Claire's Jazz

Zawsze zastanawiałam się gdzie można dostać lakiery claire's, na allegro pustki w szafach drogeryjnych również, aż tu przypadkiem w pewnej galerii zaraz przy wejściu zauważyłam mnóstwo kolorowych buteleczek, na wybór miałam dosłownie mniej już minutę, czy żałuję zakupu buteleczki którą złapałam jako pierwszą?...
Oczywiście, że NIE!
Fioletowo-niebieska baza a w niej zatopione heksy o różnym rozmiarze i kolorach iście pozytywny lakier, rzadko kiedy zawartość buteleczki podoba mi się mniej niż to co uzyskujemy na paznokciu, tym razem było inaczej. Lakier kryje po 3 warstwach nazwijmy to rozsądnej grubości, samo malowanie nie należy do najprzyjemniejszych, przez dużą ilość drobinek niestety robi się nam lekki glut, jednak wybaczam mu to bo efekt końcowy pokochałam całym serduchem! Warto też dodać, że lakiery wykończyłam dwoma warstwami top coat'u ponieważ mam fioła na punkcie równej powierzchni (oczywiście po za piaskami) Napaliłam się niesamowicie na lakiery tej firmy i jestem pewna, że po zakupach w GR pieniążki odłożę właśnie na te buteleczki! Cena nie należy do najniższej półki jednak mimo wszystko 14zł za lakier jest jeszcze dla mnie rozsądną ceną którą jestem gotowa wydać bez mrugnięcia okiem^^


Oczywiście moja miłość do farbek akrylowych rozkręciła się jak nigdy i musiałam dodać chociaż na jednym paznokciu coś Nimi zmalowane. Padło na dobrze znanego wszystkim kotka, pomimo iż nie do końca wygląda on tak jak powinien dobrze mi się go nosiło :)
Znacie lakiery claire's, lubicie? Ja żałuję, że odkryłam je tak późno... cóż trzeba będzie nadrobić^^



Pozdrawiam,

31 comments:

  1. Mi do nich w Gdańsku nie po drodze, ale chyba zajdę i zobaczę, bo przepięknie się prezentuje :)

    ReplyDelete
  2. śliczne ;) świetnie pasują ten brokacik i Pusheen ;D

    ReplyDelete
  3. Lakier jest śliczny, przyglądałam mu się już ze dwa razy w Claire's, następnym razem chyba się skuszę :D A Pusheen precyzyjny i piękny!

    ReplyDelete
  4. Lakiery Clarie's są boskie! Te kolorowe brokaty po prostu olśniewają swoim urokiem!

    ReplyDelete
  5. Jazz pięknie wygląda. :) U mnie jeden kremowy lakier z Claire's czeka w kolejce na swoją premierę, lecz topper Dizzy już trafił w niewielkiej ilości do mojego dzisiejszego posta. W wolnej chwili zapraszam :)

    ReplyDelete
  6. Lakier jest piękny!!! Marzę o nim :D No i pusheen przesłodki!

    ReplyDelete
  7. o kurcze, muszę chyba odwiedzić Claire's i poszukać tego lakieru, na razie mam tylko Dizzy, które już niedługo będzie na blogu :) świetnie Ci idzie z tymi farbkami ;)

    ReplyDelete
  8. lakier jest fee ale za to kotek jest boski :D

    ReplyDelete
  9. Lakier jest niesamowity, ale Pusheenek! Uwielbiam, super! :)

    ReplyDelete
  10. Lakier Claire's jest naprawdę super! a kotek wygląda mega słodko :)

    ReplyDelete
  11. Kot jest obłędny! :D Chce takiego na swoich pazurkach!

    ReplyDelete
  12. Kotek <3 W której galerii w Gdańsku można te lakiery Claire's dostać? Bo chyba będę musiała zrobić małą wycieczkę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alfa centrum na przymorzu (drugie piętro) :)

      Delete
    2. O jaaa to pieszo nawet mogę tam podejść z domu :) Dzięki za info :)

      Delete
  13. Lakier mógłby być odrobinę ciemniejszy, tak żeby był większy kontrast pomiędzy nim a drobinami. Chyba coś się cenowo zmieniło w Claire's, bo zawsze miałam zakodowaną cenę ok. 20zł za buteleczkę... A może są różne ceny?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak są różne ceny od 11zł wzwyż :) I zgodzę się z tą bazą, ogólnie w butelce miałam wątpliwości czy mi się ten lakier spodoba, kolor jest troszkę nijaki jak dla mnie, mimo wszystko pokochałam :P

      Delete
  14. Ale kochany kotek! <3 :DD
    A lakiery z Claire's też mam ochotę wypróbować, ale nie mogę ich nigdzie dostać :((

    ReplyDelete
  15. nie przepadam za lakierami z jakimikolwiek dodatkami wydaje mi się że jakoś mnie ograniczają :) ale ten wygląda super ;) a kotek genialny ;)

    ReplyDelete
  16. Podziwiam ze cierpliwość i precyzję. Mnie te farbki na razie zniechęcają...ślizga mi się to to po paznokciach, nie wychodzi tak jak chce, masakra ! :)

    ReplyDelete
  17. moja ulubiona kolorystyka a kotecek tutaj idealnie pasuje :) i jak pięknie się uśmiecha :D

    ReplyDelete
  18. cudowny ten lakier, chciałabym :((

    piękny kociaczek <3 uwielbiam ten motyw !!! wyszło niesamowicie

    ReplyDelete
  19. sam ten lakier jest świetny, ale tutaj Pusheen wygrywa!! piękny Ci wyszedł :)

    ReplyDelete
  20. co ty kot wyszedł idealny :D

    ReplyDelete
  21. Cudowny lakier i świetny kotek <3

    ReplyDelete
  22. Lakier jest cudowny i zdobienie jest cudowne <3 jestem zachwycona!! :D Super!

    ReplyDelete
  23. jezusie jakie cuda :3 ja lakiery claire's mam całe 2 :P oba kupiłam na wyprzedaży za jakieś 4 zł, więc warto zaglądać

    ReplyDelete
  24. Świetny kotek ! ;) Uwielbiam zdobienia farbkami akrylowymi

    ReplyDelete
  25. Kot idealnie pasuje do tego koloru :D Świetna odmiana :]

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.