Klasyka z malowanym akcentem

Czas, ah czemu wciąż mi go brakuje... Radą na to są szybkie manicure, nie zawsze w takich wypadkach trzeba odkładać farbki akrylowe na bok, nawet jeden paznokieć może ożywić dłoń :)
Po czerwienie sięgam bardzo rzadko w zbiorach mam góra 5 odcieni tego koloru, ostatnio zdecydowałam się na zakup Vipery nr. 615, niestety jak każda krwista czerwień (którą posiadam) miała słabe krycie, na paznokciach widzicie 3 warstwy i wciąż widoczne prześwity. Konsystencja nawet jak dla mnie bardzo rzadka, za to czas schnięcia oraz pędzelek są przyzwoite. Na serdecznym paznokciu położyłam biel od Golden Rose Color Expert 02 ( dwie warstwy ) i za pomocą farbek akrylowych namalowałam różę.


 Przepraszam za zdjęcia kiepskiej jakości, jak wspomniałam na wstępnie niewiele mam czasu na zajmowanie się zdobieniami i nawet fotki robię w biegu (idąc z dzieckiem na zakupy, cykam jak wyjdzie słońce :D). Nie pozostaje mi nic innego jak przestawić się na nowy tryb życia, bo jeśli się chce czas znajdzie się zawsze^^




Pozdrawiam,

20 comments:

  1. Pięknie ci wyszło :)
    Ogólnie to mało która czerwień kryje idealnie, ja ostatnio się zachwyciłam Hip Hopem z Rimmela, bo kryje idealnie i nic nie prześwituje(chociaż pewnie jak będę kiedyś go słoczować to będzie widać końcówki D:)

    ReplyDelete
  2. Ja polecam głęboką czerwień Paese 122 [link: http://sklep.paese.pl/p/341-glebokie-czerwienie ] - kryje na krótkich paznokciach po jednej warstwie, na dłuższych po dwóch cienkich - 3 dni chodziłam bez startych końcówek.

    Kwiat standardowo cudny wyszedł! :)

    ReplyDelete
  3. Ja bardzo lubię czerwień z Eclair nr 26 - ładnie już kryje przy pierwszej warstwie i ma ładny kolor. Rózyczka ładnie Ci wyszła. A ja się muszę pochwalić, że dzięki Tobie przeprosiłam się chyba z moimi farbkami :) Wczoraj wypróbowałam tę metodę z czarnym obramowaniem i jestem zachwycona :) Fakt, że całościowo zdobienie kompletnie mi nie wyszło i raczej zostawię je sobie na czarną godzinę, ale ten sposób malowania jest rewelacyjny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo się cieszę i mam nadzieję, że w końcu wyjdzie coś co pokażesz! :)

      Delete
  4. Uwielbiam czerwienie na paznokciach ;) ten kolor zawsze najwięcej przyciąga mój wzrok ;) śliczna różyczka ;)

    ReplyDelete
  5. piękny kwiat i ta czerwień jest cudna :) oj a co do zdj to sama robię podobnie na spacerku z małym :) łatwo się idzie przestawić :) dasz rady kto jak nie Ty :)

    ReplyDelete
  6. cudowny jest ten motyw <3 moje czerwienie też słabo kryją :(

    ReplyDelete
  7. Piękna jest ta różyczka! Nie zechciałabyś przygotować tutorialu jak ją namalować?
    Moją ulubioną czerwienią jest China Glaze Roguish Red, odnoszę wrażenie, że całkiem spoko kryje :)
    Więcej wolnego czasu życzę! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety nie mam kompletnie czasu na tutoriale nad czym bardzo ubolewam :/ Róże malowałam sposobem PinkFlyingCow (ponownie :P) tutaj masz link do jej zdobienia bardzo fajny i jasny tutorial https://www.youtube.com/watch?v=w-qtB0vj_Mo&list=PLIU7Sqi2-IHCSeZG2fav26jYTp-QVZAki

      Delete
    2. Dzięki za link :* muszę wypróbować kiedyś :D

      Delete
  8. Wyglada niesamowicie ! Róża jest przepiękna i zrobiła na mnie ogromne wrażenie :) Niestety tak to z tymi czerwieniami jest że słabo kryją.

    ReplyDelete
  9. Ślicznie! I to są Twoje paznokcie jak masz mało czasu? :D To musisz mieć niesamowitą wprawę, podziwiam :) A ja bardzo lubię czerwienie :( Z takich intensywnych Mollon Pro ma dobrze kryjącą, nawet do stemplowania się nadaje :)

    ReplyDelete
  10. klasyka, ale bardzo ładna i nie nudna ;)

    ReplyDelete
  11. zakochałam się w tych różyczkach i uwielbiam je robić :) pięknie to wyszło !

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.