Podsumowanie Projektu Trendy


Projekt Trendy się zakończył, przedstawiam Wam jego podsumowanie.
Zabawa była przednia, miałam okazję robić niektóre zdobienia pierwszy raz i to z nich jestem najbardziej zadowolona.
Zapraszam do przeglądania moich prac :)






Tydzień 1 - Kwiaty


Tydzień 2 - Biel i Turkus 


Tydzień 3 - Geometria


Tydzień 4 - Koronka

Tydzień 5 - Etno


Tydzień 6 - Neopastele


Tydzień 7 - Paski


Który tydzień przypadł Wam najbardziej do gustu?
Ja obstawiam chyba koronkę, która robiłam pierwszy raz, nie wiem czy jeszcze zagości na moich paznokciach, podobnie etno - oba zdobienia były dla mnie nowością, lecz o dziwo z obydwu jestem zadowolona :)

Podsumowując, świetnie się bawiłam a cały Projekt zleciał bardzo szybko.
Tego typu inicjatywy bardzo rozwijają moje zdolności ("zmuszają" do robienia zdobień z którymi nie miałam styczności bądź nawet bałam się ich próbować ze względu na poziom trudności).

Projekt Owocowy trwa, a moje pomarańcze już są zmalowane, na dniach możecie oczekiwać posta z nimi w roli głównej ;)



Pozdrawiam,


24 comments:

  1. Ja wymiękłam w tym projekcie ;p Wszystkie tygodnie super. Najbardziej mi się podoba chyba tydzień 2, niby nic a bardzo elegancko wygląda. Plus te zestawienie kolorów w tej metodzie wygląda fenomenalnie.

    ReplyDelete
  2. Wszystkie zdobienia są piękne, ale gdybym już miała wybierać, to neopastele. Kwiatki są piękne, jak żywe :) Koronka też jest śliczna :)

    ReplyDelete
  3. Wszystko wygląda przepięknie. Serio, serio. Hm... osobiście najbardziej podoba mi się biel i turkus :) No i te paski z ostatniego tygodnia (nadal nie widzę, żadnych krzywości:P)

    ReplyDelete
  4. Wszystkie prace są świetne! ale najbardziej chyba podoba mi się tydzień 2- moja miłość do woreczkowych mani przewyższa wszystko :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też bardzo lubię, zagościła ona ponownie u mnie dość niedawno (będzie w kolejnej notce :P)

      Delete
  5. Biel i turkus super! Też pokochałam metodę woreczkową :P

    ReplyDelete
  6. Biel i turkus, paseczki i koronka dla mnie są najlepsze! <3

    ReplyDelete
  7. koronka najlepsza!! :D ale kwiaty też ładne :)

    ReplyDelete
  8. rzeczywiście chyba koronka najlepsza:)

    ReplyDelete
  9. Jak dla mnie najładniejsza jest koronka ;)

    ReplyDelete
  10. Mi najbardziej przypadła do gustu koronka i neopastele :)

    ReplyDelete
  11. Wszystkie zdobienia sa przepiękne!

    ReplyDelete
  12. biel i turkus oraz koronka <3 :D
    z łatwością poradziłaś sobie z tym projektem, każdy mani inny i każdy świetny :D

    ReplyDelete
  13. Dla mnie paski są najwspanialsze :D A zaraz za nimi biel i turkus :D
    Czekam na pomarańczki ;]

    ReplyDelete
  14. Biel i turkus oraz koronka to moi faworyci :)

    ReplyDelete
  15. Mi najbardziej podobają się te z drugiego tygodnia ;) muszę spróbować tej metody :) z perspektywy czasu patrząc najmniej chyba przypadly mi do gustu pierwsze... jakoś tak teraz nie do końca pasuje mi połączenie kolorystyczne :] choć różyczki pierwsza klasa:)!

    ReplyDelete
  16. Mi się bardzo podoba koronka i etno :)

    ReplyDelete
  17. mi przypadła najbardziej do gustu koronka jest niesamowita i te pastelowe delikatne kolorki cudowne i kiedyś zrobię sobie taką koronkę u sb. Mogę??? :)))

    ReplyDelete
  18. Koronka jest zdecydowanie najpiękniejsza! ;)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.