Projekt Trendy - Koronka... na słodko :)


Kolejny tydzień Projektu Trendy zmusił mnie do zrobienia czegoś czego jeszcze
nie próbowałam - koronki.
Z początku chciałam pójść na łatwiznę, martwiąc się iż mogę nie podołać
odręcznemu malowaniu, zdanie jednak zmieniłam jakie są tego efekty?
Zobaczcie ;)


Wykonałam 2 wersje tego zdobienia.
Finalna czyli ta która widzicie wyżej - wskazujący i serdeczny ozdobione naklejkami,
natomiast reszta paznokci ma koronkę malowaną farbką akrylową.

W wersji minimalistycznej i mniej wymagającej paznokcie są ozdobione wyłącznie
czarną naklejką:


Lakier P2 little princess sprawdził się świetnie!
Kryje po 2 cieniutkich warstwach co mnie bardzo ucieszyło :)
Konsystencja żelowa za jaką nie przepadam, jednak przeżyję to
jak i ogromny pędzelek bo wytrzymałość i połysk rekompensują wszystkie "ale" ;)




A na stoliczku stoją lakiery przygotowane do sesji, ale mi się buzia uśmiecha
gdy tylko na nie spojrzę ^^

A pro po mojego nie jedzenia soli, gdy już zaczęłam czytać każdą etykietę
na produkcie spożywczym przeraziłam się, sól jest nawet w czekoladzie!
(nie występuję tylko w tej prawdziwej - gorzkiej której nie lubię :P)
A więc wszyscy wcinamy jej co nie miara, a zdrowe to raczej nie jest.

Dosyć fanzolenia lecę się przytulać do moich nowości <3 




Pozdrawiam,

30 comments:

  1. Cudowne! Nawet nie widać, że to naklejki! Szkoda, że zdjęcia są takie malutkie, bo chce się na nie patrzeć i patrzeć! :) I ten P2 jest cudowny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wystarczy na nie kliknąć wtedy się powiększą :> No chyba, że chodzi o jeszcze większe ? :P

      Delete
  2. ależ to pięknie wygląda, bez przesadyzmu, z wyczuciem i elegancją - mimo iż nie lubię za bardzo różu to zdobienie mnie urzekło!
    przyszły już do Ciebie lakiery z Wibo za wyróżnienie w konkursie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak :) mogę zdradzić, że kolory dostałam ładniejsze niż się spodziewałam ^^

      Delete
    2. kurczę, do mnie jeszcze nie przyszły :( czekam aż się pochwalisz nowościami :)

      Delete
  3. Przepiękne! Kocham takie subletne mani.. ręczna robótka świetna:D
    Jak byłam jeszcze w ciąży, miałam tak opuchnięte nogi i stopy, że całość wyglądała jak jedna wielka kolumna:D tak jak miałam plan iść do porodu właśnie z pięknie zrobionymi stemplami na stopach, zrobiłam je po 3 miesiącach, czyli teraz:D Będzie dobrze.. z 1 dzieckiem jest dużo czasu.. gdybym miała je ciągle zdrowe, też nie byłoby źle:)

    ReplyDelete
  4. powiem Ci że jak dla mnie to paznokietki wyglądają idealnie :-)
    ja też jakiś czas temu próbowałam namalować koronkę, ale nie wyszło mi tak ładnie :(

    ReplyDelete
  5. prześliczne jestem pod wrażeniem <3

    ReplyDelete
  6. Pięknie wyszło, elegancko i kobieco. I ten jasny róż boski.

    ReplyDelete
  7. Super pomysł i ładne zestawienie! Wygląda perfekcyjnie! ;)

    ReplyDelete
  8. Gdzie można znaleźć takie naklejki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te akurat zakupiłam w szafie essence (niestety to było już parę miesięcy temu, nie wiem czy wciąż są dostępne)

      Delete
  9. Ale pięknie, delikatnie i subtelnie :D ten lakier P2 niesamowicie mi się podoba :D

    ReplyDelete
  10. misterna robota- świetnie połączyłaś naklejki z ręcznym malunkiem (szczerze? nie widać różnicy :P ). Dziewczęco, delikatnie i elegancko.

    ReplyDelete
  11. wow no po prostu mistrzostwo aż się zakochałam w Twojej koronce i tym kolorze taki pastelowy mmmm coś pięknego :)

    ReplyDelete
  12. super ci to wyszło nawet nie widać różnicy między naklejką a odręczną koronką ;] kwiatka mam takiego samego tylko białego o ile się nie mylę jest z zapachowej paczuszki z IKEIi ;p

    ReplyDelete
  13. Hoho, ciekawe co to za lakiery!:)
    Zdobienie wyszło Ci fenomenalnie! Taka koronka, szok:)

    ReplyDelete
  14. AAAA!!!
    zakochałam się normalnie :D
    jak to wszystko pięknie ze sobą współgra :)
    doskonała ręczna robótka :)

    ReplyDelete
  15. szkoda, że ta drobna koroneczka to naklejki :P myślałam, że ręczna robótka :P ale i tak efekt wow :o cudownie !!

    ReplyDelete
  16. Przecudowna koronka :D ciekawe co mi wyjdzie w tygodniu koronkowym :)
    A co do soli to wiadomo że jest wszędzie, ale raczej a znikomych ilościach :)

    ReplyDelete
  17. prześliczne! mam wyjątkową słabość do cukierkowych paznokci.

    ReplyDelete
  18. przepiękne, zakochałam się :D

    ReplyDelete
  19. Śliczne. Powiedziałabym, że wersja z samymi naklejkami podoba mi się bardziej, ale zawsze o wiele więcej cenie czyjąś pracę niż naklejki, dlatego całość jest naprawdę świetna :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.