Im a barbie girl



Tytuł postu wpadł mi do głowy już w trakcie malowania paznokci,
nie mogłam się oprzeć :)
Przedstawiam wam pierwszy raz z intensywnym różem!


Lovely Classic nr. 155

Krycie - 3 cienkie warstwy
Konsystencja - średnia wchodząca w lejącą
Pędzelek - długi lekko spłaszczony
Czas schnięcia - może być
Zmywanie - bez problemu
Dostępność - Rossman
Cena - ok. 6zł

Informacje dodatkowe - Jestem zachwycona! Martwiłam się iż wszystkie 3 lakiery
ostatnio zakupione nie dadzą mi pełnej satysfakcji.
Pierwszy był tragiczny, drugi ok no i ostatni wreszcie podbił moje serducho.
Maluje się nim bardzo przyjemnie, pędzelek precyzyjny, konsystencja taka
jaką lubię najbardziej.
Lakier mogę porównać do Bell Air Flow (pomarańczowy)
gdyż mają wiele wspólnego - ten sam pędzelek i konsystencja, lovely nieco lepiej kryje.

Informacje o pomarańcze są tutaj




Wiem wiem, ostatnio same recenzje.
Cóż mam już 2 zdobienia na kolejny tydzień projektu trendy, niestety
z obu nie jestem zadowolona i wciąż przekładam ich pokazanie
z nadzieją, że zrobię coś lepszego ( jeśli dziś się nie uda pewnie pokażę to co mam :/ )

Nie omieszkałam się troszkę pobawić z tymi paznokciami,
również nie poszło tak jak chciałam (już od tygodnia męczę się z niezadowoleniem z zdobień)
Serdeczny przedzieliłam na pół i dodałam małe sześciany


Jestem zaskoczona iż róż jednak wpasował się w mój gust, zawsze rękami i nogami
broniłam się przed tym kolorem.
Bardzo pozytywnie podchodzę do zakupu kolejnych lakierów z tej serii.
Póki co kombinuję skąd tu kase wytrzasnąć na nowe kolorki GR rich color i piaseczek,
być może w ogóle to mi się nie uda, cóż takie czasy.





Pozdrawiam,

21 comments:

  1. ahh na piasek od GR to i ja czekam niecierpliwie!
    z różem mam to samo - bronie się nogam,i i rękami ale przyznaję, że jeden koral wpadający w róż posiadam, bo ładnie się komponuje z miętą :)

    ReplyDelete
  2. bardzo ładny i faktycznie świetnie kryje
    czasami zastanawiam się, dlaczego tak jest, że w tej samej serii pojawiają się cuda cudownie kryjące i koszmarki, czy firmy nie mogą już się postarać i zrobić porządnie wszystkich kolorów?

    ReplyDelete
  3. Super połączenie kolorów! A piaseczki GR są warte każdej ceny!

    ReplyDelete
  4. bardzo mi sie podoba, lubie takie polaczenie;)

    ReplyDelete
  5. fajne połączenie :D róż wpadł mi w oko! :D jest idealny!

    ReplyDelete
  6. Lubię takie połączenia.. dlaczego to wiesz..:) Bardzo fajne oba kolorki:)

    ReplyDelete
  7. ładne kolorki, chyba musze kupić ten nowy lakier Lovely :)

    ReplyDelete
  8. haha widzę że masz ten sam problem co ja żeby mieć kase na te lakiery, nic w końcu może się też jakoś wzbogacę o te lakiery a mam ich zamiar kupić 4 z tej firmy piasek na pewno a reszte to się zastanawiam co lepsze mat czy półmat? ktory lepszy? :))

    A kolorek śliczny lubię róże i miałam podobnie kiedyś nie lubiłam tego koloru aż w końcu stał się moim ulubionym hehe :)
    U mnie jest już takie motto: "NIGDY NIE MÓW NIGDY" :**

    ReplyDelete
  9. masz śliczne paznokcie:) a kolorki też piękne:)

    ReplyDelete
  10. świetne połączenie kolorów :)

    ReplyDelete
  11. Bardzo podoba mi się takie połączenie kolorów, mam w takich kolorach sukienkę i marynarkę :)

    ReplyDelete
  12. Ja mogłam sobie pozwolić na tylko jeden lakier z nowej serii GR i też troszkę ubolewam. W ogóle, co Ty gadasz, że nie udane, co? :P Przecież jest prosto, schludnie i mi się podoba. A ten róż jest świetny!!! Bardzo mi się podoba kolor :) Nie mam takiego, a ten wygląda wspaniale.

    ReplyDelete
  13. Ten różyk mi się bardzo podoba. Może i ja się skusze na jakiś lakier z tej serii :D Nie narzekaj na zdobienie, bo wyszło bardzo dobrze :)

    ReplyDelete
  14. Bardzo ładnie połączone kolorki :)
    Ja też od dawna bronię nie przez kolorem różowym :p chociaż na pazurkach mi się podoba :)

    ReplyDelete
  15. Ostatnio pokochałam róż na paznokciach i bardzo często gości na moich paznokciach

    ReplyDelete
  16. Ślicznie wyglądają te kolory ze sobą:D

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam takie połączenia. Super to wygląda, bardzo w moim stylu :)

    ReplyDelete
  18. Świetne zestawienie, bardzo energetyczne!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.