Zebra!

Kobieta zmienną jest - nigdy nie byłam fanką zwierzęcych motywów na paznokciach, jednak zebra sprawiła, że moje zdanie diametralnie się odmieniło! Kocham ten motyw ^^
Z pewnością tego typu zdobienie jest Wam dobrze znane, dla mnie to coś nowego i nie sądziłam, że tak dobrze będzie mi się nosiło zebrę na paznokciach przez okres Świąt. Od razu zaznaczę, że lakier widoczny na zdjęciu nie znajduje się na paznokciach posłuż mi tylko jako dodatek do zdjęć. Całość jak zwykle to u mnie bywa została wykonana farbkami akrylowymi. Rodzinka mojego lubego wypytywała mnie czy to są naklejki, dla mnie jest to największy komplement który można usłyszeć^^ Nikt nawet nie zwrócił uwagi, że paski na prawej ręce są namalowane pionowo a nie pod ukosem - moja lewa ręka pod żadnym pozorem nie chciała się poddać mojej woli :P



Tak jak kiedyś broniłam się przed różem który jednak zagościł już nie jeden raz na moich dłoniach tak teraz pewnie i motyw zwierzęcy będę prezentować Wam częściej (po głowie chodzi mi żyrafa^^)
I jak Wam podoba się mój pupilek? ;)





 Pozdrawiam i życzę miłego i słonecznego dnia,



28 comments:

  1. Ja często robiłam kiedyś zeberkę, a teraz w sumie już dawno nie miałam! Super pomysł z tym serduszkiem ;)

    ReplyDelete
  2. Już wcześniej pisałam, ze zebrę na święta to najlepiej upiec i zjeść :)
    Ale rzeczywiście wyglądają jak naklejki, także komplement 100%-owo prawdziwy :D
    Ja też lubię czasem posłuchać komplementów, ze moje paznokcie wyglądają na sztuczne(nie wiem z której strony, ale okej, nie dyskutuje się z komplementującymi :D) ;)

    ReplyDelete
  3. Piękne wykonanie! :) jestem pod wrażeniem szczerze mówiąc :) a właściwie pisząc :p

    ReplyDelete
  4. Kolejny fantastyczny pomysł i piękne wykonanie :)

    ReplyDelete
  5. Fantastyczny pomysł, bardzo ładnie wygląda :)

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam zwierzaki na paznokciach! A ta zeberka baaardzo elegancka :)

    ReplyDelete
  7. Świetne zdobienie :) Wygląda bardzo profesjonalnie :)

    ReplyDelete
  8. serdeczny palec najbardziej uroczy :)

    ReplyDelete
  9. ślicznie :-), ja już też przyjęłam zasadę, że nigdy nie powiem nigdy, jeśli chodzi o jakiś lakier, bo jak tylko o którymś tak pomyślałam, to za kilka dni dostawałam go w prezencie od męża i okazywał się być super, więc nigdy nie mówię nigdy żadnemu lakierowi ;-)

    ReplyDelete
  10. Miałam podobne odczucia co do zwierzęcych motywów do czasu dzikiego projektu u Alexandry. Wcześniej totalnie mnie nie interesowały, uważałam je za nudne i nijakie, ale jak już wreszcie jakieś u siebie namalowałam, to strasznie mi sie podobało :) Twoja zeberka jest ekstra, a z tym serduszkiem wygląda bosko!! :D

    ReplyDelete
  11. Jaajc... cudenko. Piekna zeberka... Cudne i urocze zeberkowe serduszko :)

    ReplyDelete
  12. Widziałam już jak wrzuciłaś fotkę na grupę, świetne to zdobienie i super pomysł z serduszkiem ♥

    ReplyDelete
  13. Już dawno nie widziałam tak ładnej zebry! <3
    Nie dziwię się, że pomyśleli że to naklejki, gdybym nie wiedziała co potrafisz to sama bym tak pomyślała :)

    ReplyDelete
  14. Podoba mi się :) To serduszko wypełnione zeberką ujmuje :D

    ReplyDelete
  15. wygląda jak prawdziwa :) jesteś mistrzynią :) !

    ReplyDelete
  16. o rany, po raz kolejny oglądając Twoje zdobienie mam wrażenie, że w poprzednim wcieleniu musiałaś być zegarmistrzem ;)) taka precyzja to coś niesamowitego!! :D

    ReplyDelete
  17. super! nigdy nie byłam przekonana do zebry, a w Twoim wydaniu bardzo mi się spodobała :D

    ReplyDelete
  18. to serduszko wyszło Ci zajebiste, co tu dużo gadać :P

    ReplyDelete
  19. a ja myślałam że to stemple :D na każdym paznokciu ten sam układ pasków, albo ja ślepa jestem :D
    serduszko urocze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak starałam się zrobić taki sam układ na każdym paznokciu :)

      Delete
  20. Jestem pod wielkim wrażeniem, i to serduszko!

    ReplyDelete
  21. Wow ale odjazdowe ja kocham zeberke mam ja nawet w ubraniach bo za panterką nie przepadałam a dziś mam szal w panterke czyli kobieta jednak zmienną jest tak jak piszesz :D
    Czekam na żyrafe :)

    ReplyDelete
  22. Świetna zebra, nabrałam ochoty na coś podobnego:D

    ReplyDelete
  23. Bardzo ładne ;) motyw zeberki zawsze mi się podobał na paznokciach ;)

    ReplyDelete
  24. Ja za to bardzo lubię zwierzęce motywy i będą mi się podobać chyba w każdej postaci, ale to serduszko dodaje takiego uroku... genialne jest po prostu!

    ReplyDelete
  25. Cudowne zdobienie :) Serce jest tak piękne, że nie mogę się napatrzeć <3

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.