Give me some love! - P2 sandstyle



Nadszedł ten dzień w którym Red Rouge pomalowała paznokcie piaskiem :)


P2 lovesome 020 sand style

Krycie - 2 warstwy
Konsystencja - średnia
Pędzelek - standardowy, wąski i długi
Czas schnięcia - mogło by być krócej ok. 20-30 min
Zmywanie - bez problemu (aż się zdziwiłam)
Dostępność - ??? Za granicą :( / allegro
Cena - ok. 10zł (na allegro 15zł)

Informacje dodatkowe - Jest to mój pierwszy piasek więc ciężko
o dobre porównanie, jedno mogę powiedzieć - 
osobiście jestem zachwycona, maluje się nim przyjemnie, lakier się nie rozlewa.
Efekt końcowy cudowny!
Zmywania się troszkę bałam, jednak niepotrzebnie poszło jak spłatka :)






Wiem, że wszyscy doskonale znacie ten piasek, ale jestem nim tak oczarowana
iż chętnie dołączę swoją pozytywną opinię o nim na swoim blogu :)
Możecie również zauważyć, że kolor na paznokciach gdzie była czerwona baza
jest nieco bardziej intensywny niż na pozostałych.

Czy zostanę wielką fanką piasków tego nie wiem,
na pewno nie jest to mój ostatni lecz szaleć też nie zamierzam.
Sama czuję się lekko przeładowana piaskowymi postami na blogach,
a ja już tak mam, że jak czegoś jest wszędzie za dużo zaczyna mi to bokiem wychodzić :P


Po dzisiejszej wizycie u lekarza jestem załamana,
mam całkowity zakaz zjadania produktów które zawierają sól...
Wcześniej wystarczyło ją ograniczyć a teraz?
Do porodu pewnie będę jadła same warzywa i owoce.
Przy okazji bije wszystkie rekordy tycia, oj będzie co zrzucać :P
Zmęczenie coraz większe, ale nie poddaję się i dzielnie tworzę dziś koronki na paznokciach^^





Pozdrawiam,




16 comments:

  1. Śliczny, ja czekam na swój zamówiony piasek i na piaski Lovely w drogerii ;)

    ReplyDelete
  2. prześlicznie wygląda z tymi paseczkami :D
    radzę uzbroić się w cierpliwość, bo piaski będą się pojawiać jeszcze długo długo.
    ja osobiście czuję, że stoję tak pośrodku - uwielbiam tekstury i takie chętnie u siebie zobaczę, ale nie mam też parcia, żeby zgromadzić wszystko, co jest sand, sugar matt czy właśnie teksture :)

    Życzę smacznego, najważniejsze jest Wasze zdrowie :)
    I jeszcze gdybyś mogła pokazać mi, gdzie u Ciebie jest zakładka "sprzedaż" bom ślepa komenda i naprawdę nie widzę! :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie jesteś ślepa, już nie mam tej zakładki :) O ile myślimy o tym samym :)

      Delete
  3. Wspaniały mani :) też o czymś takim myślałam, ale nie mam takiej tasiemki, że to zrobić :)

    ReplyDelete
  4. Ty dobrze wiesz, co ja myślę o tym piaseczku!
    świetnie to wymyśliłaś z tą taśmą- sama muszę pokombinować :)
    wy3masz bez tej soli- już niedługo :)

    ReplyDelete
  5. ale świetne, szczególnie te z paseczkami, gdzie można nabyć taką cienką taśmę? :)
    trzymam za Ciebie kciuki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O kurczę, kupiłam ją już jakiś czas temu, nie pamiętam gdzie dokładnie, jak do tego dojdę dam znać na pewno.
      Mam nadzieję, że w końcu uda mi się sprowadzić ją dla firmy.. ale u mnie wciąż wszystko toczy się powoli :/

      Delete
  6. Coś pięknego :) Piaski to świetna sprawa, ale w tym mani to dopiero daje czadu :D

    ReplyDelete
  7. Piękny efekt :) Muszę w końcu kupić jakiś piaskowy lakier :)

    ReplyDelete
  8. ładny ten piasek, znam go :) Ale zdobienie już mi do piasku nie pasuje, ale to tylko moja opinia :)

    ReplyDelete
  9. Ja akurat tego koloru nie mam, ale bardzo mi się podoba na zdjęciach :) Pomysł z tasiemką rewelacyjny.

    ReplyDelete
  10. Hoho! Bardzo przyjemny piasek ;) Nie umiem rozgrysc tego koloru! Wspolczuje z ta sola.
    A piaskowy temat poruszylysmy na czacie ;) Wiec znasz moje zdanie.

    ReplyDelete
  11. mi akurat ten kolorek nie bardzo się u mnie widzi na paznokciach ale inny bym mogła mieć a Ty widzę pomysłowo zrobiłaś i gustownie to Mani :)

    ReplyDelete
  12. piękny! świetnie wykminiłaś te paseczki :)

    ReplyDelete
  13. Bardzo podobają mi się piaskowe wykończenia!:)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.