Pop-Art manicure

Na przekór przeciwnością losu jednak udało mi się napisać post, głównie dzięki temu, że zdjęcia na konkurs rimmela miałam już częściowo obrobione (wielkość, przycinanie itp), gdybym miała to robić z odległości kilometra od monitora (tak jak teraz piszę post) pewnie bym oszalała^^
Parę słów wyjaśnienia na moje narzekanie przy wstępie. Parę dni temu padła mi cała elektryka w mieszkaniu, między innymi wybuchł monitor od komputera a mój luby zabrał mi laptopa w delegację, tak więc nie ma mnie u Was na blogach na facebooka zaglądam rzadko, uwierzcie mi na słowo, że fajny duży telewizor kompletnie nie sprawdza się w roli monitora na co dzień, oczy mi pulsują :D

Na szczęście w weekend odzyskam mój sprzęt i zacznę nadrabiać zaległości.

Przechodząc jednak do tematu paznokciowego, moją inspiracją do pop-artowego zdobienia ponownie była PinkFlyingCow. Pomimo iż zdobienie nie wyszło tak estetycznie jakbym tego chciała rozpiera mnie duma, jest to chyba mój najbardziej skomplikowany manicure, spędziłam nad nim sporo czasu, między innymi przez schnięcie poszczególnych elementów, głównie bazowych. Tło tworzą lakiery do paznokci (widoczny na fotkach claire's Electric, biały lakier Golden Rose Color expert 02 oraz Colour Alike Daleko do Sopotu?) cała reszta została namalowana farbkami akrylowymi.


Jak Wam podoba się moja propozycja Pop-artowego zdobienia? Zdecydowanie nie jest ono dla każdego, dzieję się tu bardzo dużo i z pewnością ciężko dopasować do niego ubiór^^

Przepraszam za moją nieobecność w sferze blogowej, obiecuję to nadrobić, plus będzie parę niespodzianek w najbliższym czasie, nadchodzą kolejne zmiany w moim życiu z których bardzo się cieszę, ale nie ma co mówić o tym zbyt wcześnie by nie zapeszyć ;)


 Pozdrawiam,

34 comments:

  1. Idealne! Widać, że włożyłaś w to mani wiele pracy, ale opłacało się, bo efekt jest genialny! :)

    ReplyDelete
  2. Obłędny mani! Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej precyzji :-) Faktycznie mani nie dla każdego (ja siebie sobie z nim nie wyobrażam :-P), ale efekt końcowy jest powalający!

    ReplyDelete
  3. Robi wrażenie! Czas poświęcony na malowanie/oczekiwanie na zasychanie nie poszedł na marne. Piękne pazurki :) Tylko jaka będzie szkoda, gdy zaczną odpryskiwać... :)

    ReplyDelete
  4. wyszło lepiej niż genialnie- widać, że włożyłaś wiele pracy w to mani! uwielbiam motyw komiksowy popart, bardzo podoba mi się kolorystyka :)
    3mam kciuki za zmiany w Twoim życiu :*

    ReplyDelete
  5. Genialnie Ci to wyszło,gratuluję pomysłu i wykonania :)

    ReplyDelete
  6. Cudownie ! Perfekcyjnie, jestem zachwycona nie mogę sie na zachwycać !

    ReplyDelete
  7. Genialne ;) Nie mogę się napatrzeć ;) też malowałam ;)

    ReplyDelete
  8. Jesteś mistrzynią farbek akrylowych! Każda Twoja praca mi się podoba, ale ta to już jest małe arcydzieło :) Szacun za dopracowanie i dokładność.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło czytać takie komentarze :) dziękuję!!!

      Delete
  9. o szit, jak monitor mógł wybuchnąć? O_O
    to wszystko przez Twoje paznokcie, bo są bombowe! xD bardzo mi się podoba to zdobienie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah to nie przez moje paznokcie niestety wybuchł pomimo że był wyłączony od dawna mieliśmy problemy z.elektryka no i w końcu padła :(

      Delete
  10. WOW! Najlepsze zdobienie jakie tu widziałam! Perfekcyjnie, żywo! Idealnie <3

    ReplyDelete
  11. powtórzę się: zbieram szczękę z podłogi (po raz drugi) :D mani jest po prostu prześwietne, przeszłaś samą siebie ^^
    ugh, współczuję elektryki, ciężka sprawa :/ oby wszystko się szybko poukładało (łącznie z tymi zmianami w życiu, które Ci się szykują ^^) :)

    ReplyDelete
  12. Ale się musiałaś napracowac ;) świetne te twoje pazury :)

    ReplyDelete
  13. Genialne, wygląda naprawdę fenomenalne :)

    ReplyDelete
  14. No cudowne! Nie wiem czy bym sobie poradziła z takim zdobieniem.... Wykonałaś to perfekcyjnie :)
    Może kiedyś się zdecyduje :)

    ReplyDelete
  15. jak widzę u Ciebie tak precyzyjne zdobienia to zawsze zastanawiam się kiedy ty masz na to czas ^^ jesteś genialna <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja są chęci to czas też się znajdzie ;)

      Delete
  16. Genialne - zaglądam tu dziś już po raz trzeci i napatrzeć się nie mogę ;-)

    ReplyDelete
  17. Wybuchł monitor? :O Zabrzmiało groźnie!
    Zdobienie jest GENIALNE! I nic więcej po prostu nie trzeba dodawać. IDEALNE :)

    ReplyDelete
  18. piekne zdobienie i wyszło lepiej jak w oryginale :D mam nadzieje, że wszystko Ci sie uda i ułoży po Twojej myśli tego Ci życzę najbardziej :*

    ReplyDelete
  19. brak mi słów... to jest cudownie niesamowite! i mimo wytężenia wyobraźni nie mogę pojąć jak można tak niesamowicie i precyzyjnie malować :D brawo!

    ReplyDelete
  20. Jestem wielka fanką pop artu, a zdobienie jest mega precyzyjne i cudne! :D

    ReplyDelete
  21. takie komiksowe pazury są swietne

    ReplyDelete
  22. Idealne! Ta precyzja, każdy szczegół dobrze widoczny! <3

    ReplyDelete
  23. Łoooooooooooooooooooo! Naprawdę skomplikowany mani... oglądałam z każdej strony zanim przeczytytałam notkę i myślę: no nie.. na bank naklejki.. niemożliwe żeby to zmalować!
    Jesteś wielka!!! Kłaniam się nisko:D

    ReplyDelete
  24. Wygląda niesamowicie! I tak... szalenie perfekcyjnie. :)

    ReplyDelete
  25. fantastyczne to mani, jest takie pozytywne i kolorowe, co uwielbiam ;D

    ReplyDelete
  26. genialne! zapraszam do mnie --> http://nail-art-by-stencelova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. wow genialna praca :) świetny pomysł!!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.