Claire's Dizzy Neon Green Sandwich

Lakier Dizzy od Claire's zna chyba każdy z tego też powodu chciałam go pokazać w nieco innej wersji - Zielonej Kanapce!
Już na wstępie chcę się odrobinę pozachwycać nad efektem końcowym, paznokcie są kolorowe i bardzo zwracały na siebie uwagę. Chyba najbardziej spodobał mi się komentarz kolegi mojego A. "Gdzieś Ty te palce wsadziła, że tak dają po oczach" wzięłam to za komplement bo właśnie na taki efekt liczyłam ^^

A teraz zapraszam Was na krótki tutorial:








 1. Malujemy paznokcie wybraną przez siebie bazą ( u mnie Golden Rose Rich Color nr. 36 )
2. Nakładamy Glitter ( u mnie claire's Dizzy )
3. Nakładamy lakier o słabym kryciu np. neon ( u mnie Golden Rose miss selene nr. 215 )
 UWAGA! Lakier słabo kryjący musi być jak najbardziej podobny do lakieru bazowego!!!
4. Ponownie nakładamy Glitter
5. Całość wykańczamy top coat'em najlepiej użyć takiego który przyśpiesza wysychanie.

Jeśli chodzi u punkt 3 można równie dobrze użyć lakierów OPI sheer tints lub samodzielnie zrobić sobie taki lakier - u Yasinisi znajdziecie instrukcje jak go stworzyć KLIK





Mam nadzieję, że kanapka przypadła Wam do gustu, ja jestem pewna, że spróbuję różnych wersji kolorystycznych zarówno bazy jak i glitteru :)

Niestety moje paznokcie poszły do ścięcia, lewa dłoń prezentowała sie dobrze, za to prawa szkoda gadać, pomimo wielu prób w końcu musiałam zdecydować się na drastyczne skrócenie, a lubię gdy paznokcie obu rąk wyglądają tak samo :)




 Pozdrawiam,

28 comments:

  1. wow, takie cudo musi przykuwać wzrok ;)

    ReplyDelete
  2. Szkoda, że musiałaś ściąć paznokcie, bo te ze zdjęcia mają fantastyczny kształt :) Topper jest świetny, zwraca uwagę :)

    ReplyDelete
  3. Znam ten ból skróconych paznokci, sama ostatnio tego doznałam i jeszcze w żałobie jestem :v
    A ten top mam i jest cudowny, szkoda tylko, że drobinki niekiedy ciężko z niego wyciągnąć :c

    ReplyDelete
  4. Kanapka rewelacyjna :) Szkoda, że nie mam dostępu do claire`s :( Zielony GR Rich Color mam i uwielbiam ! :)

    ReplyDelete
  5. haha <3 faceci mają najlepsze określenia na nasze paznokcie!
    kanapka wyszła świetnie- w sumie banalny sposób, a daje świetny efekt.
    A kolorystyka podoba mi się nie-sa-mo-wi-cie!

    ReplyDelete
  6. Świetne mani :) Naprawdę dają po oczach :D

    ReplyDelete
  7. przepiękna kanapka! szkoda, że raczej nie mam żadnego słabo kryjącego lakieru... ale może wypróbuję zrobić własne tinty :)

    ReplyDelete
  8. a jednak słabo kryjące lakiery do czegoś się przydają :D smaczna kanapka, jadłabym :D

    ReplyDelete
  9. Bardzo udana kanapka :-) Wniosek z tego taki, że czasem warto jest mieć kiepsko kryjące lakiery :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie! W sumie ja bym powiedziała, że cała magia nowej kolekcji OPI polega na tym, że te lakiery po prostu mają słabe krycie i tyle :P coś czego wszyscy zawsze unikają

      Delete
    2. Aha, ale filozofię dorobić zawsze można :-P

      Delete
  10. Ładna kanapka ;) Glitter pod miss selene i później na daje taki trójwymiarowy efekt ;D

    ReplyDelete
  11. te paznokcie są fenomenalne :D

    ReplyDelete
  12. Można powiedzieć, że jest pysznie! Idealnie połączenie kolorystyczne!

    ReplyDelete
  13. Świetna ta Twoja kanapka:) Chociaż co ja widzę ten topper, to myślę tylko o białej bazie.W każdym razie wyszlo świetnie. :)

    ReplyDelete
  14. Super to wygląda :) Dzisiaj byłam w Claire's i patrzyłam tak na te wszystkie topy...nie potrafiłam się na nic zdecydować, więc wyszłam z pustymi rękoma :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak mogłaś?! Chociaż ja miewam podobnie gdy jest nadmiar cudowności :P

      Delete
  15. Energetyczne połączenie :)

    ReplyDelete
  16. ...ależ cudny nawierzchniowy! Co prawda moją milością są topy z drobinkami z Golden Rose, ale ten od razu porwał moje serducho i nie chce puścić :)
    Podoba mi się u Ciebie, zostaję na dłużej.

    ReplyDelete
  17. Boski jest ten lakier.. Poluję na niego, ale co wpadam co Claire's to go akurat nie ma..

    ReplyDelete
  18. cudo! uwielbiam ten top z Claire's ale nigdzie go nie spotkałam jeszcze :(

    ReplyDelete
  19. najlepsza kanapka jaką do tej pory widziałam, ale zrobiłaś mi smaka <3 genialnie zmalowane ^^

    ReplyDelete
  20. też sobie go zakupiłam i jestem oczarowana :) super :D

    ReplyDelete
  21. Dizzy świetnie się prezentuje na tej zieleni :] Muszę sama z nim pokombinować :]

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.