Miss Sporty Crush on you 062

Nie będę ukrywać, że lakierów Miss Spory nie lubię od dawna, do tej pory żaden nie spełnił moich wymagań, czy tym razem było inaczej?


Miss Sporty Crush on you 062

Typ - tekstura (piasek)
Krycie - 2 warstwy
Konsystencja - średnia
Pędzelek - krótki, spłaszczony
Czas schnięcia - ok. 25min
Zmywanie - stawia lekki opór 
Dostępność - drogeria rossman
Pojemność - 7ml
Cena -  8,49zł

Dodatkowe Informacje - ogólnie lakier przypadł mi do gustu, samo malowanie problematyczne nie było pomimo, że pędzelek jak zwykle to wygląda u Miss Sporty był lekko postrzępiony. Czas schnięcia raczej mało zadowalający,  po 20min wciąż był troszkę plastyczny po 25min odważyłam się w miarę normalnie funkcjonować. Faktura jest dość delikatna, lakier kupił mnie połyskiem srebrnych drobinek - wszystkie zdjęcia robione w cieniu tylko ostatnie w promieniach słońca.


 Myślę, że wciąż będę unikać tej firmy pomimo, iż ten lakier przypadł mi do gustu, zbyt wiele razy się zawiodłam a i tym razem do ideału troszkę brakowało :)




Pozdrawiam,

45 comments:

  1. Ładnie się prezentuje :) A ja nawet lubię ich lakiery, w sumie nie mam żadnych złych odczuć z nimi związanych. Nie kupiłam go na promocji, bo mam już troszkę przesyt piaskowych wykończeń.

    ReplyDelete
  2. kolorek świetny no i na dodatek ukochany piasek :)

    ReplyDelete
  3. Ja tam lubię laksy Miss Sporty :) A ten piasek jest naprawdę fajny , też go mam ;)

    ReplyDelete
  4. Wygląda uroczo choć ja zdecydowanie nie sięgam po lakiery tej firmy właśnie ze względu na ich schnięcie...

    ReplyDelete
  5. Ale ładny! Chyba taki sam jak czarny Paese co?

    ReplyDelete
  6. Fajny kolor, ale ja mam podobnie jak Ty z tą firmą :) Nie ciągnie mnie w ogóle do ich lakierów.

    ReplyDelete
  7. Ooo tak! Ekstra jest! Pasował by mi do GR Holiday 55, chyba czas na zakupy! :D

    ReplyDelete
  8. Też omijam raczej ich szafę po jakiś tam przebojach lakierowych, ale ten jest świetny. :) Migoczący węgiel:D
    Nie wiem czy mi się wydaje czy był bardzo podobny z Golden Rose?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem ;p mam tylko dwa piaski GR^^ a czarnego od nich nie widziałam chyba :)

      Delete
    2. To idę grzebać, bo coś mi się wydaje, że leży u mnie w misce... co ja mam za sajgon w tych lakierach:P

      Delete
    3. ta dammmm.. znalazłam i to jak szybko:D
      GR Holiday 60.. jeszcze nim nie malowałam, ale spr w googlach i bardzo zbliżony. Może w końcu go ruszę:) Ostnio przez Zu, a teraz przez Ciebie odkrywam na nowo to co mam pochowane głęboko:D

      Delete
  9. Ślicznie wygląda na paznokciach :)

    ReplyDelete
  10. Ładniutki jest, ale na pewno na chciejliście nie ląduje, mam podobny z Paese i jest naprawdę świetny :D

    ReplyDelete
  11. Fajnie się prezentuję, ogólnie lubię lakiery tej firmy :)

    ReplyDelete
  12. haha nawet nie wiedziałam, że mają piaski :o cudny :) praktycznie identyczny jak z Paese, który wzięłam do swojego Boxa :D

    ReplyDelete
  13. Na pazurkach lakier wygląda obłędnie ale sama też nie przepadam za lakierami z MissSporty a długość schnięcia zdecydowanie odstrasza.

    ReplyDelete
  14. Kolorek i faktura fajna, ale nie na tyle bym się skusiła..

    ReplyDelete
  15. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)

    ReplyDelete
  16. tez nie lubie tej firmy ale ten piasek przypadł mi do gustu, mam go i jeszcze jeden :)

    ReplyDelete
  17. jak dla mnie czas schnięcia za długi i przypuszczam że u mnie byłby dłuższy :)

    ReplyDelete
  18. Mam identyczny z Paese :D tylko MS jest tańszy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. za to paese pewnie nie schnie wiekami i ma ładny pędzelek :P

      Delete
    2. To prawda :) ale czas schnięcia po kilku użyciach się wydłużył i lekko zgluciał lakier :)

      Delete
  19. O nie, teraz żałuję że go zobaczyłam, bo go chcę ;P
    Też nie lubię lakierów od miss sporty.

    ReplyDelete
  20. super wygląda :) ja bardzo lubię piaski :)

    ReplyDelete
  21. Fajny ten piasek :) też nie przepadam lakierów Miss Sporty, zdecydowanie wolę np. Wibo lub Golden Rose. Ale jest parę fajnych buteleczek MS, które mam i nie żałuję zakupu :)

    ReplyDelete
  22. Wygląda fantastycznie! Sama się na niego skusiłam i właśnie tworzę posta na jego temat. ;)

    ReplyDelete
  23. Kupiłam ten lakier na promocji w Rossmannie. U ciebie wygląda bardzo ładnie :)

    ReplyDelete
  24. ja z kolei lubie miss sporty ( pewnie dlatego, ze mam kilka tylko lakierów) ale nie pałam wyjątkową miłością :)
    Aczkolwiek ten ładnie sie prezentuje. Tez mam piasek z tej serii, ale jeszcze nie sprawdzalam, pewnie spisze sie podobnie jak Twoj.

    ReplyDelete
  25. Chciałam Ci jeszcze podziekować, poniewaz pierwszy raz "zdobiłam" farbkami i trafiłlam do Ciebie na kanał na yt. z filmem o farbkach akrylowych... :) Dziekuje Kochana, bo ja zupełnie nie pomyslałam o dodaniu kropelki wody... :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest mi bardzo miło szczególnie, że moje filmiki do profesjopnalnych nie należą ale mimo to kosztuje mnie to czas którego mam niewiele :)

      Delete
  26. Piękny! Chciałam go kupić, ale go nie było i jestem posiadaczką tylko 061 :)

    ReplyDelete
  27. Pięknie wygląda na pazurkach, szkoda że słabo kryje :(

    ReplyDelete
  28. podobały mi się kolory, ale piasków nie lubię, wiec nie kupiłam

    ReplyDelete
  29. Kupiłam go właśnie na promocji w Rossmanie , mnie się ten piasek bardzo podoba, chociaż faktycznie w porównaniu z innymi piaskami dosyć długo schnie ;)

    ReplyDelete
  30. Bardzo fajny kolor, chętnie bym się na taki lakier skusiła.. Ale schnący tyle czasu piasek to już gorsza opcja, więc odpada :D

    ReplyDelete
  31. Nie wiedziałam, że Miss Sporty ma jakieś piaski :) Bardzo lubię tę firmę więc na pewno się za nimi rozejrzę :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.