Rainbow Flowers

Wiosna, idealny czas na kwiatowe manicure, ja poddaję się pięknej pogodzie i budzącej się do życia przyrodzie... Ponownie zainspirowałam się zdobieniem PinkFlyingCow...
Jak to ja zawsze muszę troszkę ponarzekać, głupotą było zabranie się za tak pracochłonne mani w środku dnia, niestety nie mogłam się już doczekać wieczoru by usiąść do tych kwiatów. Synek obudził się zaraz po wypełnieniu kwiatów kolorem, nie zdążyłam poprawić linii, jedyne co mogłam zrobić to pokryć całość top coat'em. Przez pierwsze minuty miałam ochotę wszystko zmyć, jednak gdy spojrzałam na zegarek i uświadomiłam sobie, że nad malunkiem spędziłam blisko godzinę pomyślałam "no cóż trudno, trzeba będzie to pokazać". Tak miały godziny a ja doszłam do wniosku, że zdobienie nie wygląda tak źle jak mi się wydawało, baaa wręcz nie mogłam oderwać oczu od paznokci!
 Ok, ale wracając do tematu, jak już na początku wspomniałam ponownie zainspirowałam się kanałem youtube PinkFlyingCow a konkretnie tym tutorialem. Parę rzeczy pozmieniałam (a raczej nie pamiętałam dokładnie filmiku), nie do końca jestem zadowolona z ułożenia kolorów, a najbardziej z tego, że tak ciężko mi docenić własną pracę i ciągle doszukuję się dziury w całym :P Wielu z Was twierdzi, że jestem perfekcjonistką - nie nie jestem, jeśli już to wyłącznie w kwestii paznokci :)



Wyszło wiosennie i kolorowo, a ja chciałam Wam gorąco polecić raz jeszcze tutoriale przy których ostatnio spędzam wolny czas, uwierzcie mi na słowo, że zdobienia są dość łatwe w wykonaniu, niestety pracochłonne. Ah może jeszcze dodam, że jako bazy użyłam lakieru Golden Rose Matte Velvet 112 niestety jasne kolory z tej serii nie zachwycają mnie tak jak te ciemniejsze.



Pozdrawiam,

27 comments:

  1. Zazdroszczę talentu, ja nawet kropek równych sondą nie mogę postawić, hahaha :v

    ReplyDelete
  2. Wyglądają jak takie małe witraże *.*

    ReplyDelete
  3. Ja tam nie widzę żadnych niedoskonałości, tylko ogromny talent i umiejętności :) Twoje wykonanie podoba mi się nawet bardziej od tego z tutorialu. Nie umiem znaleźć słowa, które dobrze opisałoby ten mani, bo fantastyczne, świetne, piękne, perfekcyjne są zbyt banalne :D Wielkie WOW, zmiotłaś konkurencję! :D

    ReplyDelete
  4. Przepięknie Ci wyszło, jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    ReplyDelete
  5. OMG jakie to jest przepiękne!! Jestem za-chwy-co-na!!! :D Cudo, muszę zgapić :P :D

    ReplyDelete
  6. trochę nie zgrywa mi się kolor bazy i kwiatów, ale zdobienie cudowne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi właśnie też jakoś nie do końca pasował, ale cóż trudno^^

      Delete
    2. Mi też jakoś to tło średnio pasuje, ale kwiatki są bardzo ładne :)

      Delete
  7. Piękne kwiaty. Takie trochę witrażowe :)

    ReplyDelete
  8. Jak kwieciście, jak pięknie, jak kolorowo :]

    ReplyDelete
  9. Mistrzostwo ;) To zdobienie przypomina mi trochę witraże ;)

    ReplyDelete
  10. Cudo.. Bardzo mi się podoba.. Zwłaszcza, ze to taki nietypowy wzór i kolorystyka.. Super.

    ReplyDelete
  11. A, nooo faktycznie Ci nie wyszło :p


    oj, weź już przestań z tym "niewychodzeniem", ja bym chciała choć w połowie tak ładnie malować :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chilli to Ty teraz przesadziłaś bo tworzysz piękne i estetyczne mani :)

      Delete
  12. Jakie cudowne te witrażowe kwiaty <3

    ReplyDelete
  13. Kwiaty same w sobie są fenomenalne! Nie zgodzę się z Tobą, że są źle rozmieszczone - jest idealnie! Jedyne co mi nie pasuje to tło - jakoś ten kolor mi tutaj przeszkadza, ale to dlatego, że ja wolę rzeczy dopasowane i stonowane, więc ja bym zrobiła to na nudziaku :P Tak czy siak, kwiaty są obłędne!!!!

    ReplyDelete
  14. ja nie mogę z tym Twoim narzekaniem ;p przepiękne witrażyki zmalowałaś!

    ReplyDelete
  15. bardzo ciekawe zdobienie ;) super ;)

    ReplyDelete
  16. uwielbiam kanał PFC :)
    ale jeszcze nigdy się nie inspirowałam :)
    kwiatki idealne, ale tło też mi jakoś nie pasuje :*

    ReplyDelete
  17. Kwiatki są idealnie wykonane, jak dla mnie mistrzostwo! :)

    ReplyDelete
  18. Tylko narzekasz i narzekasz :P
    Przepięknie wyszły te kwiatuszki! :D Chociaż tło nie bardzo mi tu pasuje :)

    ReplyDelete
  19. ooo ja jakie piękne kwiaty :D

    ReplyDelete
  20. fantastyczne! zdobienie jak dzieło sztuki

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.