Q by colour alike nr. 108


Witam! :)

Dzisiaj pokaże wam delikatniejszego holo braciszka numeru 118




Q by colour alike nr. 108

Krycie - 2 warstwy
Konsystencja - rzadka, nie zalewa skórek
Pędzelek - długi i wiąski
Czas schnięcia - dość szybko
Zmywanie - bez problemu
Dostępność - colorowo.pl
Cena - 10,99zł

Informacje dodatkowe - pokochałam tak samo jak ciemniejszą wersję.
Nakłada się go wygodnie , wytrzymałość świetna.
Ten jednak jak widać ma mniej efektowny efekt holo, będzie dobry na każdą okazję :)



Dziś post treściwy i krótki, trzeba się ogarnąć i skorzystać z pięknej pogody :)
Dzisiaj rybka z grilla sam na sam z moim mężczyzną ^^


Wczoraj miałam dzień z serii nie ważne co zrobisz i tak Ci to nie wyjdzie...
I przy okazji chcąc pomalować paznokcie na piękny letni kolor okazało
się iż lakier kryje (a raczej nie kryje w ogóle) po 4 grubych warstwach,
ale o tym przy okazji.





Pozdrawiam,


18 comments:

  1. obłędny kolorek ^^ lubię takie delikatne holo lakiery ^^

    ReplyDelete
  2. bardzo delikatny, podoba mi się!
    uch, cóż to za tragedia? 4 grube warstwy ;/?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeden z 3 nowych lakierów jakie ostatnio kupiłam :(

      Delete
    2. Czy to nie ten z serii Colorama?? Bo chcę go jutro dorwać, ale jak 4 warstwy to odpuszczę :)

      Delete
  3. Mimo że holograficzne lakiery średnio do mnie przemawiają, ten bardzo mi się podoba - fajne kolorystyczne połączenie bazy i drobinek :)

    ReplyDelete
  4. Piękny, cudowny, doskonały! Miałam kiedyś podobny z Eveline i kochałam. Oj chce goo!

    ReplyDelete
  5. Świetny kolor, bardzo mi się podoba. To moje ulubione kolory nude..

    ReplyDelete
  6. przepiękny :) jeszcze takiego odcienia nie widziałam :D

    ReplyDelete
  7. holoś! i ukrył się przede mną!
    muszę go mieć *.*
    jest śliczny i delikatny i w końcu to holoś :P
    strasznie jestem ciekawa tego słabego lakieru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No nie tego to nikt nie powinien być ciekaw :>
      Ogólnie ostatnio trafiam na same niewypały ;(

      Delete
  8. cudownie to wygląda i coraz bardziej pragnę jakiegoś holosia :)

    ReplyDelete
  9. Ciekawy odcień! Podoba mi się, że jest ciemniejszy niż standardowe holo :)

    ReplyDelete
  10. A mi się jakoś średnio on podoba :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.