Dark Roses

Oszalałam na punkcie malowanych kwiatów i goszczą na moich paznokciach bardzo często, dziś przedstawiam Wam krwiste róże na czarnym tle...
Powoli zaczynam nabierać dystansu to swoich prac, z jednej strony dobrze, że zawsze chcę wykonać zdobienie jeszcze lepiej, jednak z drugiej strony powinnam bardziej się cieszyć tym co robię i zaufać Waszym komentarzom, jestem wobec nich mało ufna, ale chyba sami to rozumiecie niestety istnieje wiele blogerek które tylko po to by je odwiedzono lub również napisano komentarz zachwyca się nawet największym koszmarem, nie można jednak mierzyć wszystkich tą samą miarą i trzeba wierzyć, że chociaż niektóre z nich są szczere.



Ponownie zainspirowała mnie PinkFlyingCow tym tutorialem już na samym początku popełniłam błąd przez który moje kwiaty nie uzyskały efektu 3D użyłam zbyt jasnej czerwieni, mimo wszystko usłyszałam wiele komplementów, a reakcja na facebooku utwierdziła mnie w tym, że zdobienie wyszło mimo wszystko ładnie, bardzo dziękuję! Nawet nie wiecie jak mnie cieszą takie reakcje i jak podbudowują moją ocenę własnej pracy. Całość została zmalowana farbkami akrylowymi, na pewno jeszcze powrócę do tego zdobienia używając ciemniejszej czerwieni, bo uważam, że to co zrobiła PinkFlyingCow jest mistrzostwem :)



 Pozdrawiam,

40 comments:

  1. Ja mam nadzieję że wreszcie zrozumiesz, że na prawdę tworzysz cuda! Jesteś jedną z bardziej utalentowanych dziewczyn, ale czasem Twoje narzekanie (przynajmniej dla mnie) odejmuje uroku zdobieniu. Ja to tylko marzę, żeby kiedyś zmalować coś choć w połowie tak ładnego jak większość Twoich zdobień. Te róże dosłownie zniewalają z nóg. Są piękne i wyglądają jak jakieś naklejki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agni właśnie to jest najgorsze, że zdaję sobie sprawę z mojego narzekania i jego wpływu na czytelników :(

      Delete
  2. Świetna robota! Zdobienie wyszło Ci naprawdę super, podziwiam :)

    ReplyDelete
  3. Zdobienie jest przepiękne!
    Naprawdę nie rozumiem Twojego narzekania, że coś nie wyszło, tu krzywo, tam krzywo, itd. Wydaje mi się, iż trzeba pamiętać, że zdobienia na zdjęciach są powiększone i zawsze dostrzeże się jakieś swoje niedociągnięcia, ale to nie znaczy, że zdobienie jest do bani, no i że inni to widzą :-) Byleby tylko nikt nie odniósł wrażenia ,,nadmiernej skromności" autora, bo to już może drażnić :-P
    I trochę zgadzam się z Agni, ale to też zależy od czytelnika :-) Mi to zwisa, bo wiem co widzę :-D

    ReplyDelete
  4. Zanim doczytałam, że róże są ręcznie malowane byłam pewna że to naklejki. Jestem pod ogromnym wrażeniem. A powiedz, jak radzisz sobie z malowaniem prawej ręki?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli zdobienie jest dla mnie zbyt skomplikowane na drugiej ręce robię wersję prostszą lub taką która będzie pasować, nie będę ukrywać, że czasem nie jestem w stanie lewą ręką zmalować czegoś tak samo :)

      Delete
  5. wypowiem się, a niech Ci w pięty pójdzie ^^
    już gdzie jak gdzie, ale na Twoim blogu to bym się nie spodziewała, że ktoś pisze pozytywny komentarz, a myśli : matko, co za szajs! pogódź się dziewczyno wreszcie z tym, że ładnie wychodzą Ci te malunki i przestań jojczyć :P
    co do komentowania przez inne blogerki, to troszkę nas niesprawiedliwie oceniasz :P po sobie wiem, że raz u kogoś spodoba mi się coś mega prostego, a na innym blogu będę się zachwycać takimi malowidłami jak te Twoje :) dwa różne mani, dwa totalnie inne sposoby wykonania, a przecież jeden i drugi może podobać i obydwa komentarze będą szczere :) te komentarze dla komentarzy można wychwycić... :)

    proszę Cię więc, następną notkę napisz w formie zachwytu :) zobaczysz, że Ci się lepiej zrobi, bo nawet JA jestem czasem zadowolona ze swoich mani, a gdzie mnie do Ciebie :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chili broń boże, ja nie miałam na myśli, że proste zdobienia są gorsze, sama nie raz jestem pod wrażeniem bardzo skromnych prac a ładnie i estetycznie zrobionych. Chodziło mi tu bardziej o pół palca umazanego lakierem :D I na prawdę nie chciałam tu nikogo urazić :)

