Bubbles

Ponownie główną rolę gra Szara Migotka, a na jej powierzchni unoszą się kolorowe bąbelki...
Można by powiedzieć, że wszystko już napisałam w pierwszym zdaniu^^ Na mojej ukochanej Szarej Migotce od Colour Alike zmalowałam kolorowe bąbelki podpatrzone u radi-d. Moja wizja była nieco inna aczkolwiek paznokcie tak czy siak nosiło mi się dobrze, kolejne manicure z serii "szybka zabawa z farbkami"
Polecam dla początkujących, choć jak wdać mi również nie wyszły idealnie równo^^



A na paznokciach goszczę róże i dumam nad ich losem, użyłam zbyt jasnej czerwonej farbki i straciłam przez to pożądany efekt :( No nic mówi się trudno, pokazać będzie trzeba i ćwiczyć dalej również :)
Jak Wam się podoba moja kolejna kolorowa propozycja na manicure?


Pozdrawiam,

23 comments:

  1. Uwierz mi, że dla kogoś z tak bardzo lewymi rączkami jak moje namalować kółko i obrysować je... Wykracza poza moje możliwości >D
    Ach, ale lakier śliczny, mam nadzieję, że jak będzie jakaś promocja od colorowo to ja środki będę miała :v

    ReplyDelete
  2. Ohhh jak pięknie wyglądają! Niby takie normalne a jakie urocze!

    ReplyDelete
  3. Mi się tam podoba i nigdzie nie widzę nie równości :) piękne bąbelki :D

    ReplyDelete
  4. czadowe bąbelki! bardzo mi się podobają :D

    ReplyDelete
  5. Z poczatku myślałam że to naklejki :) wyszło pozytywnie, lakier bazowy cudoo!

    ReplyDelete
  6. dla mnie też są idealne - najciężej docenić własną pracę

    ReplyDelete
  7. Ciekawy pomysł:), chociaż wolę lakiery holo nosić solo:)

    ReplyDelete
  8. Nie widzę żadnych nierówności :-) Wydaje mi się, że inne kolory bąbelków bym dobrała ale w końcu to nie moje bąbelki i nie ja je będę nosić :-P

    ReplyDelete
  9. Nie podobają mi się to bąbelki, ten holoś sam w sobie jest piękny!

    ReplyDelete
  10. mnie się całość podoba :) ciekawy efekt

    ReplyDelete
  11. Ależ cudnie to sobie wykombinowałaś.. Takie zestawienie holo i kremowego wzoru wygląda świetnie :)

    ReplyDelete
  12. fajny pomysł! ;) mi się zdecydowanie podoba ;)

    ReplyDelete
  13. Śliczna ta migotka :) uwielbiam holo..mogłabym się patrzeć i patrzeć :D
    a bąbelki też bardzo fajne!

    ReplyDelete
  14. Świetne te bąbelki:D. Migotkę mam i chwalę sobie:)

    ReplyDelete
  15. CA cudny jak zawsze, ale te bąbelki.... na pierwszy rzut oka dałabtm sobie rękę uciąć, że to naklejki! są idealne :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.