Claire's Beach Neon idealny?

Każda z nas stawia rozmaite wymagania względem lakierów, jednym z moich jest dwu warstwowe krycie, oczywiście wiedziałam, że czasem jest to nieosiągalne, tym bardziej w przypadku neonów, czy moje zdanie zmieniło się po spotkaniu na "plaży" ?


TAK! Moi drodzy przedstawiam Wam Claire's Beach żółty neon kryjący po 2 warstwach bez białej bazy. Zakochałam się w nim po uszy, samo malowanie jest przyjemne dzięki lekko spłaszczonemu pędzelkowi i średniej konsystencji, czas schnięcia również standardowy a sam kolor boski! Jest to dość mocno rozbielona żółć która w cieniu delikatnie pokazuje zielone tony. Cena nie jest najniższa (14,90zł) ale wciąż pozostajemy raczej na niskim pułapie i zdecydowanie nie żałuję tego zakupu.







Na dwóch ostatnich zdjęciach możecie zobaczyć jak lakier prezentuje się w cieniu, szczerze uważam, że zdjęcia zjadły nieco neonowy efekt który w rzeczywistości jest wyraźniejszy. Z czystym sumieniem polecam Claire's Beach wszystkim fanom neonu, na pewno Was nie zawiedzie ;)



 Pozdrawiam,

25 comments:

  1. Przepiękny kolor, idealny na sezon wiosna/lato ;)
    http://oo-mini-kaa.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  2. a gdzie można kupić te lakiery?

    ReplyDelete
    Replies
    1. w sklepach claire's, występują w różnych galeriach handlowych ( nie stoiska tylko normalne sklepy :))

      Delete
  3. Na razie trochę poza mój pułap, ale w przyszłym miesiącu chętnie zajdę i zobaczę w końcu te neony, bo same dobre rzeczy o nich słyszę :D

    ReplyDelete
  4. Nie przepadam za neonowymi kolorami, ale ten wydaje mi się delikatnie wpadać w ton pastelu. Ujął mnie i tyle :D

    ReplyDelete
  5. Fenomenalny kolor! Zdecydowanie mnie urzekł :)

    ReplyDelete
  6. cudowny, uwielbiam takie odcienie żółtego :)

    ReplyDelete
  7. U mnie nie ma takiego lakieru :( A ja się już w nim też zakochałam <3

    ReplyDelete
  8. Ładny efekt - podoba mi się :] Choć wolałabym, żeby był mniej rozbielony, no ale skoro kryje po dwóch warstwach to już się nie czepiam :D

    ReplyDelete
  9. U mnie delikatne lakiery zawsze wymagają trzech warstw a czasami nawet tyle nie wystarcza. Trochę mnie to wkurza no ale co zrobić? :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ja bardzo lubię White Neon od Claire's. Ale na ten... też mam ochotę:D

    ReplyDelete
  11. Piękny <3 neonki ciężko uchwycić na zdjęciu ;(

    ReplyDelete
  12. Ale pięknie wyglądają na Twoich pazurkach! Masz piękny kształt <3

    ReplyDelete
  13. Przepiękny kolor!! i świetnie pomalowane paznokcie :D

    ReplyDelete
  14. Właśnie takie rozbielone, żółte odcienie uwielbiam. Jest po prostu boski:)

    ReplyDelete
  15. Hola! nueva seguidora (quedateenminube)
    Bonito color!
    Saludos

    ReplyDelete
  16. faktycznie rozbielony bo mi bardziej podbiega pod pastelowy niż neonowy żółtek :D ost go nawet trzymałam w ręce ale go odłożyłam :)

    ReplyDelete
  17. całkiem całkiem, szczególnie na tych dwóch ostatnich zdjęciach fajnie wygląda :) ale mnie jednak jakoś bardziej ciągnie do tych wszystkich kropkowanych lakierów ;)

    ReplyDelete
  18. Ładny :) Faktycznie krycie jest bajeczne, rzadko trafia się na taki mocno kryjący neonek.

    ReplyDelete
  19. Neon, który kryje przy dwóch warstwach? - Ideał! :D

    ReplyDelete
  20. Jestem w szoku! Zawiodłam się kiedyś na "neonie" z Claire's więc myślałam że i to będzie bubel. A tu taka niespodzianka :)

    ReplyDelete
  21. Jest świetny! Zupełnie inny odcień, niż przy większości żółtych neonów :)

    ReplyDelete
  22. ojj tak ! zdecydowanie to mój faworyt :)) uwielbiam go, mam i chwalę sobie ten kolorek i neonowy efekt!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.