Konkurs u K.O.Ta!!!



Jak można zauważyć, raczej nie biorę udziału w konkursach czy rozdaniach
w których warunkiem jest napisanie oddzielnej notki,
tutaj robię wyjątek gdyż bardzo bym chciała by konkurs ruszył,
niestety jest dość słabo "rozreklamowany" i mało kto o nim wie :(

Zachęcam was do zajrzenia, gdyż nagrody świetne a temat konkursu również ciekawy! 
Warto się zastanowić nad naszymi marzeniami i przelać je na paznokcie.
Jedna rzecz gwarantowana - świetna zabawa ;)


Dziś dowiedziałam się o konkursie i od razu stworzyłam swoją pracę - 
do tego stopnia pomysł mi się spodobał :)
A więc zachęcam wszystkich - czas macie do 31.05.2013r. !!!

Trzymam kciuki by znaleźli się chętni w wymaganej minimalnej liczbie :)



Pozdrawiam,

6 comments:

  1. właśnie zabieram się za malowanie ;)

    ReplyDelete
  2. no mam nadzieje, że konkurs ruszy! szczerze podoba mi się moja praca :D więc chciałabym ją po ogłoszeniu wyników pokazać :P!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie, wszyscy pokażemy, mi się moja o tyle podoba, że cały czas się uśmiecham na nią patrząc, a co najlepsze moje marzenie prawie całkowicie jest już spełnione^^ Temat świetny szkoda by było gdyby konkurs nie ruszył :<

      Delete
  3. łoj... ale mi się obrywa...
    najwyżej jeśli będą takie głosy to przedłużę termin :)

    ReplyDelete
  4. Widziałam, ale nie biorę udziału zazwyczaj tam gdzie trzeba przedstawić pracę...

    ReplyDelete
  5. ja się wstrzymam, ale jestem ciekawa Waszych prac :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.