplyDelete
  16. świetne ^^ muszę kiedyś spróbować :)

    ReplyDelete
  17. bardzo lubię tę metodę- zwłaszcza za to, że dwa razy nie o3mamy takiego samego efektu!
    na zieleni wyszło super.

    ReplyDelete
  18. ale Ci to ślicznie wyszło !! :) fajne kolorki połączyłaś :) ja muszę kiedyś to wypróbować !

    ReplyDelete
  19. Ciekawy pomysł na zdobienie i niebanalny efekt.

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.