      Delete
    2. ja rozumiem i wiem, że nie obrażanie było Twoim celem, bo nie o tym jest Twoja notka, ale tak wtrąciłam ^^
      nie porównuj MI TU SIEBIE(!!) do palców umazanych lakierem ^^ chyba widzisz tę "delikatną" różnicę?? :P

      Zrób tak jak napisałam: następny wpis- POZYTYWNY, bez żadnego "nie wyszło mi, bo innych kolorów użyłam" XD "wyszło mi! i to jak ładnie!" :*

      Delete
  6. Ja byłam święcie przekonana, że to naklejki, a tu szok :o sama je namalowałaś!!! nie masz na co narzekać kobieto? :P Są CUDNE i sama bym chciała tak malować :)

    ReplyDelete
  7. Jak zobaczyłam zdjecie byłam pewna, że to naklejki! Zdobienie piękne <3 Jestem pełna ochów i achów, a że nie jestem blogerką liczącą na to, że mnie odwiedzisz, w zasadzie nie jestem blogerką w ogóle, to musisz te moje ochy i achy przyjąć do serducha i cieszyć się z mega udanego zdobienia! :)
    Nie pisz o tym, że coś Ci nie wyszło, bo jeśli rzeczywiście tak będzie zwrócisz ze zdwojoną siłę uwagę większości zaglądających na niedociągnięcia. Jeśli coś ktoś zauważy zapewne napisze jakąś konstruktywną uwagę i będziesz mogła zwrócić na to uwagę następnym razem robiąc zdobienie :) ja osobiście jestem wielką, acz przyczajoną w ukryciu :P, fanką Twojego bloga i jestem pod wielkim wrażeniem Twoich umiejętności!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję to po pierwsze. Nie wiem czemu zawsze wolę wszystkich "uprzedzić" o niedociągnięciach pokazać, że zdaję sobie z nich sprawę, zaczynam sobie uświadamiać jak źle działa moja samokrytyka na czytelników, ja ją piszę bo wciąż uważam, że daleko mi do ideału a nigdy nie pomyślałam, że być może są osoby które odbierają to odwrotnie. Cóż postaram się przemóc i nie narzekać nawet jeśli bardzo bym chciała :P

      Delete
  8. ja bym co prawda wolała żeby taka róża była jedna, jako akcent ;) ale i tak mi się podoba. wyszło inaczej, niż w oryginale, ale mi się podoba. i kojarzy mi się z takimi oldschoolowymi tatuażami ;)

    ReplyDelete
  9. świetnie wyszło ;) obejrzałam tutorial i teraz nie wiem, które zdobienie podoba mi się bardziej ;p

    ReplyDelete
  10. ale cuda, jak Ty to zrobiłaś, to jest arcydzieło ;-) gratuluję talentu i umiejętności ;-)

    ReplyDelete
  11. piękne są, uwielbiam motyw róż na paznokciach:)

    ReplyDelete
  12. Piękne te róże, może kiedyś sama się w sobie zbiorę i spróbuję coś zmalować :v

    ReplyDelete
  13. Ja zawsze piszę to co myślę i tym razem myślę, że to zdobienie jest fenomenalne ♥

    ReplyDelete
  14. Nie tylko wyszło ładnie, wyszło wręcz cudownie! Przepiękne mani, jestem pod wrażeniem i też z pewnością się zainspiruje w niedalekiej przyszłości. Paznokcie musiały zrobić ogromne wrażenie!

