Lakierowe Boxy - czerwiec


Mam lakierowego boxa i ja!
Pora na pokazanie zawartości oraz kilka informacji.





Zostałam wybrana wraz z 9 innymi blogerkami przez Lakierowe Maniaczki do testowania lakierowych cudeniek, całą akcję zawdzięczamy Pannie Marchewce oraz Tamit24.
Dziewczyny - po raz kolejny - dziękuję! Jest to dla mnie spore wyróżnienie.

Zachęcam Was do zajrzenia na blogi pozostałych szczęściar:
hatsu-hinoiri - Bottle of happiness
RedRouge - redrouge-nailart
kleopatre - kosme-tiki
bopp nails-art-bopp
aalimkaa- aalimkaa
Amethyst...amethystblog.
Kabodreams- kabodreams
 puszka- zapiski-grafomanki
pepperpepperandcoco

Póki co akcja zaplanowana jest na 4 boxy (4 miesiące).
Nie przedłużając zapraszam do zobaczenia zawartości tych pięknie zapakowanych paczuszek :)


Po rozpakowaniu zobaczyłam te cuda - kolory jak najbardziej mieszczące się w obecnych trendach :)


3 lakiery firmy My Secret - Matte Effect, 147 Lavender, 148 Mint 


3 lakiery firmy Kobo - Base Coat z diamentowym pyłkiem, 20 Mexico, 13 Prague


1 lakier  (niestety u mnie drugi nie przeżył podróży pocztą polską :( ) firmy Sensique Turkus nr.162


Wszystkie te firmy są dostępne w Drogeriach Natura.

Cóż mogę powiedzieć, z pewnością te lakiery będą królować na moich paznokciach w czerwcu.
Baa, jeden od wczoraj już na nich się znajduje, jesteście ciekawi jaki?
Notka ukaże się jeszcze dzisiaj! (o ile nie zacznę rodzić :D)





Pozdrawiam,

21 comments:

  1. Mam nadzieje, ze to Mexico, bo tak strasznie w butelce mi sie podoba:)!!

    ReplyDelete
  2. lavender jest śliczny :) mam go ;) i jakoś mi się wydaje że to jego masz na paznokciach :p

    ReplyDelete
  3. Hehe ciekawa jestem,ktory wybralas :) na moich tez juz jeden gosci:) ciekawe czy moj gust pokryje sie z Twoim :)) moja droga :) jak juz ktos gdzies wspomnial Ty specjalnie nie rodzisz coby lakiery przetestowac :D tak wiec czekam na notke :) lub Maluszka:*

    ReplyDelete
  4. Lawender jest moim ulubieńcem od 3 miesięcy :P Kocham go! Pięknt kolor i jak się bestia trzyma!

    ReplyDelete
  5. U Pepper też czerwony się zbił. Ciekawa zbieżność :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To samo pomyślałam. Jakieś felerne buteleczki dali do tych czerwonych.
      Ja tak samo jak Madeleine mam nadzieję, że to Mexico :D

      Delete
  6. Szkoda tego czerwonego :( Do mnie na szczęście dotarł cały.

    ReplyDelete
  7. hmm ciekawi mnie skuteczność tego co nadaje matowe wykończenie :D

    ReplyDelete
  8. Mam nadzieję, że wybrałaś Mint :D

    ReplyDelete
  9. świetne kolorki :) czekam aż nam pokażesz je na swoich pazurkach :) :*

    ReplyDelete
  10. Szkoda tego czerwonego :(
    P.S. Fajna apaszka (tak myślę) konik morski mi się na niej spodobał.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tak to apaszka - stara jak świat, ale ją uwielbiam^^

      Delete
  11. Same kolorki które lubię ; )) . Miłego malowania , czekamy na recenzje ;).

    ReplyDelete
  12. ten czerwony to chyba przeklęty jest, u kogoś też nie przetrwał ;D

    ReplyDelete
  13. Bardzo mi przykro że jeden nie przeżył podróży- głupia poczta polska! ehh Ale czekam z niecierpliwością na recenzje w twoim wydaniu :)

    ReplyDelete
  14. Poproszę w pierwszej kolejności o Sensique!! *.*

    ReplyDelete
  15. pewnie ta brzoskwinka od Kobo :D

    ReplyDelete
  16. jeej ale Wam dobrze, zazdroszczę już! :D

    ReplyDelete
  17. Takie cudeńka w naszych rękach, będzie się działo :)

    ReplyDelete
  18. Paczka była cudowna :) Cieszę się, że też miałam okazję ją testować. A ta apaszka w tle jest mega <3

    ReplyDelete
  19. Mam taki sam kocyk w tygryska ;> O lakierach oczywiście nawet nie wspomnę ;)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.