Podsumowanie Projektu Ksiazka



Pora podsumować moje zmagania w pierwszym projekcie do jakiego przystąpiłam.
Jestem z siebie dumna iż zdołałam na czas wykonać wszystkie zdobienia :)



Tydzień pierwszy - bajka

Tydzień drugi - kryminał

Tydzień trzeci - romans

Tydzień czwarty - fantasy

Tydzień piąty - horror


W każdym tygodniu malowałam farbkami akrylowymi, dzięki temu projektowi
wyrobiłam sobie pewniejszą rękę.
Oczywiście do perfekcji brakuje wiele, ale każdy postęp się liczy :)

Dodatkowym plusem jest stos książek do przeczytania jaki utworzyłam,
starczy mi na dobre parę miesięcy :)

Mam nadzieję, że wszystkie zdobienia chociaż troszkę przypadły wam do gustu :)


PS. Oczywiście na stoisku GR nie zastałam żadnych nowości,
wkurzona kupiłam sobie 1 piaseczek oraz 1 rich color przez internet :)
Wkrótce pokaże również nowości lakierowe których troszkę się u mnie uzbierało
(Od wczoraj mam pierwszy raz piaseczek na paznokciach <3)




Życzę miłego niedzielnego wypoczynku,



22 comments:

  1. Swietnie dalas sobie rade w tym projekcie:) Wszystkie prace sa bardzo oryginalne.

    Kurcze, na moim stoisku GR nowosci byly juz w poniedzialek. Troche niefajnie :( Wiadomo, ze przez internet to nie to samo bo czekac az przyjdzie, albo np listonosz zostawi awizo mimo ze caly dzien w domu siedzialas. Gr, nienawidze poczty. Teraz juz wszystko przez paczkomaty sle. Jeden dzien i mam przesylke. Uh. Musialam sie wyzalic ;p Wybacz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nie mam tak źle, listonosz musi przynieść paczkę gdyż mieszkam w Pensjonacie na recepcji od godziny 7 do 22 ktoś jest więc się nie wywinie i zadzwonić musi, a nawet jeśli zostawi awizo ja na pocztę mam 5 min spacerkiem :) A niestety na stoisko GR jakbym miała jechać komunikacją miejską zajmie mi to 1h a jak wiadomo mam jeszcze dodatkowe obciążenie :P
      Raz namówiłam narzeczonego, nie było - trudno. Mam nadzieję, że szybciutko wyślą :)

      Delete
  2. Czemu ja nie miałam takiej wytrwałości w tworzeniu prac na ten projekt ^^ U mnie skończyło się na 3 pracach ;/ z czego dwie na ten sam gatunek literacki, no ale co tam ^^ dla tego też nigdy nie zapisuję się do tego typu projektów- po prosu zapominam o nich ^^ za to mogę je organizować :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dużo czasu miałam nie ukrywam, jak brzdąc się urodzi pewnie wszystko będzie wyglądać nieco inaczej :) Ja akurat potrzebuje takich rzeczy jak Projekty, które mnie "zmuszają" do zmalowania czegoś na paznokciach gdyż mi często brakuje wytrwałości w ciągłym kontynuowaniu czegoś.

      Delete
  3. horror bardzo mi się podoba, mogłabym go nosić nawet na co dzień:)

    Zapraszam na rozdanie urodzinowe u mnie:)

    ReplyDelete
  4. wszystkie zdobienia mi się podobają :)
    jaki numerek piasku zamówiłaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. chorowałam na 66, ale na sam koniec zmieniłam decyzję i zamówiłam 58 którym chyba nikt się zbytnio nie interesuje :)

      Delete
    2. 58 jest bardzo ładny! :) zresztą prawie wszystkie one są piękne... :P tylko u mnie też ich jeszcze nie ma, a nie chce mi się jeździć na drugi koniec miasta...
      a mnie ze zdobień podoba się chyba najbardziej romans i kryminał :) i ta Twoja metoda z folią (w sensie kolory i to jak to wyszło) w horrorze!

      Delete
  5. Mi się wszystkie prace podobają :)

    ReplyDelete
  6. ale perfekcyjne mani :-) praktycznie wszystkie mają to coś :D
    lubię takie podsumowania projektów, bo przyznam że z 2 Twoje zdobienia po prostu przeoczyłam :( ale już nacieszyłam oczęta :D

    ReplyDelete
  7. ciekawe pomysły, ale ostatni podoba mi się najbardziej :) natomiast pierwsze jest iście wiosenne :D

    ReplyDelete
  8. o, umknął mi pierwszy temat
    prace świetne, wiesz, że uwielbiam fantasy za panterę <3
    w sumie to jestem ciekawa, ile dziewczyn zdołało wykonać wszystkie tygodnie :)
    ja też się zastanawiam nad zamówieniem piasków GR przez neta, ale jutro albo we wtorek wybiorę się do miasta na rekonesans i podejmę decyzję

    ReplyDelete
    Replies
    1. powodzenia! :) Oby Tobie się poszczęściło :)

      Delete
  9. romans dla mnie numer 1! :) pięknie Ci wyszedł cały ten projekt :)
    kurczę, a ja byłam w 4 rossmanach na piasek z lovely i nigdzie go nie zastałam (nawet w Szczecinie!) i chyba też z tej złości zamówię GR przez internet :)

    ReplyDelete
  10. Przedostatnie! :D

    lekkiebzdury.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Wszystkie piękne zdobienia, ale najbardziej moją uwagę zwrócił tydzień bajka :)

    ReplyDelete
  12. Kryminał był dla mnie najlepszy!

    ReplyDelete
  13. piękne zdobienia :) a najbardziej przypadł mi do gustu kryminał :)

    ReplyDelete
  14. nie ma stoisku? kurcze wlasnie chcialam isc sprawdzic czy maja piaseczki itd, ale jak zwykle nic na stoiskach nie maja, juz mnie to troche denerwuje, pytam o nowosci to mowia ze nie bo im by sie nie zmiescilo

    ReplyDelete
  15. wszystkie książkowe zdobienia mi się podobają! Udana seria :)

    ReplyDelete
  16. A mi się wszystkie podobają :)

    ReplyDelete
  17. Wszystkie mi się podobają :D Nie umiem powiedzieć, który tydzień najlepszy ;p

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.