Na wiosnę koniecznie zielone!

Zielone paznokcie oczywiście, dziś będzie o lakierze który wszyscy znają a do mnie trafił niedawno...
Golden Rose Holiday 73

Typ - tekstura (cukrowy piasek)
Krycie - 3 cieniutkie warstwy
Konsystencja - średnia
Pędzelek - standardowy, lekko spłaszczony
Czas schnięcia - ok. 15min
Zmywanie - stawia lekki opór (plus dłonie w brokacie :P)
Dostępność - wyspy Golden Rose oraz sklep internetowy
Pojemność - 11,3ml
Cena -  12,90zł

Informacje dodatkowe - Ładny jasny odcień zieleni który nosiło mi się bardzo przyjemnie, samo malowanie również przebiegło bez problemu. Niestety zdecydowałam się nałożyć ten lakier bez bazy, już na drugi dzień na dwóch paznokciach pojawiły się odpryski, nie chcę go od razu skreślać i przy następnej okazji spróbuję już z bazą :) 




Troszkę ciężko u mnie z czasem, nie będę się wgłębiać dlaczego, notki pewnie będą się pojawiać nieco rzadziej choć mam nadzieję, że szybko wpadnę w odpowiedni rytm dnia i wszystko będzie wracać do normy :)

Nowe kolory lakierów Golden Rose chodziły mi po głowie dość długo finalnie nie mając zbyt wiele funduszu wybrałam tylko tą zieleń, na szczęście wyboru nie żałuję i mam nadzieję, że wpadnie w moje ręce jeszcze kolor błękitny!



Pozdrawiam,

21 comments:

  1. coraz bardziej się przekonuję do tej serii :) nawet ładny ten zielony ;)

    ReplyDelete
  2. Kolorek jest bardzo przyjemny :)

    ReplyDelete
  3. Za zieleniami nie przepadam, ale ten lakier jest śliczny :)

    ReplyDelete
  4. taka nietypowa zieleń przez co mnie samej się podoba :D

    ReplyDelete
  5. fajna ta zieleń, taka wiosenna :D

    ReplyDelete
  6. Świetny kolorek :) Bardzo ładnie prezentuje się na twoich paznokciach

    ReplyDelete
  7. jeden z moich ulubionych piasków :)

    ReplyDelete
  8. Za zielonymi kolorami nie przepadam :) ale ten piasek podoba mi sie :D

    ReplyDelete
  9. Nie wiem dlaczego trochę na pierwszy rzut oka wydał mi się babciny... ale jak tak patrzę, to kurcze ładny:D

    ReplyDelete
  10. Ale nietypowy kolorek! Lubię takie oryginały :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.