    ReplyDelete
  15. Wow, aż musiałam się przyjżeć, żeby zobaczyć czy to naklejki!! :D Przepiękne!
    A Twoje marudzenie jest straszne. W sumie zdajesz sobie sprawę z tego, więc bez sensu, żeby Ci zwracać uwagę. W każdym razie rzeczywiście Twoje malowane zdobienia różnią się od oryginałów, ale nie traktuj tego jako porażki, bo to też jest ze względu na Twój własny styl. Nierzadko Twoje wersje podobają mi się bardziej. Są poprostu inne, takie wyraźnie Twoje :) Twój pęd do perfekcji ma zalety, bo wspaniale się rozwijasz, z biegiem czasu malujesz coraz lepiej i Twój blog się zdecydowanie wyróżnia. Ale może brak Ci tej cierpliwości, chciałabyś już malować tak jak Twój jakiś autorytet z YT, a tak się nie da. Zresztą kto wtedy będzie Twoim autorytetem? :P Wiem, że pisanie Ci "opanuj się" niewiele pomoże, bo czasem trudno zapanować nad własnym charakterem i myślami, ale smutno mi gdy patrze na te cuda które tworzysz i się zachwycam i czytam, że Ty nie jesteś zadowolona i nie czujesz tej fajnej dumy i radości. Kochana, Twoje zdobienia są cudowne! Uwielbiam Twój sposób malowania kwiatków, widzę, że jest inspirowany Robin Moses, ale jednak nadajesz temu własny styl i te róże teraz też są świetne! Pozdrowienia i zachwyty z Rumi :P Spokoju i zadowolenia z siebie z okazji świąt :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za wszystkie słowa i te ciepłe i te szorstkie które są mi potrzebne bym się wzięła w garść :) Masz dużo racji w tym co napisałaś! Swoją drogą mieszkasz tak blisko a nigdy nie było okazji się spotkać, trzeba by to nadrobić kiedyś ;) Myślę, że kolejne notki będą dużo bardziej pozytywne bo wiele sobie uświadomiłam, niby wszystko wiedziałam, ale odsuwałam te myśli od siebie. Raz jeszcze dziękuję!

      Delete
  16. aż nie wiem co napisać :O są mega!

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam Twoje zdobienia! Te kwiaty też są piękne!
    I nie narzekaj mi tutaj!

    ReplyDelete
  18. Jejku, Ty to sama tak? Kurcze, myślałam, że to naklejka! Świetnie ci to wyszło!

    ReplyDelete
  19. Twoje zdobienia są przepiękne, myślę że akurat Ty spokojnie możesz zaufać komentarzom z zachwytem ;)

    ReplyDelete
  20. O mamo.. Fenomenalny efekt.. Byłam pewna, że to naklejki jakieś.. Brawo !!!
    Jestem pod wrażeniem :)

    ReplyDelete
  21. Prześliczne! I nie piszę tego by się podlizać, serio tak myślę!

    ReplyDelete
  22. jak dla mnie sa idealne ! :) niesamowite, uwielbiam te róże też kiedys takie wykonywałam <3 coś pięknego

    ReplyDelete
  23. Jestm pod ogromnym wrażeniem! Zdobienie cudowne aż napatrzyc się nie mogę :) oj zazdroszczę Ci talentu ;)

    ReplyDelete
  24. To ja napiszę chyba nie więcej, niż drugi komentarz, a podobają mi się prawie wszystkie Twoje manicure: dobra jesteś w te klocki ^^

    ReplyDelete
  25. Różyczki jak z góralskiej chusty :D. Ładne, zawsze podobał mi się motyw czerwonej róży na czarnym tle.

    ReplyDelete
  26. Według mnie to zdobienie jest naprawdę mega dopracowane, a całość wygląda przepięknie. Cały czas śledzę filmiki PinkFlyingCow i jakoś nie mam odwagi żeby nawet spróbować a tu proszę jaki efekt :))

    ReplyDelete
  27. super wyszło :D ja i tak bym takich pięknych róż nawet bym nie namalował :( ty to masz talent :D

    ReplyDelete
  28. Jak zawsze perfekcyjne zmalowane! *.* Jestem pod wrażeniem twojego talentu. Podziel się trochę nim :PP

    ReplyDelete
  29. Do czego Ty mnie doprowadzasz! przez Ciebie kupiłam 3 farbki w sklepie dla plastyków i zaczęłam w święta ćwiczyć !! :P (tym razem są to naprawdę akrylowe i od razu czuć różnicę)! Róże wyszły obłędnie, jesteś dla mnie dużą motywacją żeby spiąć tyłek i ćwiczyć farbki :*

    ReplyDelete
  30. wiesz co... u Ciebie nie da się napisać że coś jest fe, bo Ty zawsze przechodzisz samą siebie :P i tak jest z tym zdobieniem, powaliłaś mnie ^^ ostatnio w ogóle przechodzisz samą siebie ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja i te moje powtórzenia, ale co ja mogę poradzić, samo ciśnie się na klawiaturę ^^

      Delete
  31. Zdobienie jest idealne, przepiękne, cudowne i najładniejsze jakie kiedykolwiek widziałam ! :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.