I still love the spring

Chyba każdy z Was przyzna iż ostatnio pogoda nas rozpieszcza, wprawia w dobry nastrój przez co w moich zdobieniach królują kwiaty i kolory...
Malunki z obramowaniem totalnie mnie zauroczyły i zapewne będą u mnie gościć bardzo często, radzę się przyzwyczajać ;) Jako bazy użyłam dwóch pastelowych kolorów, uwielbianej przeze mnie fioletowej Vipery nr.23 oraz nowego nabytku Adosa nr.189 przy ich pomocy powstał delikatny Saran Wrap, wszystkie paznokcie po za środkowym i serdecznym przyozdobiłam ćwiekami z BornPrettyStore. Następnie w planach miałam namalowanie dwóch kwiatuszków, nigdy nie robię projektów zdobienia (zdarzyło mi się to może 2-3 razy w okresie roku) przez co często w trakcie malowania zmieniam koncepcję lub dodaję niezaplanowane dodatki, tak też było i tym razem. Zaczęło się od gałązek i listków, finalnie gdy teoretycznie zdobienie było już skończone stwierdziłam, że zamiast malowanych środków kwiatów dodam ćwieki by całość ładnie współgrała (jeszcze można dostrzec wystające czarne kropki które w planach miały wypełniać wnętrze kwiatów).



Zdobienie nosiło mi się bardzo dobrze, szczególnie do gustu przypadła mi kolorystyka, ćwieki są przepiękne a dzięki magicznym kredkom (o nich napiszę wkrótce) do ich nakładania wreszcie nie klnę jak szewc (zawsze spadały mi do góry nogami na środek paznokcia przez co musiałam całe mani robić od nowa).

Co prawda ja wielką fanką Świąt Wielkanocnych nie jestem, ale chciałam Wam życzyć wszystkiego dobrego oraz miło spędzonego czasu w gronie rodzinnym :)


Pozdrawiam,

19 comments:

  1. u mnie niestety pogoda pod psem :/ ale mimo to powiem Ci że humorek poprawia to Twoje zdobienie, jest przepiękne !

    ReplyDelete
  2. Podoba mi się ten delikatny saran wrap, fiolet i morela (?) to zaskakująco (dla mnie) ładne połączenie :-) Ale co do kwiatków, to zdecydowanie wolę Twoje poprzednie róże na czarnym tle :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. właśnie ciężko mi określić kolor adosa, kupując myślałam, że będzie to fajny nudziak jednak przy mojej skórze jakoś mi go nie przypomina :P

      Delete
  3. Podziwiam twoją precyzję w posługiwaniu się farbkami, ja dziś robiłam kropki na paznokciach i jak zwykle krzywe wyszły, hehehe <3

    ReplyDelete
  4. Wesołych Świąt kochana a mani mnie samą zauroczyło :) chyba też musze sobie taka zakupić kredke bo ost mnie drażni aplikacja ćwieków też mi jeden tak spadł ale na koniuszek paznokcie i się jakoś obyło bez zmywania i poprawiania :D

    ReplyDelete
  5. te kwiatki wywołały u mnie uśmiech :) są takie... wesołe :)
    kurde, ja jeszcze nigdy nie zrobiłam projektu... może trzeba by się tego nauczyć, a nie tak ciągle na żywioł :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no tak jak pisałam ja również nie robię projektów, jakoś czasu na to brakuje :)

      Delete
  6. Kwiatuszki bardzo mi się podobają!
    W ogóle to zazdroszczę Ci, że umiesz tak dobrze posługiwać się farbkami, mnie coś nie wychodzi...

    ReplyDelete
  7. Proste kwiatki, a dają genialny efekt! :)

    ReplyDelete
  8. śliczne są, baza cudowna :)

    ReplyDelete
  9. genialne, są takie słodkie ale nie przesadzone. idealne połączenie. jak dla mnie wszystko współgra doskonale

    ReplyDelete
  10. Piękne! Kocham twoje zdobienia! *.* <3

    ReplyDelete
  11. wow, cudownie pastelowe zdobienie, przepiękny ten motyw kwiatowy :)

    ReplyDelete
  12. Piękne ;) Bardzo lubię kwiatki na paznokciach ;)

    ReplyDelete
  13. co za prezycja! a kwiatuszki bardzo fajnie wyglądają na tym tle :)

    ReplyDelete
  14. Jakie słodkie kwiatuchy :) aż mi się buzia uśmiechnęła :D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.