Projekt Trendy - Geometria - wydanie fioletowe :)


Tak, udało się! Za 3 razem wykonałam zdobienie które mi się spodobało :)
Pomysł zaczerpnięty od Panny Marchewki "nie wiesz co zrobić zrób trójkąty"
oraz od Anity Kulikowskiej, która przypomniała mi, że w geometrie wliczają się koła^^
Do rzeczy, oto moja propozycja na 3 tydzień Projektu Trendy - Geometria:

bez topu




Troszkę się bałam połączenia dwóch brokatowych lakierów, jednak
moim zdaniem idealnie się z sobą skomponowały :)

Jest to moje 3 zdobienie na ten tydzień projektu, 2 poprzednie pewnie zostaną
w zakamarkach mojego dysku, nie mam odwagi ich pokazać.
Cieszę się iż za 3 razem wreszcie się udało, a najprostsze rozwiązanie okazało
się najlepszym :)



Po 2 dniach zrobiłam zdjęcia w świetle dziennym

w słoneczku

i w cieniu

Na tych zdjęciach wreszcie można zauważyć kolory futury od wibo :)

W poprzednim poście macie rozpiskę lakierów jakie zostały użyte, 
doszedł tylko matte velvet 107 od GR o którym pisałam tutaj.

Dziś ruszam na stoisko Golden Rose (namówiłam narzeczonego)
Mam wielką nadzieję, że znajdę tam ich nowości :)





Pozdrawiam,


24 comments:

  1. Piekny efekt :) Bardzo pomysłowe :)

    ReplyDelete
  2. no i świetne jest to połączenie :)
    pochwal się czy dopadłaś piaski :D

    ReplyDelete
  3. Efekt jest super, ale najbardziej podoba mi się wzór środkowego ;)

    ReplyDelete
  4. wspaniale to wyczarowałaś :)

    ReplyDelete
  5. No i racja- trójkąty rządzą :) Fajnie to połączyłaś.
    Podoba mi się :)

    ReplyDelete
  6. świetny mani :) te lakiery bardzo dobrze razem współpracują :)
    podoba mi się Twój nowy baner :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh dziękuję, nie powiem troszkę nad nim przysiedziałam - najwięcej przy tym co wydaje się najprostsze - lakiery :P

      Delete
  7. Super mani :) Lubię takie kształty :)

    ReplyDelete
  8. były na stoisku piaski? bo nie wiem czy się jutro fatygować na drugi koniec miasta :D
    a połączenie jest piękne :) w słonku najładniej :) do trzech razy sztuka w końcu ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piasków nie było, rich color w nowych odcieniach również... Zastanawiam się czy ja aby na pewno tak bardzo tych piasków pragnę, pewnie skończy się na zamówieniu przez internet samych rich color hmmm.. Wkurzyłam się bo ta wysepka na której byłam to jedna z największych w trójmieście... :/

      Delete
    2. ehh to ja nie pędzę jutro. na piasek też z lovely poluję, chyba wypróbuję go najpierw, a dopiero potem GR :)

      Delete
  9. ah sorki za spam ale właśnie wyhaczyłam że na stronie johnson baby możesz zamówić darmowe próbki kosmetyków dla maluszka :)

    ReplyDelete
  10. Ja zamiast fioletu dałabym chyba czerń, bo tak jakoś do wszystkiego by mi wtedy pasowało, ale fiolet też niczego sobie na wiosnę.
    Ostatnio próbuję się przyzwyczaić do jasnych paznokci, więc taki pokryty topem w sam raz dla mnie :)

    Jeśli masz ochotę to zapraszam na rozdanie u mnie :)

    ReplyDelete
  11. ło! dopiero w naturalnym świetle widać jak to pięknie wszystko razem wygląda! bardzo mi się podoba;)

    ReplyDelete
  12. Pięknie Ci wyszło lepiej niż mi :( hehe i cieszę się że się na coś przydałam :)Powodzenia w zakupach :)

    ReplyDelete
  13. haha :) z tymi trójkątami to już tak jest! rzeczywiście kolory b. ładnie się komponują.
    czekam na relację z zakupów. :)

    ReplyDelete
  14. Bardzo ładne zdobienie, kojarzy mi się jakoś tak... kosmicznie :)

    ReplyDelete
  15. :) piękne :) pokazuj pozostałe dwa :D !!!! co do strołków :) ćwicz :) trening czyni mistrza.. polecam pooglądać prace Noriko (http://annasikora.blogspot.com/) co prawda na tipsach.. ale jej malowania... nie wiem jak możliwe jest coś TAKIEGO namalować... idealne są... :) ale kiedyś i my takie będziemy malować :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah zobaczymy czy starczy cierpliwości :)
      Ale nie powiem dostałam troszkę motywacji by znowu popróbować :)

      Delete
    2. :) ja za każdym razem gdy mi ie wychodzą malowania przeglądam blogi - najpierw się załamuję że tak nie potrafię ;) później łapię motywację że inni też kiedyś zaczynali :)

      Delete
  16. trójkąty z kropkami wyszły super :) i ten GR od trójkątów jest piękny!!!

    ReplyDelete
  17. Jak fajnie wygląda :) Lubię trójkąty na paznokciach. Nawet ten lakier z Wibo zaczął mi się podobać w połączeniu z tym fioletem :D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.